    From: Marek S <p...@s...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Klimatyzacja: za wysokie ciśnienie?
    Date: Thu, 26 Jul 2018 23:49:51 +0200

    W dniu 2018-07-23 o 23:21, sirapacz pisze:

    > ma ktoś jakieś wskazówki?

    Nie jestem mechanikiem ale doświadczyłem tego w poprzednim aucie. Może
    to coś wniesie. Otóż kompresor klimatyzacji miał w nim płynne sterowanie
    sprężaniem za pomocą elektrozaworu. Działa to tak, że modulacja
    zasilania PWM (o ile coś Ci to mówi) płynnie otwiera zawór. Po pewnym
    czasie zawór przestaje prawidłowo działać (zużywa się sprężyna
    zamykająca?) i taki tego efekt. Zaworu nie dostaniesz więc kompresor do
    wymiany. Ewentualnie na szrocie wykręć ten zawód (jest w kompresorze) i
    wstaw go do swojego auta, choć nie polecam takiej zabawy gdyż one psują
    się z czasem.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek