  • 11. Data: 2016-07-27 23:40:07
    Temat: Re: Klonowanie clonezilla na ssd
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2016-07-27 o 20:57, Em Gie pisze:
    > Przy okazyji??
    >
    > jak zrucic obraz dysku c: z windows10, by w przyszlosci (np po instalacji
    windowsa7) spokojnie mozna by bylo ja odtworzyc..

    > windows 10 zmienia rozmiary partycji c: oraz wstawia mala partycje 500mB
    >
    > ale nie moze przy tym byc naruszona partycja d: na ktorej mam zainstalowane
    obszerne programy wspolpracujace z systemem na dysku c:

    Zrobić obraz, który zawiera wszystkie ukryte partycje i C: ?
    U mnie było tych partycji więcej, bo producent komputera od siebie coś
    dołożył. To są małe partycje, więc nie ma problemu, że obraz będzie
    duży. Dodatkowo przed stworzeniem obrazu partycji z Win10 zrobiłem
    wcześniej oczyszczanie dysku C: (z czyszczeniem plików sytemowych) w
    celu usunięcia paczki ok. 20 GB zawierającej pliki umożliwiające powrót
    z Win10 do Win 7 przez ileśtam dni po instalacji Win10. Dzięki temu
    obraz jest mniejszy o te ileś GB.

  • 12. Data: 2016-07-27 23:53:17
    Od: Em Gie <m...@g...com>

    > Zrobić obraz, który zawiera wszystkie ukryte partycje i C: ?

    no wlasnie jak zrobic obraz c: oraz 2 malych partycji, ale bez d:

  • 13. Data: 2016-07-28 00:12:36
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2016-07-27 o 23:53, Em Gie pisze:

    > no wlasnie jak zrobic obraz c: oraz 2 malych partycji, ale bez d:

    W Clonezilli wybierasz tryb partitions to image, zagwiazdkowujesz
    wybrane partycje, niezagwiazdkowujesz niewybranej partycji i tworzysz obraz.

  • 14. Data: 2016-07-28 11:26:39
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Wed, 27 Jul 2016 21:26:05 +0100, 2late napisał(a):

    > U mnie Acronis zrobil 4 partycje a chcialem jedna. Wystarczy jednak zrobic
    > kopie dysku nie partycji.

    Jak żeś mu kazał zrobić kopię czterech partycji, to Ci zrobił kopię
    czterech.

    --
    [ Przemysław ,,Rico" Ryk ]
    [ Są dwa sposoby na zrozumienie kobiety: pierwszy nie działa, drugi nie ]

  • 15. Data: 2016-07-28 15:59:32
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 28/07/2016 10:26, Przemysław Ryk wrote:

    > Jak żeś mu kazał zrobić kopię czterech partycji, to Ci zrobił kopię
    > czterech.

    Zrobilem obraz dysku, dopiero potem okazalo sie, ze Windows 10 zorganizowal
    4 partycje.
    Ale sie nie skarze, wszystko ladnie dziala.

  • 16. Data: 2016-07-28 16:25:56
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Thu, 28 Jul 2016 14:59:32 +0100, 2late napisał(a):

    > Zrobilem obraz dysku, dopiero potem okazalo sie, ze Windows 10 zorganizowal
    > 4 partycje.

    No i zdziwiony, że dostał obraz dysku, jak wybrał robienie obraz dysku... :)
    Swoją drogą - cztery partycje? I niby 10-tka Ci to tak zorganizowała? Jakoś
    mi się nie wydaje.

    > Ale sie nie skarze, wszystko ladnie dziala.

    :D

    --
    [ Przemysław ,,Rico" Ryk ]
    [ Kobiety robią dla swojego wyglądu zewnętrznego to, za co handlarz ]
    [ używanymi autami poszedłby do więzienia. (Nick Nolte) ]

  • 17. Data: 2016-07-28 19:34:31
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2016-07-28 o 16:25, Przemysław Ryk pisze:

    > Swoją drogą - cztery partycje? I niby 10-tka Ci to tak zorganizowała? Jakoś
    > mi się nie wydaje.

    Jeżeli komputer to firmówka np. Fujitsu czy podobny, to producent
    komputera zwykle od siebie daje niewielką partycję lub dwie.

  • 18. Data: 2016-07-28 19:45:56
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Thu, 28 Jul 2016 19:34:31 +0200, Poldek napisał(a):

    > Jeżeli komputer to firmówka np. Fujitsu czy podobny, to producent
    > komputera zwykle od siebie daje niewielką partycję lub dwie.

    To, to ja wiem. 2late twierdzi ,,Zrobilem obraz dysku, dopiero potem okazalo
    sie, ze Windows 10 zorganizowal 4 partycje.". Dlatego się dopytuję, bo może
    się okazać, że 10-tka tym razem obrywa niesłusznie. :)

    --
    [ Przemysław ,,Rico" Ryk ]
    [ Bo z kobietami drodzy panowie to trzeba krótko! Najdłużej trzy lata. ]

  • 19. Data: 2016-07-28 21:37:58
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > W Clonezilli wybierasz tryb partitions to image, zagwiazdkowujesz
    > wybrane partycje, niezagwiazdkowujesz niewybranej partycji i tworzysz
    > obraz.

    Tworzenie partycji Panie, akurat przychodzi łatwo czym by się tego nie
    robiło. Problem jest gdy trzeba to odtworzyć.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 20. Data: 2016-07-29 16:16:48
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 28/07/2016 06:34, Poldek wrote:

    > Jeżeli komputer to firmówka np. Fujitsu czy podobny, to producent komputera
    > zwykle od siebie daje niewielką partycję lub dwie.

    Jest jedna mala fat 32, cos zwiazane z EFI; Recovery i Podstawowa - C. Tej
    czwartej nie widac z poziomu backupu ale cos mi mignelo i chyba to bylo cos
    z MBR.