  • Data: 2009-03-27 14:30:07
    Temat: Re: Klucz dynamometryczny Wawa
    Od: "James" <n...@d...for.spam> szukaj wiadomości tego autora

    <l...@l...cc> wrote...
    On 27 Mar, 13:26, "James" wrote:
    > Uznalem, ze lepiej pozbierac kase i kupic cos dobrego, niz niepewna
    > tanioche. Tanie rzeczy, wbrew pozorom, sa dla bogatych ludzi... to po
    > prostu
    > nie ma sensu... oczywiscie wedlug mnie.

    Tak jest, ale chyba każdy musi dojrzeć do tego samodzielnie, po
    przetestowaniu asortymentu Topexu, Nutoola itp. Wyrzuciłem już tyle
    kasy na dziadostwo, które gnie się w rękach, niszczy śruby itd, że
    dziękuję bardzo.

    O to wlasnie chodzi... w efekcie podobne pieniadze i tak sie wyda, a po
    drodze zniszczy sie kilka srub, kilka gwintow, nie wspominajac o poobijanych
    kostkach.
    Kilka kluczy plus koszty naprawy gwintow, wymiany srub, klopot... lepiej
    pozbierac i kupic cos naprawde dobrego.

    --
    pozdro
    James