eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyKolejna ofiaraRe: Kolejna ofiara
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.internetia.pl!not-for-mail
    From: John Kołalsky <j...@k...invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Kolejna ofiara
    Date: Sat, 26 Apr 2014 08:16:16 +0200
    Organization: Netia S.A.
    Lines: 32
    Message-ID: <ljfjtu$nfl$1@mx1.internetia.pl>
    References: <5357a9d6$0$2377$65785112@news.neostrada.pl>
    <lj8efb$f6r$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <5357cf77$0$2227$65785112@news.neostrada.pl>
    <lj8jqi$vh8$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <5358ee1b$0$2162$65785112@news.neostrada.pl>
    <ljav51$tj4$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <Pine.WNT.4.64.1404251553050.3460@quad>
    <ljeg7g$hp2$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    NNTP-Posting-Host: 83-238-168-227.ip.netia.com.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: mx1.internetia.pl 1398493950 24053 83.238.168.227 (26 Apr 2014 06:32:30 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 26 Apr 2014 06:32:30 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.18463
    In-Reply-To: <ljeg7g$hp2$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    X-Tech-Contact: u...@i...pl
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18197
    X-Priority: 3
    X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2531419
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "elmer radi radisson"
    <r...@s...spam.wireland.or
    g>

    n
    >> To jest akurat główna racjonalna przesłanka nakazu zapinania
    >> pasów: zaszkodzenie KOMUŚ.
    >
    >
    > Podam Ci przyklad, ze nie zapinanie pasow z przodu, rowniez jest
    > droga do zaszkodzenia komus. Komu? Potencjalnie innym uczestnikom
    > ruchu. Otoz, zwyczajnie, kierowca nie przypiety pasami nie jest w
    > stanie w pelni wyczuwac reakcji pojazdu (akurat pelne przyleganie
    > cialem do fotela ma w tym istotny udzial). A w sytuacji gdy musi
    > wykonac gwaltowny manewr i sekwencje ruchow kierownica - np. po
    > wpadnieciu w poslizg, bedzie rzucany po fotelu i kurczowo szarpal
    > kierownice, probujac sie jej zlapac jak brzytwy, zamiast skutecznie
    > wyprowadzac pojazd z poslizgu.

    On nie powinien w ogóle siadać za kierowcą. I inni też. Byś Ty mógł jechać i
    nikt Ci z naprzeciwka nie mógł zagrozić.

    >
    > Tylko zeby to pojac, trzeba byc swiadomym kierowca. Dlatego np.
    > ja sobie za bardzo nie zycze, zeby z przeciwka jechal ktos bez
    > pasow i nie mogac nalezycie opanowac pojazdu w naglej sytuacji,
    > przydzwonil we mnie. Jego zapinanie pasow, to rowniez moj interes.
    >

    Jestem świadomym kierowcą czytnika niusowego. Niczego się nie boję. Będę się
    pasł na naszych niusowiskach. Nikt mi tego nie zabroni.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: