eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyKolejne BMW zabrało człowiekaRe: Kolejne BMW zabrało człowieka
  • Data: 2015-03-20 14:12:41
    Temat: Re: Kolejne BMW zabrało człowieka
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 2015-03-20 13:29, Ergie wrote:

    >> No to szybkie pytanie - jak masz zamiar to zrealizować - bo pieprzysz
    >> jak Korwin.
    >
    > A Ty jak Kaczyński - "nie ważne, że w ten sposób nie osiągnę założonego
    > celu ale i tak zrobię ludziom na złość byleby cokolwiek robić".

    Bo nikt nie przestrzaga ograniczeń prędkości (wiemy dlaczego i się tu
    zgadzamy - bo zdecydowana większość jest z dupy wzięta, nie ma tu
    specjalnie tematu do dyskusji). Jak już pisałem - najpierw _sensownie_
    poustawiać, potem jebać bez litości. Wiem, że trudno, ale w zasadzie jak
    się konkretnie nad tym zastanowić, to nie ma żadnego rozsądnego powodu
    żeby się nie dało. I to ma przynajmniej teoretycznie szansę działać. W
    Niemczech z tego co wiem działa, więc się da.

    Postawienie znaku "70db" przy jezdni nie ma _żadnej_ szansy działać,
    więc sorry ale to pieprzenie w stylu Korwina, zwykła utopia bez szansy
    na realizację. Równie dobrze możesz przy drodze postawić znak "zakaz
    opadów atmosferycznych". I jak tu taki pomysł lub jego pomysłodawcę
    traktować poważnie?

    Więc ponawiam propozycję, bo widzę że abstrahujemy od tematu -
    pozdejmować ograniczenia tam gdzie gołym okiem widać jakie są warunki i
    każdy może sam ocenić siły na zamiary - jak się wypieprzysz z zakrętu na
    którym jest 90 jadąc 85 to przecież dalej jest to twoja wina (pomijając
    jakieś wyjątkowe przypadki jak brak pokrywy studzienki). Na chucka mi
    ograniczenie do 40 przed każdym wjazdem na ślimaka, skoro sam widzę, że
    jeden da się zrobić spokojnie 60 a w drugi nawet nie warto próbować
    wchodzić z tą prędkością, więc pojadę właśnie 40 - widzę wszystko i mam
    przecież wiem ile można w taki zakręt wejść.

    Zostawić jedynie tam gdzie czegoś nie widać np skrzyżowanie za zakrętem,
    lub tam gdzie technicznie da się jechać więcej, ale "nie wypada" tereny
    zabudowane, okolice szkół i placów zabaw, lub tam gdzie należy jechać
    wolniej ze wzgledu na hałas (tak hałas opon zależy od prędkości;). Jak
    znaków będzie 10 razy mniej i zobaczę 40 to pewnie zwolnię, bo będę miał
    swiadomość, że może co 10 jest bez sensu, więc warto wziąć to pod uwagę
    jak nie chcesz spotkać barierki;)

    Shrek.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: