  • Data: 2013-04-10 09:23:30
    Temat: Re: Kobiety prowadzą lepiej od mężczyzn
    Od: WS <L...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 10 Kwi, 08:22, blast <""jureks77\"@o2.pl-usun to"> wrote:

    > Słyszałem o dokładnie takiej samej sytuacji, w której kobieta później
    > upierała się że zachowała się prawidłowo "bo przecież jak na drodze
    > dzieje się coś niespodziewanego to trzeba zahamować" :)

    Podobnie ( http://wyborcza.pl/1,100503,6828746,Morderca_jest_ki
    m_innym_niz_to_opisuja_media.html
    )

    "A wiecie Państwo kto jest, też w moich statystykach, absolutnym
    numerem jeden jeśli chodzi o liczbę ofiar? Jest to pani lat 30-40,
    trzeźwa, w dobrym, służbowym samochodzie, przejeżdżająca pieszego na
    pasach. To się zdarza CODZIENNIE, i to kilka - kilkanaście razy
    dziennie."

    "Pani przywieziona przez policję zrobiła w oddziale ratunkowym
    awanturę mężczyźnie, którego pół godziny wcześniej przejechała wraz z
    prowadzoną przez niego za rączkę pięcioletnią córeczką na przejściu
    dla pieszych, a to oni mieli zielone światło: "Gdzie lazłeś baranie!
    Ja miałam zieloną strzałkę, a więc pierwszeństwo!""

    WS