-
1. Data: 2020-01-30 00:52:25
Temat: Kolejne podejście -- Tlenofon/FCN i jego wiarołomność
Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
Wysłałem ten post już dwa razy -- zero widzialnego efektu!
Najpierw na 3 grupy, później na 2, teraz ślę na jedną.
Napisałem (być może 19 stycznia) do FCN:
====================================================
=============
Napisałeś do nas:
Nadawca: e...@g...com
Typ Klienta: Jestem Klientem biznesowym
Telefon:
Login:
Temat: Płatności i zasilenia
Treść wiadomości:
Zaczęli Państwo naliczanie opłat -- można prosić o wyjaśnienie?
====================================================
=============
FCN odpowiada:
====================================================
=============
FCN BOK <b...@f...pl>
pon., 20 sty, 11:19 (9 dni temu)
do mnie
Szanowni Państwo,
uprzejmie informujemy, że zgodnie z § 10 ust. 2 Regulaminu świadczenia
usług telekomunikacyjnych Tlenofon, Aiton Caldwell S.A. jest uprawniony
do jednostronnej zmiany warunków Umowy określonych w Regulaminie, Cenniku
lub Cenniku Promocji w przypadku istotnych zmian warunków rynkowych,
technologicznych, konkurencyjnych, organizacyjnych, kosztów utrzymania
albo kosztów świadczenia Usługi.
W związku z powyższym informowaliśmy o zmianie cen niektórych usług
świadczonych na platformie technologicznej Tlenofon, opartej na
komponentach niewspieranych już przez dostawców, podyktowaną
podwyższonymi kosztami serwisowania i utrzymywania oraz zmianą
kosztów usług realizowanych przez naszych dostawców interkonektowych
i dostawców usług pocztowych.
Jednocześnie informowaliśmy o usunięciu rozdziału III Zobowiązania
Abonenta § 3, dotyczących warunków nieodpłatnego korzystania
z przyznanego numeru telefonu.
Informację w sprawie zmiany cennika otrzymali Państwo 9.09.2019 r.
na adres mailowy przypisany do konta Tlenofon, jak również na
skrzynkę odbiorczą konta Panelu klienta Tlenofon. Aktualny cennik
jest dostępny na stronie internetowej https://Tlenofon.pl/dokumenty/.
Jednocześnie informowaliśmy, że zgodnie z § 10 ust. 4 Regulaminu
świadczenia usług telekomunikacyjnych Tlenofon, Abonent w terminie
do dnia 10 października 2019 r., może doręczyć Aiton Caldwell S.A.
sporządzone w formie pisemnej oświadczenie o wypowiedzeniu umowy
w przypadku braku akceptacji powyżej wskazanych zmian. Brak doręczenia
pisemnego oświadczenia Abonenta w powyższym terminie oznacza akceptację
zmian.
Zachęcamy Państwa do zapoznania się z ofertą nowej platformy FCN
w wersji 4.0, w której możecie Państwo korzystać z atrakcyjnych
promocji na usługi i połączenia. Dla aktualnych klientów usługi
Tlenofon proces migracji jest bezpłatny.
W celu zamknięcia konta należy przesłać pisemną rezygnację na adres:
Aiton Caldwell SA
ul. Trzy Lipy 3
80-172 Gdańsk
lub poprzez e-mail, jako zeskanowany dokument z odręcznym podpisem.
W przypadku pytań pozostaję do dyspozycji.
Z pozdrowieniami,
Anna Bełdycka
Aiton Caldwell SA
====================================================
=============
Moja dzisiejsza odpowiedź:
====================================================
=============
Nie otrzymałem od Państwa wcześniej żadnych informacji
(co chyba oczywiste) o złamaniu przez Was umowy zawartej
przeze mnie z Tlenofonem, którego teraz reprezentujecie.
W zaistniałej sytuacji proszę o bezzwłoczne:
- zaprzestanie świadczenia usług
i
- albo odkupienie ode mnie bezużytecznych bramek VoIP
- albo odblokowanie tych bramek tak, by były użyteczne
we współpracy z operatorami VoIP innymi niż Tlenofon
czy FCN.
Leszek Ciszewski
====================================================
=============
Z Tlenofonem nie miałem problemów, natomiast z FCN miałem problemy.
Chyba każdy kontakt z obsługantami FCN ukazywał problemy niemożliwe
do rozwiązania -- FCN zazwyczaj kłamał a jego kłamstwa ukazali inni
operatorzy (choćby easyCALL) VoIP, pod naciskiem których niemożliwe
sytuacje uzyskiwały status -- możliwych... ;)
Możliwa była jedynie współpraca ;) z automatami FCN/Tlenofon, o ile
obsługanci FCN nie psuli tej współpracy zbyt mocno.
