-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news2.ipa
rtners.pl!not-for-mail
From: wchpikus <w...@w...wp.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Klimatyzacja zimą
Date: Fri, 03 Feb 2012 11:46:31 +0100
Organization: GTS Energis
Lines: 28
Message-ID: <jggdu8$3196$1@news2.ipartners.pl>
References: <1...@i...dyndns.org.invalid>
<jgf4t9$5eg$1@srv.cyf-kr.edu.pl> <jgg1o5$1lv$1@mx1.internetia.pl>
NNTP-Posting-Host: 91.230.58.65
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news2.ipartners.pl 1328265992 99622 91.230.58.65 (3 Feb 2012 10:46:32 GMT)
X-Complaints-To: a...@i...pl
NNTP-Posting-Date: 3 Feb 2012 10:46:32 GMT
In-Reply-To: <jgg1o5$1lv$1@mx1.internetia.pl>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:10.0) Gecko/20120129 Thunderbird/10.0
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2431439
[ ukryj nagłówki ]To macie jakieś dziwne układy klimatyzacji.
Przy takich temperaturach jak teraz sprężarka nie powinna się włączyć.
Wlaczenie spreżarki przy ujemnych temperaturach skutkuje zamarznieciem
parownika i uszkodzeniem ukladu.
"Ponieważ dopływ czynnika do parownika nigdy nie jest całkowicie
zamknięty, funkcję ochronną przed jego zamarzaniem spełnia w układzie
czujnik temperatury umieszczony właśnie na parowniku. Steruje on pracą
kompresora i wpływa na poziom ciśnienia w układzie. Od momentu
opuszczenia reduktora ciśnienia, czynnik ma już postać mieszaną (ciecz +
para), a dalsza droga przez parownik pozwala mu całkowicie zmienić swój
stan skupienia pod wpływem ciepłych mas powietrza, tłoczonych przez
zasilaną elektrycznie dmuchawę (umieszczona przed parownikiem)."
http://www.klimatyzacja-samochodowa.com/wlodarska/pa
rowniki-klimatyzacji
Jak zamarznie, to lepiej nie mowic..
Zostaje jeszcze osusacz, ktory tez moze zamarznac..
Wiec albo macie uszkodzone czujniki temeperatury, albo klimatyzacja jest
zle zrobiona..
Warto sie zorientowac jak wyglada taki uklad:
http://www.laser-sinex.pl/auto-klimatyzacja-samochod
owa/informacje-techniczne/klimatyzacja-samochodowa-b
udowa-schemat/
Następne wpisy z tego wątku
- 03.02.12 11:49 Bartek
- 03.02.12 17:04 Robert_J
- 03.02.12 17:22 Robert_J
- 03.02.12 19:55 r...@k...pl
- 04.02.12 01:06 KrisPolska
- 04.02.12 10:48 jerzu
- 04.02.12 10:49 jerzu
- 04.02.12 11:35 RoMan Mandziejewicz
- 04.02.12 20:07 Kuba \(aka cita\)
- 05.02.12 10:46 KrisPolska
- 05.02.12 10:46 KrisPolska
- 05.02.12 11:04 KrisPolska
- 05.02.12 13:22 Marcin \"Kenickie\" Mydlak
- 05.02.12 13:30 jerzu
- 06.02.12 00:13 KrisPolska
Najnowsze wątki z tej grupy
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
Najnowsze wątki
- 2024-12-25 Wrocław => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2024-12-25 Warszawa => Sales Assistant <=
- 2024-12-25 Kraków => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-25 Lublin => System Architect (Java background) <=
- 2024-12-25 Szczecin => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-12-25 Wrocław => Key Account Manager <=
- 2024-12-25 Kraków => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-25 Kraków => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-25 Bieruń => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-25 Białystok => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-25 Białystok => Delphi Programmer <=
- 2024-12-25 Chrzanów => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2024-12-25 Kraków => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2024-12-25 Mińsk Mazowiecki => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-24 Dzisiaj Bentlejem czyli przybieżeli sześciu Króli do Rysia na kasie