    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Klima Manualna - wilgosc po wyłączeniu
    Date: Sat, 17 Jul 2010 09:22:35 -0500

    "JAM" <j...@y...com> wrote in message
    news:c47e08eb-3f7c-4ac1-852b-bd9fcc8aac23@g35g2000yq
    a.googlegroups.com...

    > Nonsens. Nie wymadrzaj sie jak nie miales do czynienia
    > przez wiele lat z systemami klimayzacji samochodowej.

    Ależ miałem do czynienia przez wiele lat :-)

> [...]
    > sie z naplywajacym cieplym wilgotym spokojnie pochlania wilgoc
    > wydzielajaca sie na skutek oziebienia mieszanki. Calkowicie osuszone
    > powietrze zimne ogrzewa sie gdy naplywa gorace i spokojnie pochlania
    > nadmiar wilgoci z powietrza cieplego bedacego w tym czasie oziebianym.
    > Mialem o czynienia przez cwierc wieku z najprzerozniejszymi
    > samochodami wypsoazonymi w klimatyzator w klimacie duzo bardziej
    > goracym i wigotnym niz ten w Polsce i ani razu nie mialem problemu z
    > woda skraplajaca sie w kabinie po wylaczeniu klimatyzatora.

    Nie doczytałeś. Nie mówimy o skraplaniu się wody gdzieś w kabinie
    tylko o kondensacji na wylotach kratek wentylacyjnych...

    > Jedyne
    > miejsce gdzie potrafi sie pojawic kondensacja w postaci malej mgielki
    > to przednia szyba tuz przy kratce jezeli uzywales dlugo defrostera.
    > Jezli w twoim samochodzie woda sie skrapla na kratkach pomimo ze
    > masz sprawny to po prostu projektowal ten klimatyzator jakis dyletant i
    > masz gowniany samochod.

    Astra 2000 rok to może nie gówniany samochód ale też super nie jest.

    > Grzyby rosnace w przewodach klimatyzatora i
    > wilgoc w kabinie to klasyczny objaw czesciwego lub kompletnego
    > zatkania rurki odprowadzajacej wode z klimatyzatora albo kompletnie
    > amatorskiej konstrukcji klimatyzatora.

    A kto mówił tu o grzybach? Właściciel Astry nic na ten temat nie pisnął.
    Jasnowidzem jesteś jakimś?