  • Data: 2010-02-10 04:50:19
    Temat: Re: Kobietka zatrzaśnięta w samochodzie ;-)
    Od: JAM <j...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Feb 7, 9:41 am, "Artur Miller" <a...@n...pl> wrote:
    > Użytkownik "Bartosz 'Seco' Suchecki" <p...@s...maupa.tlen.pl> napisał w
    > wiadomościnews:hkmgmf$2dsb$1@news2.ipartners.pl...

    .htm

    > niech ktoś mi wytłumaczy więc, tak w wersji dla słabiej kojarzących, w jaki
    > sposób ten naród w ogóle jest w stanie przetrwać dłużej niż tydzień. potem
    > się zapytam w jaki sposób osiągną dominującą pozycję na tym małym niebieskim
    > światku ...

    To proste. Cale to nagranie to dowcip. W USA nie ma takiego serwisu
    jak "Blond Star". Jest to przekrecenie dla dowcipu autentycznego
    serwisu "OnStar" fonetycznie w jezyku angielskim podobnie brzmiacego,
    ktory uzywa GM i Honda. Juz samo uzycie w nazwie "Blond ..." pozwala
    znajacemu realia amerykanskie zorientowac sie, ze chodzi o dowcip. Czy
    jest to dowcip "wysokich lotow" ? Pozostawiam te ocene kazdemu
    indywidualnie.

    > @

    JAM
    http://marchel.home.comcast.net/~marchel/