  • Data: 2011-09-20 17:43:44
    Temat: Re: Klima po odgrzybieniu
    Od: Michał Baszyński <m...@g...ze.ta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-09-20 16:50, Dykus pisze:

    > Coś takiego planujesz złożyć?

    mam prowizorycznie złożone od wiosny, działa pięknie, jest sporo
    wydajniejsze od tego, co w podanym linku pokazują, ale jednocześnie jest
    tak niebezpieczne dla otoczenia, że trzymam się od tego naprawdę z
    daleka jak to działa. Po kilku minutach działania lepiej do kabiny nie
    zaglądać, bo ozon gryzie i drapie w oczy, gardło i nos.
    Muszę zainwestować jeszcze ze 20-30zł na solidną i bezpieczną obudowę
    oraz jakiś wiatrak do niej.
    Już jedna 15 minutowa sesja była znacznie skuteczniejsza niż kilka 30
    minutowych dezynfekcji w zakładach..

    > Inna sprawa, że 30min sesję ozonowania można już za 30zł wykupić...

    tylko jaką wydajność mają te ich ozonatory?
    Mnie to kosztowało raptem 50zł za transformator do zasilania neonów na
    alledrogo, 13zł za duże nierdzewne metalowe sitko w hipermarkecie, 2 zł
    za przecenioną antyramę w Tesco oraz trochę silikonu, kleju na gorąco i
    parę kawałków przewodów z szuflady.
    Aha, zapomniałem jeszcze o najważniejszym - o butelce wina - bo
    potrzebowałem też trochę korka :-)

    --
    Pozdr.
    Michał