-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.88.97.37.84!no
t-for-mail
From: K <n...@e...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Kolejny niemiecki motowałek:-)
Date: Sat, 19 Sep 2020 08:47:19 +0100
Organization: news.chmurka.net
Message-ID: <rk4d28$r0l$1$horizn@news.chmurka.net>
References: <a...@g...com>
NNTP-Posting-Host: 88.97.37.84
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Date: Sat, 19 Sep 2020 07:47:20 +0000 (UTC)
Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="horizn";
posting-host="88.97.37.84"; logging-data="27669";
mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; Linux x86_64; rv:68.0) Gecko/20100101
Thunderbird/68.10.0
In-Reply-To: <a...@g...com>
Content-Language: en-GB
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2684995
[ ukryj nagłówki ]On 15/09/2020 07:15, Przemek Jedrzejczak wrote:
> https://motoryzacja.interia.pl/raporty/raport-samoch
ody-elektryczne/samochodyelektryczne/news-kolejne-wi
elkie-oszustwo-chodzi-o-hybrydy-plug-in,nId,4730875
>
> Najjaskrawszym przykładem jest tu Mercedes GLE 350e 4Matic, który - wg producenta -
emituje średnio 28 gramów CO2/km. Z badań drogowych przeprowadzonych przez niemiecki
Auto Bild wynika jednak, że rzeczywista emisja to - uwaga - 221 gramów na km. To
oznacza, że realna emisja przekracza katalogową o 689 proc! Podobnymi wynikami
"pochwalić" się mogą np.: Volvo V60 Recharge T8 Polestar Engineered (rzeczywista
emisja 271 gramów/km zamiast deklarowanej 36 gramów/km) czy Peugeot 508 SW Hybrid 225
(rzeczywista emisja 196 gramów/km zamiast deklarowanej 30 gramów/km).
>
> "Rezygnuje się z ochrony klimatu na rzecz krótkoterminowych zysków w przemyśle
samochodowym. Domagamy się od pani Merkel niezależnych decyzji politycznych na rzecz
dobra wspólnego" - wyjaśnia Barbara Metz - zastępca dyrektora zarządzającego DUH.
>
> Organizacja zwraca też uwagę, że - w jej opinii - większość nabywców zupełnie
lekceważy potencjał hybryd plug-in, a ich elektryczny napęd traktowany jest przez
nich wyłącznie jako forma poprawy osiągów oraz oszczędność pieniędzy - w wielu
krajach hybrydy plug-in objęte są preferencjami podatkowymi. Tymczasem większe i
cięższe auta palą średnio więcej, niż ich odpowiedniki napędzane wyłącznie silnikami
spalinowymi, co wprost przekłada się na emisję CO2.
>
W UK tez podlapali temat:
https://www.bbc.co.uk/news/science-environment-54170
207
Swoja droga ciekawy wynik. 44g/km wg producenta, 120g srednio z realnego
testu na drodze. 123g robi realnie moj diesel :D
Następne wpisy z tego wątku
- 19.09.20 12:16 Myjk
- 20.09.20 15:13 Myjk
- 20.09.20 20:59 Budzik
- 20.09.20 21:51 J.F.
- 21.09.20 11:28 K
- 21.09.20 12:30 Myjk
- 24.09.20 10:33 Cavallino
- 24.09.20 16:11 Zenek Kapelinder
- 24.09.20 22:20 WS
- 25.09.20 12:56 Zenek Kapelinder
- 25.09.20 14:01 RoMan Mandziejewicz
- 25.09.20 16:03 Poldek
- 25.09.20 16:22 Poldek
- 25.09.20 16:29 Poldek
- 25.09.20 16:50 K
Najnowsze wątki z tej grupy
- Seba strikes back
- Motoryzacyjni giganci ograniczają produkcję elektryków.
- Home defence :) czyli Remote Guns
- Ubezpieczenie OC
- Podroz elektrykiem w UK 2x drozsza od podrozy dieslem...
- Żenujące. Kupujesz elektryka żeby udawał ci spaliniaka
- Autobus sie pali.
- Pożar pod żyrardowem
- jak zmierzyć średnicę tarczy?
- kto jest winny zmarnowaniu legendy Passata?
- nowe samochody to gówno ładnie opakowane
- Cholera KUPIŁBYM MG MG3
- Ujemny wzrost elektryków
- Wolkswagen szantażuje rząd aby powróciły dotacje do elektryków
- Co z 7 miejsc w leasingu dla fizycznych?
Najnowsze wątki
- 2024-09-30 Rozprawa zdalna brak komputera
- 2024-09-30 Zielona Góra => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-09-30 Hackowanie SS7
- 2024-09-30 Seba strikes back
- 2024-09-30 MĂźnchen => DevOps Engineeer (Azure) <=
- 2024-09-30 MĂźnchen => DevOps Engineer (Azure) <=
- 2024-09-30 Gdańsk => Frontend Developer (Angular area) <=
- 2024-09-30 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-09-30 Marki => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-09-30 Warszawa => Technical Leader (Java Background) <=
- 2024-09-30 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-09-30 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-09-30 Białystok => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-09-30 Kraków => Ruby Backend Developer <=
- 2024-09-30 dziki wschod