    From: Waldek Godel <n...@y...org>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Kolejna "rewolucja" w play
    Date: Sat, 31 Mar 2012 11:33:34 +0100

    Dnia Sat, 31 Mar 2012 12:04:18 +0200, Piotr M napisał(a):

    > Co za bzdury. Nie pasuje Ci nie korzystasz.
    > Dla Ciebie większy wybór to naciski?

    Teoretycznie masz rację.
    W praktyce przeciętny Kowalski wejdzie do salonu i będzie zewsząd atakowany
    reklamami tej taryfy. Będzie atakowany w środkach masowego rażenia, z
    billboardów, reklam na autobusach i tramwajach. Sprzedawcy w salonach będą
    rozliczani z planu wciskania taryfy. Planu zakładającego wysokie limity
    sprzedaży. Ulotki o tym planie będą wszędzie. Ulotki o innych planach będą
    trudne do znalezienia, albo wręcz będą "o.. przepraszam pana, właśnie się
    skończyły, już zamówiłem nową dostawę. Ale tu mamy nowy, jeszcze lepszy
    plan taryfowy, może się pan zapozna?"

    Oprócz tego cenniki i oferty są skonstruowane bardzo sprytnie, żeby
    wyglądały tanio.
    Zadałem pytania pomocnicze już wyżej, ale ponowię:
    1. ile zapłaci klient z taryfą Formuła 4.0 79 zł za pakiet nielimitowanych
    połączeń na stacjonarne w czwartym miesiącu kontraktu?
    2. ile zapłaci klient z taryfa Formuła 4.0 79 zł za pierwszy, niepełny
    okres rozliczeniowy, jeżeli trwa on dokładnie pół miesiąca?
    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Nie to co trole z polskiego usenetu ... ci to sami madrale..." - Paweł