Dobrze ułożyła się moja współpraca z: różnymi operatorami GSM; 2nr;
easyCALL; Tlenofon; wieloma innymi operatorami VoIP zarówno Polsce,
jak i poza Polską...
Tak złych relacji (jakie mnie łączą z FCN) nie miałem chyba z żadnym
operatorem telefonii (czy telekomunikacji w ogóle) odkąd żyję. Gdyby
zakupione bramki VoIP zezwalały na rekonfigurację umożliwiającą
zmianę operatora bez kupowania nowych bramek -- zmieniłbym operatora
VoIP tuż po przejęciu Tlenofonu przez FCN.
Przykładowo easyCALL: odpowiadał sensownie na wszelkie pytania,
zgłoszenia czy sugestie; obiecał mi darmowe testowanie konta
z jednym numerem telefonu przez kilka tygodni -- otrzymałem
kilka kont i kilka numerów telefonu na kilka lat... Do tych
testowych numerów otrzymałem jakieś złotówki (może 5 złotych,
może 5 złotych na numer co jakiś czas -- nie pamiętam) możliwe
do wykorzystania...
O tym, jak traktują klientów zagraniczni operatorzy VoIP chyba
nie muszę pisać.
Z FCN były przeróżne problemy, choćby takie:
- niemożliwość nawiązywania połączeń z FCN na **niektóre** numery
(na przykład na 665 363835 -- mam tu na myśli najzwyczajniejsze
numery polskie, nie jakieś szczególne czy zagraniczne; niektóre
numery były obsługiwane, inne nie były -- i trudno było znaleźć
regułę; reguły jednak znajdowałem -- problemy rozwiązywałem bez
JAKIEJKOWLEIK pomocy ze strony FCN, którego wówczas często
informowałem o tych problemach)
- niemożliwość nawiązywania połączeń do FCN z **niektórych**
numerów (tu też mam na myśli zwykłe numery telefoniczne)
- niemożliwość odbierania połączeń smartfonem
czy komputerem (czymkolwiek innym niż
sprzętowa bramka SIP VoIP)
Obsługanci FCN albo milczeli, albo twierdzili, iż żądam rozwiązań
niemożliwych, choć inni operatorzy VoIP nie widzieli podobnych
trudności w tym samym czasie...
Obsługantom FCN nierzadko wtórowały trolle broniące FCN i potwierdzające,
iż ,,żądam tego, co nie jest możliwe'' -- wszelkie argumenty racjonalne
były odrzucane przez FCN... Po czasie niemożliwe stawało się realne... ;)
[być może prawa fizyki uległy zmianom...]
--
_._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
)\._.,--....,'``.
(,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' .,; o.' e...@g...com '.O_' /,
_.. \ _\ (`._ ,.
`-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'. `\.'.' '~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~' o.`.,
`._.-(,_..'--(,_..'`-.;.' Felix Lee
-bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;.p \ ;' http://www.eneuel.w.duna.pl ;\|/...
https://eneuel.oferty-kredytowe.pl/
-
2. Data: 2020-01-30 11:09:43
Temat: Re: Kolejne podejście -- Tlenofon/FCN i jego wiarołomność
Od: z <...@...pl>
W dniu 2020-01-30 o 00:52, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:
> Wysłałem ten post już dwa razy -- zero widzialnego efektu!
> Najpierw na 3 grupy, później na 2, teraz ślę na jedną.
To pomyśl dlaczego Twoich postów już nikt nie czyta ;-)
-
3. Data: 2020-01-30 23:44:32
Temat: Re: Kolejne podejście -- Tlenofon/FCN i jego wiarołomność
Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
"z" 5e32ab67$0$552$6...@n...neostrada.pl
>> Wysłałem ten post już dwa razy -- zero widzialnego efektu!
>> Najpierw na 3 grupy, później na 2, teraz ślę na jedną.
> To pomyśl dlaczego Twoich postów już nikt nie czyta ;-)
Bo (z przyczyn mi nieznanych) nie publikują się?
Zwykle publikują się bezproblemowo, choć na
niektórych serwerach z dużym opóźnieniem,
ale z crospostami bywa różnie...
Na szczęście po wysłaniu sprawdzam
i ewentualnie ponawiam wysyłkę...
Na dwóch VoIPowych grupach dostrzegam jakiś
problem -- posty nie publikują się!
--
_._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
)\._.,--....,'``.
(,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' .,; o.' e...@g...com '.O_' /,
_.. \ _\ (`._ ,.
`-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'. `\.'.' '~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~' o.`.,
`._.-(,_..'--(,_..'`-.;.' Felix Lee
-bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;.p \ ;' http://www.eneuel.w.duna.pl ;\|/...
https://eneuel.oferty-kredytowe.pl/
-
4. Data: 2020-01-31 10:34:52
Temat: Re: Kolejne podejście -- Tlenofon/FCN i jego wiarołomność
Od: z <...@...pl>
Mi się publikują (neostrada)
Tylko że moje są krótsze ;-)
-
5. Data: 2020-01-31 23:33:17
Temat: Re: Kolejne podejście -- Tlenofon/FCN i jego wiarołomność
Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
"z" 5e33f4bd$0$523$6...@n...neostrada.pl
> Mi się publikują (neostrada)
> Tylko że moje są krótsze ;-)
Cytowałem FCN i wyjaśniałem sytuację -- stąd tak długie posty.
Poniżej skany z opakowania i instrukcji bramki:
www.eneuel.w.duna.pl/error/tlenofon/tlenofon0.png <-- wspólpracuje tylko z
Tlenofonem
www.eneuel.w.duna.pl/error/tlenofon/tlenofon1.png <-- działa tylko z Tlenofonem
www.eneuel.w.duna.pl/error/tlenofon/tlenofon2.png <-- brak abonamentu
www.eneuel.w.duna.pl/error/tlenofon/tlenofon3.png <-- działa tylko z Tlenofonem
www.eneuel.w.duna.pl/error/tlenofon/tlenofon4.png <-- działa tylko z Tlenofonem
ukazujące:
- bezwartościowość bramek poza Tlenofonem
- cenę bramki
- bezabonamentowość
Tych postów nie byłoby wcale, gdyby trójlipna FCN nie łamał umów.
-=-
Do tej pory nie znalazłem odpowiedzi na mój m@il -- poza tym:
FCN i...@f...pl przez mail.aitoncaldwell.pl
śr., 29 sty, 20:47 (2 dni temu)
do mnie
FCN.pl - nowoczesna telekomunikacja dla Twojego biznesu
Logo FCN biale Komunikacja dopasowana do Ciebie
Szanowny użytkowniku!
Twoja wiadomość została przyjęta i zarejestrowana w naszym systemie pod numerem:
2020012969001563
Napisałeś do nas:
Odpowiedź na Twojego e-maila prześlemy wkrótce na adres:
Eneuel Leszek Ciszewski <e...@g...com>
Jeżeli chcesz dodać coś do Twojego zgłoszenia, możesz to zrobić odpowiadając
bezpośrednio na tego e-maila, bądź wpisując w tytule nowej wiadomości:
[Zgloszenie#2020012969001563]
Treść Twojego e-maila zostanie automatycznie zaktualizowana.
Z pozdrowieniami
Podpis FCN
pokwitowaniem przyjęcia m@ila ode mnie...
--
_._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
)\._.,--....,'``.
(,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' .,; o.' e...@g...com '.O_' /,
_.. \ _\ (`._ ,.
`-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'. `\.'.' '~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~' o.`.,
`._.-(,_..'--(,_..'`-.;.' Felix Lee
-bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;.p \ ;' http://www.eneuel.w.duna.pl ;\|/...
https://eneuel.oferty-kredytowe.pl/
-
6. Data: 2020-02-04 01:59:44
Temat: Re: Kolejne podejście -- Tlenofon/FCN i jego wiarołomność
Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
"Eneuel Leszek Ciszewski" 5e34ab4a$0$17349$6...@n...neostrada.pl
> Poniżej skany z opakowania i instrukcji bramki:
> www.eneuel.w.duna.pl/error/tlenofon/tlenofon0.png <-- wspólpracuje tylko z
Tlenofonem
> www.eneuel.w.duna.pl/error/tlenofon/tlenofon1.png <-- działa tylko z Tlenofonem
> www.eneuel.w.duna.pl/error/tlenofon/tlenofon2.png <-- brak abonamentu
> www.eneuel.w.duna.pl/error/tlenofon/tlenofon3.png <-- działa tylko z Tlenofonem
> www.eneuel.w.duna.pl/error/tlenofon/tlenofon4.png <-- działa tylko z Tlenofonem
> Tych postów nie byłoby wcale, gdyby trójlipna FCN nie łamał umów.
> -=-
> Do tej pory nie znalazłem odpowiedzi na mój m@il -- poza tym:
FCN raczył odpowiedzieć po kilku dniach:
FCN BOK
pon., 3 lut, 14:14 (11 godzin temu)
do mnie
Szanowni Państwo,
uprzejmie informuję, iż w celu zamknięcia konta należy przesłać
pisemną rezygnację. W rezygnacji proszę wskazać dane konta, login
lub numer telefonu przypisanego do konta.
Podpisane pismo można przesłać drogą elektroniczną w formie
załącznika na adres b...@f...pl lub na adres siedziby:
Aiton Caldwell. S.A.
ul. Trzy lipy 3
80-172 Gdańsk
Zgodnie z Regulaminem Umowa może zostać rozwiązana przez FCN
z zachowaniem miesięcznego okresu wypowiedzenia, ze skutkiem
na koniec miesiąca.
W przypadku pytań pozostaję do dyspozycji.
Z pozdrowieniami,
Anna Bełdycka
Jak widać -- FCN uznał me żądanie (odkupienia albo
odblokowania bramek) milczeniem. (niezgłoszeniem sprzeciwu)
--
_._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
)\._.,--....,'``.
(,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' .,; o.' e...@g...com '.O_' /,
_.. \ _\ (`._ ,.
`-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'. `\.'.' '~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~' o.`.,
`._.-(,_..'--(,_..'`-.;.' Felix Lee
-bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;.p \ ;' http://www.eneuel.w.duna.pl ;\|/...
https://eneuel.oferty-kredytowe.pl/
-
7. Data: 2020-02-05 00:10:49
Temat: Re: Kolejne podejście -- Tlenofon/FCN i jego wiarołomność
Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
"Eneuel Leszek Ciszewski" 5e38c32e$0$540$6...@n...neostrada.pl
>> Poniżej skany z opakowania i instrukcji bramki:
>> www.eneuel.w.duna.pl/error/tlenofon/tlenofon0.png <-- wspólpracuje tylko z
Tlenofonem
>> www.eneuel.w.duna.pl/error/tlenofon/tlenofon1.png <-- działa tylko z Tlenofonem
>> www.eneuel.w.duna.pl/error/tlenofon/tlenofon2.png <-- brak abonamentu
>> www.eneuel.w.duna.pl/error/tlenofon/tlenofon3.png <-- działa tylko z Tlenofonem
>> www.eneuel.w.duna.pl/error/tlenofon/tlenofon4.png <-- działa tylko z Tlenofonem
>> Tych postów nie byłoby wcale, gdyby trójlipna FCN nie łamał umów.
>> -=-
>> Do tej pory nie znalazłem odpowiedzi na mój m@il -- poza tym:
> FCN raczył odpowiedzieć po kilku dniach:
>
>
> FCN BOK
> pon., 3 lut, 14:14 (11 godzin temu)
> do mnie
>
> Szanowni Państwo,
>
> uprzejmie informuję, iż w celu zamknięcia konta należy przesłać
> pisemną rezygnację. W rezygnacji proszę wskazać dane konta, login
> lub numer telefonu przypisanego do konta.
>
> Podpisane pismo można przesłać drogą elektroniczną w formie
> załącznika na adres b...@f...pl lub na adres siedziby:
>
> Aiton Caldwell. S.A.
> ul. Trzy lipy 3
> 80-172 Gdańsk
>
> Zgodnie z Regulaminem Umowa może zostać rozwiązana przez FCN
> z zachowaniem miesięcznego okresu wypowiedzenia, ze skutkiem
> na koniec miesiąca.
>
> W przypadku pytań pozostaję do dyspozycji.
>
>
>
> Z pozdrowieniami,
> Anna Bełdycka
> Jak widać -- FCN uznał me żądanie (odkupienia albo
> odblokowania bramek) milczeniem. (niezgłoszeniem sprzeciwu)
wt., 4 lut 2020 o 10:04 FCN BOK <b...@f...pl> napisał(a):
Szanowni Państwo,
Uprzejmie informuję, iż bramki kupione u byłego operatora
tlenofon nie zostaną przez nas odkupione, niestety nie
mamy możliwości ich również odblokować.
Z pozdrowieniami,
Anna Bełdycka
Aiton Caldwell SA
Eneuel Leszek Ciszewski <e...@g...com>
wt., 4 lut, 23:44 (23 minuty temu)
do FCN
Uprzejmie informuję, iż w zaistniałej sytuacji nie mogą Państwo
naliczać opłat abonamentowych. Kupując bramki -- zawarłem umowę
z Tlenofonem i żądam dotrzymania warunków tej umowy.
LC
--
_._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
(,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' .,; o.' e...@g...com '.O_'
`-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'. `\.'.' '~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~' o.`.,
-bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;.p \ ;' http://www.eneuel.w.duna.pl ;\|/...
-
8. Data: 2020-02-06 09:33:19
Temat: Re: Kolejne podejście -- Tlenofon/FCN i jego wiarołomność
Od: tck <t...@t...Wytnij.net.pl>
W dniu 05.02.2020 o 00:10, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:
>
> "Eneuel Leszek Ciszewski" 5e38c32e$0$540$6...@n...neostrada.pl
>
>>> Poniżej skany z opakowania i instrukcji bramki:
>
>>> www.eneuel.w.duna.pl/error/tlenofon/tlenofon0.png <-- wspólpracuje
>>> tylko z Tlenofonem
>>> www.eneuel.w.duna.pl/error/tlenofon/tlenofon1.png <-- działa tylko
>>> z Tlenofonem
>>> www.eneuel.w.duna.pl/error/tlenofon/tlenofon2.png <-- brak abonamentu
>>> www.eneuel.w.duna.pl/error/tlenofon/tlenofon3.png <-- działa tylko
>>> z Tlenofonem
>>> www.eneuel.w.duna.pl/error/tlenofon/tlenofon4.png <-- działa tylko
>>> z Tlenofonem
>
>>> Tych postów nie byłoby wcale, gdyby trójlipna FCN nie łamał umów.
>
>>> -=-
>
>>> Do tej pory nie znalazłem odpowiedzi na mój m@il -- poza tym:
>
>
>
>
>
>
>> FCN raczył odpowiedzieć po kilku dniach:
>>
>>
>> FCN BOK
>> pon., 3 lut, 14:14 (11 godzin temu)
>> do mnie
>>
>> Szanowni Państwo,
>>
>> uprzejmie informuję, iż w celu zamknięcia konta należy przesłać
>> pisemną rezygnację. W rezygnacji proszę wskazać dane konta, login
>> lub numer telefonu przypisanego do konta.
>>
>> Podpisane pismo można przesłać drogą elektroniczną w formie
>> załącznika na adres b...@f...pl lub na adres siedziby:
>>
>> Aiton Caldwell. S.A.
>> ul. Trzy lipy 3
>> 80-172 Gdańsk
>>
>> Zgodnie z Regulaminem Umowa może zostać rozwiązana przez FCN
>> z zachowaniem miesięcznego okresu wypowiedzenia, ze skutkiem
>> na koniec miesiąca.
>>
>> W przypadku pytań pozostaję do dyspozycji.
>>
>>
>>
>> Z pozdrowieniami,
>> Anna Bełdycka
>
>
>
>
>
>> Jak widać -- FCN uznał me żądanie (odkupienia albo
>> odblokowania bramek) milczeniem. (niezgłoszeniem sprzeciwu)
>
>
>
>
>
> wt., 4 lut 2020 o 10:04 FCN BOK <b...@f...pl> napisał(a):
> Szanowni Państwo,
>
> Uprzejmie informuję, iż bramki kupione u byłego operatora
> tlenofon nie zostaną przez nas odkupione, niestety nie
> mamy możliwości ich również odblokować.
>
> Z pozdrowieniami,
> Anna Bełdycka
>
> Aiton Caldwell SA
>
>
>
>
> Eneuel Leszek Ciszewski <e...@g...com>
> wt., 4 lut, 23:44 (23 minuty temu)
> do FCN
>
> Uprzejmie informuję, iż w zaistniałej sytuacji nie mogą Państwo
> naliczać opłat abonamentowych. Kupując bramki -- zawarłem umowę
> z Tlenofonem i żądam dotrzymania warunków tej umowy.
>
> LC
>
>
spróbuj https://www.telephreak.org/PAP2/
--
pozdr
Tomasz
tck(at)top.net.pl
-
9. Data: 2020-02-07 00:19:33
Temat: Re: Kolejne podejście -- Tlenofon/FCN i jego wiarołomność
Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
"tck" 5e3bcf4f$0$524$6...@n...neostrada.pl
> spróbuj https://www.telephreak.org/PAP2/
Niech FCN spróbuje!
Zawarłem z Tlenofonem umowę i chcę
dotrzymania warunków tejże umowy!
--
_._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
(,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' .,; o.' e...@g...com '.O_'
`-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'. `\.'.' '~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~' o.`.,
-bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;.p \ ;' http://www.eneuel.w.duna.pl ;\|/...