  • Data: 2009-10-02 17:22:11
    Temat: Re: Klej przewodzący z Epidianu 5?
    Od: "Przemek" <p...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    PeJot wrote:

    > Klej do ścieżek grzejnych na szybach samochodowych ?

    Tylko uwazac na termin przydatnosci bo jest krotki a po przekroczeniu
    kilkumiesiecznym klej nadaje sie do wyrzucenia -
    wlasnie dzis robilem rajd po sklepach bo wlasnie potrzebuje taki klej i
    doopa- w 3 sklepach na 4 byl ale w zadnym nie mial juz
    aktualnej daty waznosci (przekroczenia od 1 do 6 msc) .W 4 sklepie
    zorientowana ekspedientka wyjasnila mi ze klejem przewodzacym nie
    handluja bo szybko sie przeterminowuje i potem maja reklamacje a
    dystrybutor nie chce wymieniac towaru z konczaca sie data .
    Jutro sprobuje w norauto moze tam czesciej sprzedaja ten wynalazek.

    pzdr