  • 1. Data: 2009-12-28 22:50:27
    Temat: Klient VOIP / SIP na Symbiana - co polecicie?
    Od: fReLuZ <f...@i...com.pl>

    Klient VOIP / SIP na Symbiana - kiedys cos znalazlem, a teraz nie moge -
    co polecicie?

    ten wbudowany mnie zbytnio nie interesuje....

  • 2. Data: 2009-12-28 23:04:42
    Temat: Re: Klient VOIP / SIP na Symbiana - co polecicie?
    Od: MK1973 <R...@t...pbz_ROT13>

    fReLuZ pisze:
    > Klient VOIP / SIP na Symbiana - kiedys cos znalazlem, a teraz nie moge -
    > co polecicie?
    >
    > ten wbudowany mnie zbytnio nie interesuje....

    FRING

    M K | | / /
    A E | |/ \
    R | | \ \. MK1973

  • 3. Data: 2009-12-28 23:08:24
    Od: MK1973 <R...@t...pbz_ROT13>

    fReLuZ pisze:
    > Klient VOIP / SIP na Symbiana - kiedys cos znalazlem, a teraz nie moge -
    > co polecicie?
    >
    > ten wbudowany mnie zbytnio nie interesuje....

    NIMBUZZ

    M K | | / /
    A E | |/ \
    R | | \ \. MK1973

  • 4. Data: 2009-12-29 05:39:55
    Od: AL <a...@s...tam>

    fReLuZ pisze:
    > Klient VOIP / SIP na Symbiana - kiedys cos znalazlem, a teraz nie moge -
    > co polecicie?
    >
    > ten wbudowany mnie zbytnio nie interesuje....

    ten wbudowany w Symbiana (e51) dziala calkiem sensownie,
    ale mimo wszystko wole Fringa (bo ma ten plus, ze procz polaczen SIP
    moge wykonac SkypeOut)
    Nimbuzz mnie zawiodl - jakis taki wkurzajacy dla mnie

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 5. Data: 2009-12-29 08:53:09
    Od: "news.neostrada.pl" <1...@t...pbz>

    Użytkownik "fReLuZ" <f...@i...com.pl> napisał w wiadomości
    > Klient VOIP / SIP na Symbiana - kiedys cos znalazlem, a teraz nie moge -
    > co polecicie?
    >
    > ten wbudowany mnie zbytnio nie interesuje....

    Uszanowanie

    A ja polecam Talkonaut :
    http://www.talkonaut.com/download.shtml
    http://www.talkonaut.com/
    Spore możliwości , wiele platform :-)

    --
    awiesiek

    4723 (20091228) __________

  • 6. Data: 2009-12-29 10:33:37
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "fReLuZ" <f...@i...com.pl> napisał w wiadomości grup
    > Klient VOIP / SIP na Symbiana - kiedys cos znalazlem, a teraz nie moge - co
    > polecicie?
    >
    > ten wbudowany mnie zbytnio nie interesuje....

    Dołączę się do tematu. Znacie jakąś aplikację z programem telewizyjnym?