-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!2.eu.feeder.erj
e.net!feeder.erje.net!news.uzoreto.com!aioe.org!peer02.ams4!peer.am4.highwinds-
media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostr
ada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: Myjk <m...@n...op.pl>
Subject: Re: Kolejny niemiecki motowałek:-)
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Sender: Myjk <>
Reply-To: m...@n...op.pl
Organization: MAD
References: <a...@g...com>
<rk4d28$r0l$1$horizn@news.chmurka.net>
Date: Sat, 19 Sep 2020 12:16:09 +0200
Message-ID: <1...@m...org>
Lines: 37
NNTP-Posting-Host: 83.6.131.171
X-Trace: 1600510569 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 17348 83.6.131.171:54600
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2302
X-Received-Body-CRC: 200729889
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2684998
[ ukryj nagłówki ]Sat, 19 Sep 2020 08:47:19 +0100, K
> W UK tez podlapali temat:
> https://www.bbc.co.uk/news/science-environment-54170
207
No podłapali, ale już wiadomo jak im to wyszło:
"If you never charge the battery and drive *very* *aggressively* then they
can have significantly higher emissions than the equivalent petrol or
diesel model," he continues.
Czyli wzięli zwykłego spaliniaka, puścili go na autostradę, potem wzięli
PHEVa i zaczęli go gonić po mieście od świateł do świateł i mają taki
"genialny" wynik.
> Swoja droga ciekawy wynik. 44g/km wg producenta,
> 120g srednio z realnego testu na drodze.
Pewnie znowu z trybem CHARGE BATTERY stojąc w korku i bez wyjeżdżenia
prądu? Bo jako ignorant pewnie nie wiesz, że jak się zapuści ten tryb, to
pomimo postoju silnik pracuje w okolicach 4000 obr. -- to i nic dziwnego że
ma wyższą emisję. Ale ty widać jak pelikan łykasz ogólniki -- wszak nigdzie
nie jest napisane w jakich warunkach prowadzili te pożarsięborze testy.
Pytam zatem ponownie. Jakim cudem PHEV jadący w trybie HEV (bez naładowanej
baterii) w tych samych warunkach, mając na pokładzie ten sam silnik co
wersja ICE, spalając na identycznej trasie i warunkach 30-50% mniej paliwa
niż ekwiwalent spalinowy może mieć wyższą emisję? Weź mi to wyjaśnij po
swojemu mózgowemu -- bo chcę uwierzyć że śnię.
> 123g robi realnie moj diesel :D
Chyba jak z górki jedziesz.
--
Pozdor
Myjk
Następne wpisy z tego wątku
- 20.09.20 15:13 Myjk
- 20.09.20 20:59 Budzik
- 20.09.20 21:51 J.F.
- 21.09.20 11:28 K
- 21.09.20 12:30 Myjk
- 24.09.20 10:33 Cavallino
- 24.09.20 16:11 Zenek Kapelinder
- 24.09.20 22:20 WS
- 25.09.20 12:56 Zenek Kapelinder
- 25.09.20 14:01 RoMan Mandziejewicz
- 25.09.20 16:03 Poldek
- 25.09.20 16:22 Poldek
- 25.09.20 16:29 Poldek
- 25.09.20 16:50 K
- 25.09.20 17:42 Zenek Kapelinder
Najnowsze wątki z tej grupy
- Seba strikes back
- Motoryzacyjni giganci ograniczają produkcję elektryków.
- Home defence :) czyli Remote Guns
- Ubezpieczenie OC
- Podroz elektrykiem w UK 2x drozsza od podrozy dieslem...
- Żenujące. Kupujesz elektryka żeby udawał ci spaliniaka
- Autobus sie pali.
- Pożar pod żyrardowem
- jak zmierzyć średnicę tarczy?
- kto jest winny zmarnowaniu legendy Passata?
- nowe samochody to gówno ładnie opakowane
- Cholera KUPIŁBYM MG MG3
- Ujemny wzrost elektryków
- Wolkswagen szantażuje rząd aby powróciły dotacje do elektryków
- Co z 7 miejsc w leasingu dla fizycznych?
Najnowsze wątki
- 2024-09-30 Rozprawa zdalna brak komputera
- 2024-09-30 Zielona Góra => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-09-30 Hackowanie SS7
- 2024-09-30 Seba strikes back
- 2024-09-30 MĂźnchen => DevOps Engineeer (Azure) <=
- 2024-09-30 MĂźnchen => DevOps Engineer (Azure) <=
- 2024-09-30 Gdańsk => Frontend Developer (Angular area) <=
- 2024-09-30 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-09-30 Marki => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-09-30 Warszawa => Technical Leader (Java Background) <=
- 2024-09-30 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-09-30 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-09-30 Białystok => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-09-30 Kraków => Ruby Backend Developer <=
- 2024-09-30 dziki wschod