eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyKlucz do kółRe: Klucz do kól
  • Data: 2015-05-17 21:57:28
    Temat: Re: Klucz do kól
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu niedziela, 17 maja 2015 21:41:49 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:
    > Użytkownik k...@g...com ...
    >
    > >> > uważam że średnio się taki zestaw jak opisałeś nadaje do kół.
    > >>
    > >> Bo?
    > >
    > > Chociażby dlatego ze łatwiej zgubić najmniejszy element z takiego
    > > zestawy niż klucz w jednym kawałku.
    >
    > Poradze sobie z niezgubieniem.
    >
    > > Napisałeś że do awaryjnego
    > > odkręcania. W samochodzie każde, łącznie z takim że odkręcasz o 12 a u
    > > gumiarza byłeś tego samego dnia o 8, odkręcanie śrub czy nakrętek może
    > > być awaryjne. Awaryjne to do oryginalnego klucza kawałek rurki.
    >
    > Aha, juz takim standardowym kiedys odkrecałem. Szkoda, ze nie mam zdjecia
    > peknietegoklucza.
    > Dlatego chce cos porzadnego.
    >
    > > Jak
    > > zgubisz rurkę to staniesz na kluczu i odkręcisz.
    >
    > Klucz ok pol metra powinien wystarczyc.
    > W razie czego rurka sie znajdzie.
    > Stawanie na kluczu skonczy sie agonia nakretek bo tu ci sie zeslizgnie, tu
    > ci sie skantuje - tak sien ie robi.
    >
    > > Jak nie odkręcisz z
    > > rurką to znaczy że najdroższym z najlepszej stali tez byś nie
    > > odkręcił.
    >
    > Jasne.
    > Ale tak mi sie jeszcze nie zdarzyło.
    >
    > > Krzyżak odradzam z prostego powody. Łapiesz gumę. Śruba
    > > wypadła na samym dole. Klucz sześciokątny i co 60 stopni daje się
    > > założyć. Albo nie założysz albo założysz i nie przekręcisz. Trzeba
    > > samochód przestawić o pół metra, może nie być miejsca na
    > > przestawienie. To na lewarku do góry, przekręcasz i opuszczasz żeby
    > > poluzować, znowu podnosisz. A taki fabryczny zagięty pod kątem
    > > większym niż 90 stopni założysz w każdych warunkach i przekręcisz w
    > > każdych warunkach.
    >
    > No ale to przekrecenie na lewarku to jakis problem?

    Jeszcze mi się nie zdarzyło żeby dobrze założony fabryczny klucz do kół się
    ześlizgnął itp. Niby nie problem przekręcenie na lewarku. Dodatkowe dwie minuty w
    zacinającym deszczu ze śniegiem w XXI wieku nikogo jeszcze nie zabiło. Przynajmniej o
    tym nie słyszałem. Przy tylnych kołach robi się ciekawie jak podłoże niekoniecznie
    stabilne. Bo trzeba w pewnym momencie spuścić ręczny obrócić koło i zaciągnąć ręczny.
    Strasznie chujowo się po ciemku podnosi ciężarówkę jak z lewarka spadła. Oczywiście
    nic takiego nie musi się nikomu przydarzyć. Ale może. Przy minimalnej dbałości o stan
    śrub czy nakrętek co trzymają koła klucz jest potrzebny żeby zrobić przy odkręcaniu
    30 stopni obrotu dla każdej śruby. Dalej jeśli nie palcami to na bank kombinerkami da
    się odkręcić.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: