eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.sci.inzynieriaKlimatyzator jako nagrzewnicaRe: Klimatyzator jako nagrzewnica
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.PO
    STED!not-for-mail
    From: Michał Grodecki <m...@u...pk.edu.pl.wytnij.to>
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Subject: Re: Klimatyzator jako nagrzewnica
    Date: Wed, 09 Mar 2011 21:48:31 +0100
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 22
    Message-ID: <il8p2u$m27$1@news.onet.pl>
    References: <ijqcj0$bii$1@inews.gazeta.pl><ijrfoj$8fk$1@inews.gazeta.pl>
    <ijrp53$cp9$1@inews.gazeta.pl><ijs48e$o3v$1@inews.gazeta.pl>
    <ijs65e$m3$1@inews.gazeta.pl><ijs8gg$7mb$1@inews.gazeta.pl>
    <ijt9dl$6$3@inews.gazeta.pl><ijuquv$rvs$1@inews.gazeta.pl>
    <ijvqdv$k07$1@inews.gazeta.pl><u...@4...com>
    <ik00l6$r7t$1@inews.gazeta.pl><ik03ve$lct$1@inews.gazeta.pl>
    <ikuerh$gp5$1@news.task.gda.pl> <ikvufd$kke$1@inews.gazeta.pl>
    <il86at$vp1$1@news.task.gda.pl>
    <3...@4...com> <il8m3n$98h$1@news.onet.pl>
    <il8nvj$glb$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: rtr.akopol.com
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1299703710 22599 195.150.161.2 (9 Mar 2011 20:48:30 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 9 Mar 2011 20:48:30 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.1.17) Gecko/20110123
    SeaMonkey/2.0.12
    In-Reply-To: <il8nvj$glb$1@news.onet.pl>
    X-Antivirus: avast! (VPS 110309-0, 2011-03-09), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.sci.inzynieria:28041
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia 2011-03-09 21:29, Użytkownik zbigi napisał:
    > Michał Grodecki napisał(a):
    >> Dnia 2011-03-09 20:30, Użytkownik J.F. napisał:
    >>
    >>> Choc w sumie bardzo jestem ciekaw jakby sie dieslowski silnik
    >>> zachowywal na benzynie.
    >>
    >>
    >> Są diesle wielopaliwowe, np. czołgowe. W-46 od T-72 choćby. Już
    >> staruszek W-2 od T-34 ponoć chodził na różnych paliwach.
    >>
    > No dobra. A na czym polega ta jego wielopaliwowosc, wiesz?

    Tu coś jest
    http://archiwum.pisz.pl/1581/silniki,wielopaliwowe.p
    hp
    Z tym że to oczywiście awaryjne rozwiązanie jest - na zasadzie "lepiej
    wlać cokolwiek na czym silnik czołgu pójdzie niż żeby wóz stanął z braku
    paliwa bo wtedy na polu walki długo nie pożyje".

    --
    Michał Grodecki
    Uwaga - w nagłówku adres antyspamowy

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 09.03.11 22:44 J.F.

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: