  • 151. Data: 2011-09-21 08:45:14
    Temat: Re: Kolejny szybki i bezpieczny :( - OT
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-09-20 17:23, DoQ pisze:
> [...]
    569abda55a,4,0.jpg
    bfa053792a,4,0.jpg
    eacf78aefa,4,0.jpg

    > Wszystkie "wylądowały" na grzbiecie?
    > http://www.youtube.com/watch?v=qib8Klqmc9E
    > http://www.youtube.com/watch?v=Bgyiw0P8huY

    To też fajne. Dlaczego się rozpadł, bo pewnie wylądował na grzbiecie, a
    skąd wiadomo, że wylądował na grzbiecie, no przecież się rozpadł.

    Zresztą jak ktoś lubi bajki to uwierzy we wszystko co mu powiedzą.

    A.

  • 152. Data: 2011-09-21 09:00:36
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 20.09.2011 15:27, Michał Baszyński pisze:

    > ba! nawet potrafią bez skrzydła wylądować:
    > http://www.youtube.com/watch?v=HLzRUqPI88U

    1. stare

    2. jest pewna różnica pomiędzy konstrukcją, w której skrzydła zapewniają
    większość siły nośnej, a konstrukcją w której kadłub i "stery" mają
    zbliżony udział w sile nośnej, a ciąg silnika niemalże pozwala na start
    pionowy

  • 153. Data: 2011-09-21 10:28:05
    Od: Michał Baszyński <m...@g...ze.ta.pl>

    W dniu 2011-09-21 09:00, Andrzej Lawa pisze:

    > 1. stare

    i co z tego? czy to oznacza, że nieprawdziwe?

> [...]
    > większość siły nośnej, a konstrukcją w której kadłub i "stery" mają
    > zbliżony udział w sile nośnej, a ciąg silnika niemalże pozwala na start

    no i ?
    Samolot? Samolot.
    Leciał bez skrzydła? Leciał, nawet wylądował.
    BTW - rosyjskie mają lepszy stosunek ciągu do masy, jak dotąd żaden
    amerykański kobry nie wykonał.
    Podałeś inne warunki brzegowe? Nie.
    Czyli CBDU.
    EOT.

    --
    Pozdr.
    Michał

  • 154. Data: 2011-09-21 12:39:32
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 21.09.2011 10:28, Michał Baszyński pisze:

    > i co z tego? czy to oznacza, że nieprawdziwe?

    Nie. Oznacza to, że dobrze mi znane.

    > no i ?
    > Samolot? Samolot.
    > Leciał bez skrzydła? Leciał, nawet wylądował.

    Aha, a ponieważ Harrier potrafi wylądować pionowo, to u B747 nie
    powinien mieć z tym problemów.

    > BTW - rosyjskie mają lepszy stosunek ciągu do masy, jak dotąd żaden
    > amerykański kobry nie wykonał.

    Idź zrobić kobrę na TU-154.

    Potem opowiedz wrażenia.

  • 155. Data: 2011-09-21 16:54:10
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Arek,

    Wednesday, September 21, 2011, 8:45:14 AM, you wrote:

    [...]

    > Zresztą jak ktoś lubi bajki to uwierzy we wszystko co mu powiedzą.

    W hel w mankietach na pewno.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 156. Data: 2011-09-26 13:00:50
    Od: Arek <a...@a...pl>

    > Hello Arek,
    >
    > Wednesday, September 21, 2011, 8:45:14 AM, you wrote:
    >
    > [...]
    >
    > W hel w mankietach na pewno.

    Dobry przykład dopasowania poziomu argumentacji do własnych możliwości.

    A.

  • 157. Data: 2011-09-26 13:09:06
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Arek,

    Monday, September 26, 2011, 1:00:50 PM, you wrote:

    > Dobry przykład dopasowania poziomu argumentacji do własnych możliwości.

    Cóż, na szczęście to nie moje argumenty.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 158. Data: 2011-09-26 18:40:14
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Tue, 20 Sep 2011 10:59:49 +0200, Andrzej Lawa
    <a...@l...SPAM_PRECZ.com> wrote:

    >A amerykańskie samoloty... Wystarczy obejrzeć "Bonda" - urwane skrzydło,
    >a on leci prosto! Wot tiechnika!

    No popatrz, a wg niektórych to Tu154 powinien lecieć bez skrzydła i
    wylądować na lotnisku.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 159. Data: 2011-09-27 08:22:47
    Od: Arek <a...@a...pl>

    > Cóż, na szczęście to nie moje argumenty.

    Jakieś rozdwojenie jaźni? W sumie nie dziwię się, że się do tego nie
    przyznajesz.

    A.

  • 160. Data: 2011-09-27 08:24:41
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-09-26 18:40, jerzu pisze:

    > No popatrz, a wg niektórych to Tu154 powinien lecieć bez skrzydła i
    > wylądować na lotnisku.

    Oszołomy, jak samolot, bez skrzydła, kabiny, silników mógł w ogóle
    lecieć? Skąd wiadomo, że nie miał tych części? Nie wiem, każdy może
    sobie założyć co chce i tak na nic nie ma dowodów.

    A.