  • 11. Data: 2014-03-25 10:35:21
    Temat: Re: Klima - czynnosci
    Od: tomas <t...@b...pl>

    W dniu 25.03.2014 09:04, Yogi(n) pisze:
    > Użytkownik "Sawesk" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

    >I tak, jak ktoś napisał - używaj klimatyzacji, będzie mniej
    > problemów. Włączam swoją co kilka dni (w upały zawsze), żadnych
    > problemów nie mam.

    Ja w upały zawsze nie włączam bo pali z litr więcej.Trzeba przynajmniej
    z 20 minut w tygodniu żeby popracowała.

  • 12. Data: 2014-03-25 10:44:14
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 25 Mar 2014 10:35:21 +0100 osobnik zwany tomas napisał:

    > Ja w upały zawsze nie włączam bo pali z litr więcej.Trzeba przynajmniej
    > z 20 minut w tygodniu żeby popracowała.

    to po co Ci klima jeśli jej nie włączasz jak jest potrzebna?
    Tak samo mnie zostanawiają ludzie, którzy zostawiają zimą samchody i jadą
    zbiorkomem.

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 13. Data: 2014-03-25 11:46:41
    Od: Kapibara <x...@y...zzz>

    Dnia Tue, 25 Mar 2014 09:44:14 +0000 (UTC), masti napisał(a):

    > to po co Ci klima jeśli jej nie włączasz jak jest potrzebna?
    > Tak samo mnie zostanawiają ludzie, którzy zostawiają zimą samchody i jadą
    > zbiorkomem.

    Jak ktoś się boi zimą jeździć po mieście, to może i dobrze że jeździ
    zbiorkomem. :)

  • 14. Data: 2014-03-25 12:04:24
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "tomas" <t...@b...pl> wrote in message

    > Ja w upały zawsze nie włączam bo pali z litr więcej.Trzeba przynajmniej
    > z 20 minut w tygodniu żeby popracowała.

    Powiedz mi, jak wyliczyłeś sobie te 20 minut że Ci nie wyszło 15 ani 30? ;-)

  • 15. Data: 2014-03-25 14:46:40
    Od: tomas <t...@b...pl>

    W dniu 25.03.2014 12:04, Pszemol pisze:
    > "tomas" <t...@b...pl> wrote in message

    > Powiedz mi, jak wyliczyłeś sobie te 20 minut że Ci nie wyszło 15 ani 30?
    > ;-)

    Powiedzieli mi serwisie klimatyzacji ;)Moim zdaniem to można wogóle nie
    włączać , ale że jestem przesądny to czasem włączam na 20minut.Auto ma
    14 lat i nic się nie dzieje.Łożysko nie piszczy.

  • 16. Data: 2014-03-25 14:51:54
    Od: tomas <t...@b...pl>

    W dniu 25.03.2014 10:44, masti pisze:
> [...]

    > to po co Ci klima jeśli jej nie włączasz jak jest potrzebna?
    > Tak samo mnie zostanawiają ludzie, którzy zostawiają zimą samchody i jadą

    Bo robię krótkie dystanse.Na dłuższych oczywiście , że włączam bo nie
    wytrzymać by było w środku.Znajomy kiedyś mi powiedział , że ma cały
    czas włączoną.Co się okazało miał ale nie działała bo cały czynnik mu
    uszedł aż łożysko już piszczało.Widać czasem to autosugestia , że klima
    to taki postęp techniki :)

  • 17. Data: 2014-03-25 15:09:55
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-03-25, tomas <t...@b...pl> wrote:

    > Znajomy kiedyś mi powiedział , że ma cały
    > czas włączoną.Co się okazało miał ale nie działała bo cały czynnik mu
    > uszedł aż łożysko już piszczało.

    A w jaki sposob zalaczala sie sprezarka?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 18. Data: 2014-03-25 15:11:37
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 24.03.2014 13:05, Sawesk pisze:
    > Ozonowanie, napełnianie, czekać aż klima przestanie chłodzić?
    > Czy to robić samemu (widziałem w sklepach jakieś czynniki w sprayu) czy
    > jechać do zakładu spec?

    Te pojemniki co się stawia w aucie i włącza klimę na 15 min na maksimum
    są ok. Ładny zapach utrzymuje się tak samo długo jak po "profesjonalnym"
    ozonowaniu.

    --
    anacron
    aba/

  • 19. Data: 2014-03-25 15:55:54
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 25 Mar 2014 15:11:37 +0100 osobnik zwany anacron
    napisał:

    > Te pojemniki co się stawia w aucie i włącza klimę na 15 min na maksimum
    > są ok. Ładny zapach utrzymuje się tak samo długo jak po "profesjonalnym"
    > ozonowaniu.

    równie dobrze możesz sobie choinkę powiesić

  • 20. Data: 2014-03-25 16:00:48
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 25.03.2014 15:55, masti pisze:

    > równie dobrze możesz sobie choinkę powiesić

    Odnoszę inne wrażenie. Mogę? :)

    --
    anacron
    aba/