  • Data: 2010-11-26 20:22:11
    Temat: Re: Kolejna opowieść harleyowa
    Od: "Szuwaks" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Użytkownik "Johnny" <j...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:4cf00b81$0$27024$65785112@news.neostrada.pl...

    > No trudno, żeby pucybut zarabiał tyle co inżynier ;-)

    No pewnie -:))
    W moim Instytucie nie było pucybutów.
    Nawet mechanicznych.
    Ale rzeczywiście czasem musiałem zajmować się pucowaniem,
    jak serwis nie mógł przyjechać, jednego z najlepszych w
    ówczesnych czasach mikroskopu elektronowego.
    Bo zajmowałem się tym wtedy, czyli mikroskopią elektronową i
    mikroanalizą.
    Świat mikro- a nawet nano-
    Nie udał Ci się joke

    Szuwaks.