  • 51. Data: 2010-08-07 07:34:54
    Temat: Re: Kobi do 15tys. zl.
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 6 Aug 2010 22:26:43 +0200, Przembo wrote:

    >Mnie pali 15l LPG + troche noPb w 3mieście, wszakże nie trzeba dawać w
    >palnik co 500m :)

    No ale czasem miasto opuszczasz i wtedy spalanie rosnie :-)

    >Wiem do czego zmierzasz - 225/55 R16 :)

    srednica 654mm

    >Ja po tym jak w Poldku 45l toroid wystawał troche i trzeba było podwyższać
    >wykładzine o dobry 1cm też się zdziwiłem że da się upchnąć butle o jakiejś
    >normalnej pojemności, potrzeba tylko innego auta...

    Stako robi zbiorniki:
    70l 650x270
    73l 680x270
    73l 720x230

    Nie ma w tym modelu opcji z kolami 17 ? :-)

    J.

  • 52. Data: 2010-08-07 08:13:49
    Od: "Przembo" <x...@x...xx>

    > No ale czasem miasto opuszczasz i wtedy spalanie rosnie :-)

    Nieznacznie... zasięg jest do przeżycia. A w trase przeważnie jeżdze czymś
    co przez 1000km nie musi odwiedzać stacji, tego niestety na LPG się nie
    osiągnie w przypadku zwykłego auta :/

    > srednica 654mm
    > Stako robi zbiorniki:
    > 70l 650x270
    > 73l 680x270
    > 73l 720x230
    > Nie ma w tym modelu opcji z kolami 17 ? :-)

    Sugerujesz że producenci aut stosują różne wnęki dla, jakby nie było, prawie
    takich samych wymiarowo kół? :)

    Pozdr

  • 53. Data: 2010-08-07 09:08:13
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    to pisze:
    > begin Artur Frydel

    > Przecież E34 to auto bodaj z 1987. BMW nie jest do przodu aż o tyle, żeby
    > w 1987 zaprojektować lepsze auto niż Ford 13 lat później.

    Oh, jest :>
    Tylko to nie tyle swiadczy o lepszosci BMW co o slabosci Forda.

    > Obiektywnie E34
    > jest autem dość małym i raczej mało komfortowym. Ze słabszymi silnikami
    > jest raczej mułowate, z kolei jeśli chodzi o mocniejsze... to wiadomo jak
    > często były traktowane takie auta. Ja bym sobie ten model darował jeśli
    > ma to być auto rodzinne, chyba, że byłaby to jakaś naprawdę pewna i
    > zadbana sztuka. I twierdzę tak pomimo faktu, że E34 to jedno z moich
    > ulubionych BMW. ;-) Niestety wiek robi swoje.

    Ano robi, ale czy E34 z 95 roku, czy Ford z 95, czy Opel z 95... w
    kazdym mozna sie spodziewac podobnego zuzycia.

    --
    Karolek

  • 54. Data: 2010-08-07 09:20:15
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 7 Aug 2010 08:13:49 +0200, Przembo wrote:
    >Nieznacznie... zasięg jest do przeżycia. A w trase przeważnie jeżdze czymś
    >co przez 1000km nie musi odwiedzać stacji, tego niestety na LPG się nie
    >osiągnie w przypadku zwykłego auta :/

    Spytaj Adama jaki mial zbiornik w Granadzie.

    I mimo to w bagazniku sie jeszcze druga granada w czesciach miescila
    :-)

    >Sugerujesz że producenci aut stosują różne wnęki dla, jakby nie było, prawie
    >takich samych wymiarowo kół? :)

    Nie - sugeruje ze robia na najwieksze i moze dlatego masz sporo luzu
    :-)

    J.

  • 55. Data: 2010-08-08 03:34:39
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Karolek

    > Oh, jest :>
    > Tylko to nie tyle swiadczy o lepszosci BMW co o slabosci Forda.

    Tak, tak, chyba w snach właścicieli E36 1,6 LPG

    > Ano robi, ale czy E34 z 95 roku, czy Ford z 95, czy Opel z 95... w
    > kazdym mozna sie spodziewac podobnego zuzycia.

    A kto mówi o Fordzie czy Oplu z 95?

    --
    ignorance is bliss

  • 56. Data: 2010-08-08 13:04:08
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    to pisze:
    > begin Karolek

    > Tak, tak, chyba w snach właścicieli E36 1,6 LPG

    No tak, bo tylko takie BMW istnieja :P

    > A kto mówi o Fordzie czy Oplu z 95?

    Ja.
    Uznalem tylko takie porownanie za sensowne do BMW z roku 95.
    Ale mowisz, ze te Ople i Fordy sa takie slabe, ze musze do nich porownac
    BMW z 85?

    --
    Karolek

  • 57. Data: 2010-08-08 13:57:48
    Od: Michał <m...@o...pl>

    > Przecież E34 to auto bodaj z 1987. BMW nie jest do przodu aż o tyle, żeby
    > w 1987 zaprojektować lepsze auto niż Ford 13 lat później. Obiektywnie E34
    > jest autem dość małym i raczej mało komfortowym.

    Tylko weź pow uwagę że E34 to wyrób RFN w którym podatki były niskie a
    Ford Mondeo to już euro-komuna i RFN+NRD czyli tak naprawdę NRD czyli
    jak trabant...

  • 58. Data: 2010-08-09 07:13:28
    Od: Artur Frydel <a...@g...com>

    Day Fri, 6 Aug 2010 12:46:29 -0700 (PDT), Przemek wrote:

    > Poważnie przymierzałem się do V70 i do Omegi. Padło na Omegę i nie
    > żałuję. Ale ja uwielbiam tylny napęd. Na minus w Oplu są kiepskiej

    Spotalem sie z opiniami ze Omegi duzo pala (duzo jak na auta w swojej
    klasie). Jaki masz silnik? Ile pali?

    --
    Artur 'bzyk' Frydel
    UPeeSy strzelają, Admin baty znosi.

  • 59. Data: 2010-08-09 22:41:54
    Od: Przemek <p...@g...com>

    On 9 Sie, 07:13, Artur Frydel <a...@g...com> wrote:

    > Spotalem sie z opiniami ze Omegi duzo pala (duzo jak na auta w swojej
    > klasie). Jaki masz silnik? Ile pali?

    2.5TD. 2.5DTI mają trochę więcej kultury pracy, ale TD można banalnie
    poprawić softem, co da więcej mocy, Nm i nieco mniejsze spalanie.

    No, mało nie pali, ale to jest duże i ciężkie auto, do tego mam opony
    235/17(rozmiar fabryczny w tej wersji). Ale akurat zużycie ON, to dla
    mnie mało istotne jest :D, a ja ostatnio mam ciężką nogę.
    W trasie spalanie wychodzi ok 7.5l/100km, przez 10000km wyszło mi ok
    8l w cyklu mieszanym. Zimą w mieście potrafiła mi spalić 10l/100km, za
    to w trasie, na oponach 205/15 paliła zauważalnie mniej.

  • 60. Data: 2010-08-09 23:52:35
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Karolek

    > Ja.
    > Uznalem tylko takie porownanie za sensowne do BMW z roku 95. Ale mowisz,
    > ze te Ople i Fordy sa takie slabe, ze musze do nich porownac BMW z 85?

    Osoba kupująca auto używane ma zwykle do wydania pewną kwotę. I w ramach
    tej kwoty Ford czy Opel będą znacznie nowsze niż BMW.

    --
    ignorance is bliss