  • Data: 2010-10-29 01:00:30
    Temat: Re: Klej na gor�co
    Od: "kogutek" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    pĹ&#65533;ycie PCB, aby uchroniÄ&#65533;

    > Ale pokręcony to Ty jesteś. Rzeczywiście info warte nie małej kasy:))
    > Tylko ciekawi mnie po co Ty tu odpisujesz, skoro doradzić nie potrafisz,
    > to co? Czekasz jak hiena na pomysły innych? Ogólnie strzeliłeś popisówkę:))

    Z reguły nie odpisuję. Chyba że trafię na durnotę. W tym temacie jest durnota.
    Klej nie nadaję się do takiego zastosowania. Ale jak już się uparł żeby go
    zastosować to ma problem z którym najgłupszy ślusarz by nie miał kłopotu. 30 lat
    temu na studiach i w szkołach technicznych uczyli rozwiązywania problemów.
    Kierunek był przy okazji. Widziałem niedawno prace studentów z wydziału
    mechanicznego. Proste sprawy na poziomie zawodówki. Wiertła i noże tokarskie,
    jakieś kąty i zasady stosowania. Masakra. Bylem w szoku a znajomy co to
    sprawdzał twierdził że teraz to norma. W czym Wy mi możecie pomóc? Jak ze dwa
    razy o coś spytałem to się okazało ze wiem więcej niż ci co mi pomagali. Co tu
    można skopiować? chyba tylko nic. W celach rozrywkowych tu bywam. Czytam sobie
    jak można być głupim żeby nie wiedzieć a radzić.