eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaKolejny sukcesRe: Kolejny sukces
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.PO
    STED!not-for-mail
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: Kolejny sukces
    Date: Tue, 29 Mar 2011 21:58:43 +0000 (UTC)
    Organization: : : :
    Lines: 27
    Message-ID: <s...@f...lasek.waw.pl>
    References: <k...@c...fuw.edu.pl>
    NNTP-Posting-Host: 213-238-70-178.adsl.inetia.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1301435923 18642 213.238.70.178 (29 Mar 2011 21:58:43 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 29 Mar 2011 21:58:43 +0000 (UTC)
    User-Agent: slrn/0.9.8.1 (Linux)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia:233759
    [ ukryj nagłówki ]

    Pan Michal Jankowski napisał:

    > No i dziś przyszło od Netii pismo treści "w związku z brakiem
    > możliwości świadczenia usługi wypowiadamy umowę ze skutkiem
    > natychniastowym" (całe zresztą w dość nieprzyjemnym tonie, jakby
    > to klient czemuś tu zawinił).

    No to może dobrze, że dzisiaj, a nie za jakiś czas. Znajomemu podłączyli
    (kilka lat temu), wszystko przez jakieś trzy miesiące działało świetnie.
    Jak zaczynało działać gorzej, to składał po kolei kilka reklamacji,
    które skutków żadnych nie przynosiły. Aż w końcu ni z tego ni z owego
    przysłali mu pismo, że "z powodu braku możliwości technicznych świadczenia
    usług rozwiązują umowę ze skutkiem natychmiastowym". I jak napisali, tak
    zrobili. A za miesiąc przysłali fakturę na *kilkadziesiąt tysięcy* zł
    (już nie pamiętam dokładnie ile, coś między 30 a 70) opisaną jakoś tak
    "kara umowna za przedterminowe zerwanie umowy".

    > I teraz ojciec cały w nerwach, że Netia się wypięła a TP go
    > odłączy... Ma się bać? Trzeba coś robić? Blulinia pomocna nie jest.

    Tepsa ma jakąś wielką słabość do synów marnotrawnych. O ile swoich
    stałych wieloletnich klientów generalnie ma w dupie, to takiego co
    zrezygnował i skruszony chce wrócić na łono, potrafi obsłużyć w trzy
    minuty. Ja bym się specjalnienie nie obawiał.

    --
    Jarek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: