    From: de Fresz <d...@N...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Klocki hamulcowe FAZER 600 i inne
    Date: Wed, 11 Mar 2009 09:01:57 +0100

    On 2009-03-11 06:13:44 +0100, zbigi
    <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl> said:

    > Moze nie tyle legendy, co po prostu wnioski z doswiadczenia
    > uzytkownikow. Wszak glowny hamulec to przedni - tam najszybciej
    > zuzywaja sie klocki.

    Anienienie, z tym to zgoda, chodziło mnie o legendy z
    mega-hiper-przezajebistością tzw. oryginałów. Sam jestem zwolennikiem
    nieoszczędzania na hamplach, ale są pewne granice rosądku ;-)

    > No tak. Wic pewnie polega na tym, ze sa to klocki dokladnie takie, jak
    > sobie producent motocykla wymyslil. I uzytkownik nie musi drapac sie po
    > glowie jakie klocki ma kupic - jakies sintereje, zielone, niebieskie,
    > zlote czy rozowe. Dla mnie to jest zaleta kupowania "orginalnych"
    > klockow.

    Owszem, jest to zaleta. Inni wolą spędzić wieczór czy dwa nad netem i
    kupić wyraźnie tańsze, a dalej bardzo dobre klocki niezależnego
    producenta. Co kto lubi.

    > Porownales ceny, ze twierdzisz, iz na pewno sie wtedy przeplaca? Pytam
    > bo nie wiem. :)

    Kiedyś porównywałem u Hondy, wychodziło coś z półtora raza, co całkiem
    drogie Nissiny poza salonem. Ale może Yamahaha jest bardziej łaskawa
    dla swoich klientów...

    de Fresz