  • 21. Data: 2016-07-29 20:45:56
    Temat: Re: Klonowanie clonezilla na ssd
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Fri, 29 Jul 2016 15:16:48 +0100, 2late napisał(a):

    > Jest jedna mala fat 32, cos zwiazane z EFI; Recovery i Podstawowa - C. Tej
    > czwartej nie widac z poziomu backupu ale cos mi mignelo i chyba to bylo cos
    > z MBR.

    I którą Ci niby Windows 10 założył? Bo gwarantuję Ci, że na poprzednim
    systemie też były dokładnie te same partycje (? różnica w wielkości na
    partycję rozruchową - w Windows 7 miała 100 MB, w 8.1 - 350, ile w 10-tce to
    nie pamiętam, a nie mam pod ręką takowego w chwili obecnej).

    --
    [ Przemysław ,,Rico" Ryk ]
    [ Kobiety przywiązują się przez względy. (Stendhal) ]

  • 22. Data: 2016-07-29 21:28:54
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 29/07/2016 07:45, Przemysław Ryk wrote:

> [...]
    > partycję rozruchową - w Windows 7 miała 100 MB, w 8.1 - 350, ile w 10-tce to
    > nie pamiętam, a nie mam pod ręką takowego w chwili obecnej).

    OK, Jak wspomnialem, nie mam zadnego problemu z partycjami, ile mam tyle
    mam. Ale gwoli wyjasnienia, wszsytkie partycje zalozyl mi Windows 10
    podczas instalacji od zera. Aktualnie mam Windowa 8.1 Pro i dwie partycje
    (w tym jedna 350 MB o ktorej piszesz). Obydwa systemy sam instalowalem.
    Nawet upgrade do Windowsa 10 robilem na czysto bo zwykly upgrade nie
    przeszedl przez RAID0 SSD.

    POzdrawiam

  • 23. Data: 2016-07-30 14:15:56
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Fri, 29 Jul 2016 20:28:54 +0100, 2late napisał(a):

    > OK, Jak wspomnialem, nie mam zadnego problemu z partycjami, ile mam tyle
    > mam. Ale gwoli wyjasnienia, wszsytkie partycje zalozyl mi Windows 10
    > podczas instalacji od zera.

    Tak. Partycję Recovery też Ci instalator Windows 10 założył. Jasne.

    > Aktualnie mam Windowa 8.1 Pro i dwie partycje (w tym jedna 350 MB o ktorej
    > piszesz). Obydwa systemy sam instalowalem. Nawet upgrade do Windowsa 10
    > robilem na czysto bo zwykly upgrade nie przeszedl przez RAID0 SSD.

    http://s10.ifotos.pl/img/Windows-1_apnspsw.png
    Windows 10 postawiony na maszynie wirtualnej (na czysto). Ciekawe dlaczego u
    mnie są dwie partycje (tak - nie jest to maszyna z BIOSem UEFI): partycja
    odzyskiwania (450MB) plus podstawowa (59,56GB) na pliki systemowe i
    użytkownika?

    --
    [ Przemysław ,,Rico" Ryk ]
    [ Kobieta, to jedyna zdobycz, która czatuje na swojego łowcę... ]

  • 24. Data: 2016-07-30 20:43:33
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 30/07/2016 01:15, Przemysław Ryk wrote:

    > Tak. Partycję Recovery też Ci instalator Windows 10 założył. Jasne.

    A masz jakes inne prpozycje?

> [...]
    > mnie są dwie partycje (tak - nie jest to maszyna z BIOSem UEFI): partycja
    > odzyskiwania (450MB) plus podstawowa (59,56GB) na pliki systemowe i

    A u mnie na maszynie wirtualnej tez sa 3 ale jakby inne:
    http://i.imgur.com/MoNKPGj.png

    Pzdrawam

  • 25. Data: 2016-07-30 20:50:34
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2016-07-28 o 21:37, Mateusz Bogusz pisze:

    > Tworzenie partycji Panie, akurat przychodzi łatwo czym by się tego nie
    > robiło. Problem jest gdy trzeba to odtworzyć.

    Jaki problem?

  • 26. Data: 2016-07-30 23:35:56
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Sat, 30 Jul 2016 19:43:33 +0100, 2late napisał(a):

    > A masz jakes inne prpozycje?

    Laptop? I była wcześniej inna wersja Windows? Producent laptopa.

    > A u mnie na maszynie wirtualnej tez sa 3 ale jakby inne:
    > http://i.imgur.com/MoNKPGj.png

    Aż swoją zaraz przetrzepię, bo zdziwiony również jestem, że System Reserved
    u mnie się nie pojawiło. Stawiałem pod VMware Workstation 12.

    --
    [ Przemysław ,,Rico" Ryk ]
    [ Jak ktoś ma pecha, to złamie ząb podczas seksu oralnego ]

  • 27. Data: 2016-07-31 20:10:37
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 30/07/2016 10:35, Przemysław Ryk wrote:

    > Laptop? I była wcześniej inna wersja Windows? Producent laptopa.

    Komputer stacjonarny. Jako ze upgrade z Windowsa 8.1 nie poszedl (pewnie z
    powodu RAID0) to musialem instalowac na czysto Windows 10 od zera. Nie
    ingerowalem Windows zalozyl co chcial.

    > Aż swoją zaraz przetrzepię, bo zdziwiony również jestem, że System Reserved
    > u mnie się nie pojawiło. Stawiałem pod VMware Workstation 12.

    OK, usystematyzujmy, bo okazuje sie ze Windows 10 robi roznie partycje,
    zaleznie od okazji. W zadnym z wypadkow nie ingerowalem.

    1. Windows 10 na fizycznym komputerze stacjonarnym utworzyl 4 partycje:
    http://i.imgur.com/Mhy6lh5.jpg
    Screen z kopii zapasowej bo aktualnie nie jest uzywany. Czwarta partycja,
    zdaje sie MBR jest w tej chwili niewidoczna, dopiero po zainstalowaniu sie
    pojawia.

    2. Windows ktorego screen wrzucilem wczesniej jest Wirtualny, (Technical
    Preview) - 3 partycje.
    http://i.imgur.com/MoNKPGj.png

    3. Windows 10 Wirtualny ktory byl Windowsem 8.1 upgrade'owanym do Windowsa
    10 ma 2 partycje, tak jak u Ciebie.
    http://i.imgur.com/mSbn59I.png

    I badz tu madry. ;)

  • 28. Data: 2016-08-01 17:15:27
    Od: "Leszek K." <l...@n...pl>

    Dnia Sun, 31 Jul 2016 19:10:37 +0100, 2late napisał(a):

> [...]
    > http://i.imgur.com/MoNKPGj.png
    >
    > 3. Windows 10 Wirtualny ktory byl Windowsem 8.1 upgrade'owanym do Windowsa

    Nie tylko Win10. Siódemka pod GPT/EFI też robi 4 partycje. 450 MB NTFS
    Odzyskiwanie, 100 MB FAT32 EFI, 16 MB Inne MSR i dopiero reszta.

  • 29. Data: 2016-08-02 10:28:19
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 01/08/2016 04:15, Leszek K. wrote:

    > Nie tylko Win10. Siódemka pod GPT/EFI też robi 4 partycje. 450 MB NTFS
    > Odzyskiwanie, 100 MB FAT32 EFI, 16 MB Inne MSR i dopiero reszta.

    Czyli wszystko jasne.

    Pozrawiam