eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyKolejny paszkwil lobby paliwowego...Re: Kolejny paszkwil lobby paliwowego...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!ecngs!feeder2.ecngs.de!178.20.174.213.MISMATCH!feeder1.fe
    ed.usenet.farm!feed.usenet.farm!fdc3.netnews.com!fdcspool6.netnews.com!news-out
    .netnews.com!news.alt.net!fdc2.netnews.com!peer04.ams1!peer.ams1.xlned.com!news
    .xlned.com!peer03.ams4!peer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!ne
    wsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl
    !news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: Kolejny paszkwil lobby paliwowego...
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <s5mbq3$b9p$1$horizn@news.chmurka.net>
    <6086433d$0$505$65785112@news.neostrada.pl>
    <608645cc$0$532$65785112@news.neostrada.pl>
    <608648e3$0$505$65785112@news.neostrada.pl>
    <3...@4...net>
    <6086e742$0$545$65785112@news.neostrada.pl>
    <1u9msnpg1jyxi.41sivph8gcq2$.dlg@40tude.net>
    <60884b84$0$525$65785112@news.neostrada.pl>
    <kbo1a7avkufl$.1ljidyvztbcwb$.dlg@40tude.net>
    <6089a237$0$510$65785112@news.neostrada.pl>
    <1lrofxtet996x.zttcz7ay95d4$.dlg@40tude.net>
    <608ae5ad$0$514$65785112@news.neostrada.pl>
    <3...@4...net>
    <608af505$0$514$65785112@news.neostrada.pl>
    <1wynizw05ejs3.1194l3d7mah3u$.dlg@40tude.net>
    <608c35a2$0$548$65785112@news.neostrada.pl>
    <1wmrbkjhhd12c$.t2gbinwf33h9$.dlg@40tude.net>
    <608c5792$0$516$65785112@news.neostrada.pl>
    <a7jwgeodgu33$.13l5c32mput7x.dlg@40tude.net>
    <608cf9ea$0$500$65785112@news.neostrada.pl>
    <608cfb2e$0$500$65785112@news.neostrada.pl>
    <12wd6w4r675cr$.13ixlg03eamaz.dlg@40tude.net>
    From: Shrek <...@w...pl>
    Date: Sat, 1 May 2021 14:57:03 +0200
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:78.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/78.10.0
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <12wd6w4r675cr$.13ixlg03eamaz.dlg@40tude.net>
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Language: pl
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 24
    Message-ID: <608d501e$0$524$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.142.196.21
    X-Trace: 1619873822 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 524 83.142.196.21:60692
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2776
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2693659
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 01.05.2021 o 14:44, J.F. pisze:

    >> O - sprawdziłem - nasz link ma kabel powrotny o... połowie przekroju
    >> głównego. Na wiki stoi napisane, że zamiast elektrod ale sądzę że
    >> oprócz. Muszę poczytać;)
    >
    > Moze goly lub cienko izolowany - wiec moze byc cienki, bo dobrze
    > chlodzony.

    Jakieś wyjaśnienie jest. Jednak w koleii, tramwajach i metrze bardzo się
    dba o to, żeby szyny byly jak najlepiej odizolowane od ziemi.

    > "Jest to pierwsze połączenie elektroenergetyczne Polski ze
    > Skandynawią, pierwsza w Polsce linia HVDC, oraz pierwsza linia morska,
    > gdzie zastosowano kable powrotne zamiast elektrod."
    >
    > Czyli dawniej sie nie przejmowano.

    W sumie w technologii podmorskiej to nie muszą się tak przejmować
    korozją na przykład płyt zbrojenowych fundamentów czy wodociągami;)


    --
    Shrek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: