  • 1. Data: 2013-04-30 12:32:59
    Temat: Klucz mobile - nowy MVNO
    Od: SERG <m...@p...fm>

    Widzę, że na grupie nie było jeszcze informacji o
    nowym operatorze MVNO działającym na nadajnikach Plusa.
    Można zamówić na ich stronie http://klucz.net/ darmowy
    starter i potestować:)
    Patrząc na ich kampanię informacyjną to ciekawe ile nałapią
    klientów mi udało się zupełnie przypadkowo natrafić na ich ofertę.

  • 2. Data: 2013-04-30 15:10:13
    Temat: Re: Klucz mobile - nowy MVNO
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Tue, 30 Apr 2013 12:32:59 +0200, SERG <m...@p...fm>
    wrote:

> [...]
    >Patrząc na ich kampanię informacyjną to ciekawe ile nałapią
    >klientów mi udało się zupełnie przypadkowo natrafić na ich ofertę.

    No nie taki nowy, ruszyli już jakiś czas temu, zobaczymy czy coś im
    się uda zdziałać.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2013-04-30 19:38:14
    Od: "zlotowinfo" <d...@d...xx>

    Użytkownik "SERG" <m...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > Patrząc na ich kampanię informacyjną to ciekawe ile nałapią
    > klientów mi udało się zupełnie przypadkowo natrafić na ich ofertę.

    z tymi stawkami nowy operator nie ma na co liczyć
    virgin i nju

    --
    http://zlotowskie.blox.pl

  • 4. Data: 2013-04-30 20:46:30
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Tue, 30 Apr 2013 19:38:14 +0200, "zlotowinfo" <d...@d...xx> wrote:

    >Użytkownik "SERG" <m...@p...fm> napisał w wiadomości
    >
    >z tymi stawkami nowy operator nie ma na co liczyć
    >virgin i nju

    z tego co pisało na znanym portalu telekomunikacyjnym to raczej celują
    w byłe kraje zssr