eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyKlej odporny na olejRe: Klej odporny na olej
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!goblin2!g
    oblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!un
    t-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: Klej odporny na olej
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <57ee401f$0$15204$65785112@news.neostrada.pl>
    <f...@g...com>
    <57ef5c26$0$5147$65785112@news.neostrada.pl>
    <wgme1uovg6p3.1i7qyr92e5vb5$.dlg@40tude.net>
    From: Trybun <c...@j...ru>
    Date: Mon, 3 Oct 2016 11:03:34 +0200
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:45.0) Gecko/20100101 Thunderbird/45.3.0
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <wgme1uovg6p3.1i7qyr92e5vb5$.dlg@40tude.net>
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Antivirus: avast! (VPS 161003-0, 2016-10-03), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Lines: 39
    Message-ID: <57f21edb$0$640$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: user-188-33-35-77.play-internet.pl
    X-Trace: 1475485403 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 640 188.33.35.77:1989
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2589464
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2016-10-01 o 14:15, Tomasz Pyra pisze:
    > Dnia Sat, 1 Oct 2016 08:48:11 +0200, Trybun napisał(a):
    >
    >> W dniu 2016-09-30 o 13:03, Zenek Kapelinder pisze:
    >>> Nie znajdziesz.
    >>
    >> Pewnie tak, podobno podbijamy kosmos, ale porządny klej to już coś ponad
    >> siły ludzkości..
    > Różne kleje są, ale taich żeby nimi kleić brudne czy zaolejone rzeczy to
    > faktycznie nie.
    > Odtłuszczenie i oczyszczenie tego co kleisz to zawsze podstawowa sprawa.
    >
    > Jak masz cokolwiek na elemencie który kleisz, to przykleisz się nie do
    > elementu, a do tego czym masz obrudzony element.
    > Bez znaczenia czy to bedzie błoto, tłuszcz czy odpadająca rdza.
    >
    > A tak poważnie musisz pojechać do jakiegoś sensownego serwisu (czyli nie
    > tam gdzie byłeś) i naprawią/zrobią Ci tam wszystko.

    Nikt nie mówi o zaolejonych czy brudnych powierzchniach. Chyba przez 5
    minut czyściłem mające być sklejone elementy spirytusem dla
    odtłuszczenia... i póki co - przejechane około 150 km i moja prowizorka
    wydaje się być skuteczna..

    Niestety, autoryzowany serwis nic mi nie gwarantuje. Byłem w takim
    przybytku i zapytałem czy jest możliwość naprawy bądź tylko kupienia
    tego zestawu do wspomagania kierownicy. Facet który tam siedział w
    biurze odpowiedź uzależnił od podania mu numeru nadwozia auta..

    Miałbym pytanie, o ile się w tym orientujesz, chodzi o ciśnienie w w
    układzie kierowniczym. Nie wyrażane konkretnie w atm, ale o to czy
    drobna modyfikacja w tym układzie może spowodować wzrost ciśnienia że
    jest w stanie rozszczelnić gumowy, o ile się nie mylę - zbrojony wąż?

    Ta modyfikacja to wstawienia dwu zwężeń w system węży i metalowych
    elementów do przenoszenia hydrauliki wk. łączna powierzchnia tych
    zwężeń to jakieś 4-5cm (cały układ to około 1.5m), a samo zwężenie
    niewielkie, najwyżej 20% ogólnej powierzchni.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: