-
Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!n
ews.gazeta.pl!virgin!moderators!sal
From: Władysław Majewski <w...@m...pl>
Newsgroups: pl.internet.polip
Subject: Re: Klopot, NASK, faktura
Date: Sun, 16 Feb 2003 21:18:14 +0000 (UTC)
Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
Lines: 54
Approved: s...@b...bofh.org.pl
Message-ID: <b2om94$o8g$2@nemesis.news.tpi.pl>
References: <b2m6or$b6o$2@nemesis.news.tpi.pl>
NNTP-Posting-Host: virgin.gazeta.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: virgin.gazeta.pl 1045430294 15424 10.201.6.118 (16 Feb 2003 21:18:14 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 16 Feb 2003 21:18:14 +0000 (UTC)
X-Original-X-Original-To: s...@v...gazeta.pl
X-Original-Date: Sun, 16 Feb 2003 19:13:07 +0100
X-Original-NNTP-Posting-Host: pa18.goclaw.sdi.tpnet.pl
X-Original-X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1045421157 24848 213.77.156.18 (16 Feb 2003
18:45:57 GMT)
X-Original-X-Complaints-To: u...@t...pl
X-Original-NNTP-Posting-Date: Sun, 16 Feb 2003 18:45:57 +0000 (UTC)
X-Original-User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Win98; pl-PL; rv:1.2.1)
Gecko/20021130
X-Original-X-Accept-Language: pl, en-us, en
In-Reply-To: <b2m6or$b6o$2@nemesis.news.tpi.pl>
X-Moderator: Przemyslaw Maciuszko <sal#irc.pl>
X-Moder-Tool: modArc v2.0, last rev. 2002.08.08
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.internet.polip:56293
[ ukryj nagłówki ]Witam,
>> Oczywiście zadzwoniłem tam i twierdzą, że faktury wysyłali - listem
>>zwykłym. Ale że poczta ma z nimi umowę i jeśli ktoś nie odbiera, to im
>>odsyłają.
Moje trzy ostatnie przygody:
1. listopad 2002. Dostaję fakturę z datą X i terminem zapłaty X + 14
dni. Na kopercie jest data X + 18 dni (to znaczy wysłali fakturę 4 dni
po terminie ważności). Obsługę domeny natomiast zostaje wyłączona w dniu
X + 12 dni (to znaczy dwa dni przed upływem terminu ważności faktury).
Opłacam fakturę i informuję o tym NASK. Obsługa domeny nie zostaje
uruchomiona. Pani na infolinii odpowiada, że ona nic nie może, trzeba
dzwonić do działu windykacji, który pracuje 6 godzin dziennie i nie
sposób się tam dodzwonić. Gdy w końcu to się udaje rozmowa przybiera
styl "Czego? Nie podskakuj, bo Ci wcale domeny nie włączymy!". Pouczenia
i agresja wobec klienta są dla tego działu normą. Obługa domeny zostaje
przywrócona po kolejnych 4 dniach, ale okres ważności opłaty dotyczy
oczywiście okresu od dnia wystawienia faktury.
2. styczeń 2003. Faktura zostaje wysłana na adres, pod jakim 4 lata temu
działała firma o podobnej nazwie (oczywiście okazuje się to po długim
sprawdzaniu). Adres ten NIGDY nie był powiązany z tą domeną. NASK
wyłącza obsługę, nie próbując nawet zadzwonić lub wysłać maila. Proszę o
wystawienie duplikatu. NASK obiecuje wysłanie kopii faxem. Nie wysyła,
ale upiera się, że wysłał. W końcu kopia dochodzi pocztą. Płacimy i
wysyłamy faxem oraz listem kopię przelewu. Obsługa domeny nie jest
włączona przez kolejny tydzień. W wyniku kolejnych telefonów okazuje
się, że wpłata nie wystarczy, potrzebne jest jeszcze wysłanie
odpowiedniej pisemnej prośby do działu windykacji. Ton rozmów jak wyżej.
3. luty 2003. Zmieniam obsługę DNS 10 domen. W regulaminie stoi, że do
10 domen obowiązuje jeden tryb załatwiania, a powyżej 10 inny. Który
stosować, gdy jest ich dokładnie 10? Dzwonię. Pani z infolinii odpowiada
pytaniem, czy umiem czytać. Wysyłam emaila. W odpowiedzi dostaję
pouczenie, że trzeba przeczytać regulamin.
Proszę, by przełączenie DNS odbyło się konkretnego dnia. Infolinia
infomuje, że NASK ma na to w regulaminie 5 dni roboczych (!!!) i by im
nie zawracać głowy pytaniami. W końcu sprawa zostaje załatwiona tego
samego dnia, ale czy konieczne są wszystkie te pouczenia i pokazywanie
klientowi, że zawraca głowę?
NASK utrzymuje infolinię, przez którą żadnej sprawy nie można załatwić.
Jedyne informacje, jakich udziela, odczytywane są ze strony WWW NASK.
Nieuniknionym skutkiem monopolu jest narastające przekonanie załogi
monopolisty, że jego głównym celem jest pozbycie się klientów przez ich
pouczanie i utrudnianie im życia, a wszelka krytyka monopolisty jest
wynikiem złośliwych ataków wrogich mu sił.
W.
Następne wpisy z tego wątku
- 17.02.03 12:26 Adam Szendzielorz
Najnowsze wątki z tej grupy
- Jest tutaj kto? Halo, Darius Expert?
- Czy to konieczne? ATMAN - 30.06.2019 - Wyłączenie news.atman.pl
- pl.internet.polip - is DEAD?
- ovh
- INEA
- Prośba o traceroute z Vectry
- BGP - wszyscy wkładają głowę w piasek.
- http://pl
- Re: Czemu jest wylaczany serwer w3cache.icm.edu.pl ?
- Taaaka integracaj na rynku, a tu nikt, nic..
- Alternatywna sieć dla internetu kiedyś w Polsce
- ooerator gsm + stały ip z revdns
- Dostęp do ip nostrady
- narzędzia do weryfikacji poprawności bazy WHOIS
- T-mobile bawi się w MITM....
Najnowsze wątki
- 2024-12-04 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2024-12-04 Czy policjantów należy ROZBROIĆ?
- 2024-12-03 Tymoteusz Sz.
- 2024-12-03 Re: Prezydent ułaskawia: Prezydent USA Biden (D) ułaskawia syna własnego
- 2024-12-03 Re: Tani dodatkowy sim do smartwacha
- 2024-12-03 Wróblewo => Analityk finansowy <=
- 2024-12-03 Praktyczny test GPS...
- 2024-12-02 Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- 2024-12-02 Akumulator do Hyundai
- 2024-12-02 Olsztyn => Sales Specialist <=
- 2024-12-02 Poznań => Technical Artist <=
- 2024-12-02 Bieruń => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-02 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-02 Chrzanów => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2024-12-02 Białystok => Delphi Programmer <=