  • 1. Data: 2016-11-08 19:44:29
    Temat: Kleiczek i basta
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    http://niusy.pl/@motoryzacja.interia.pl/9v7

    "
    Rząd likwiduje lukę w prawie, dzięki której za przekroczenie prędkości w
    terenie zabudowanym o 50 km/h można uniknąć zatrzymania dokumentu na trzy
    miesiące - informuje "Dziennik Gazeta Prawna".
    "

    A jak ktoś w ogóle nie ma prawka to co mu zabiorą ? :-)

  • 2. Data: 2016-11-08 20:01:13
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Troche kasy za pierwszym razem moga mu zabrac. Za kolejnym na jakis czas mozliwosc
    poruszania sie z buta po ulicach. Wszystko moze zalezec od humoru ludka z lancuchem z
    orlem.

  • 3. Data: 2016-11-08 21:11:18
    Temat: Re: Kleiczek i basta
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > Troche kasy za pierwszym razem moga mu zabrac. Za kolejnym na jakis czas mozliwosc
    poruszania sie z buta po ulicach. Wszystko moze zalezec od humoru ludka z lancuchem z
    orlem.

    nie do końca. Może nawet nie w temacie, ale gdzieś kobita jakaś
    rozbijała się autem, _nie posiadając uprawnień_ do kierowania tym
    pojazem, może nawet po pijaku, i dostała chyba 500zł bo niema większej
    kary. gdyby miała prawko to by dostała duuuużo więcej. jak sobie
    przypomnę, znajdę newsa to wkleję tutaj.

    ToMasz

  • 4. Data: 2016-11-08 22:52:15
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    na razie do konca tak. Zrobila sie lzejsza o kase? Zrobila.

  • 5. Data: 2016-11-08 23:33:34
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Tue, 08 Nov 2016 21:11:18 +0100, ToMasz napisał(a):

> [...]
    > kary. gdyby miała prawko to by dostała duuuużo więcej. jak sobie
    > przypomnę, znajdę newsa to wkleję tutaj.

    Coś chyba pokręciłeś - przynajmniej z tym po pijakiem.
    Bo po pijaku to przestępstwo.
    W ogóle zresztą posiadanie (czy nieposiadanie) uprawnień nie zmienia ani
    klasyfikacji ani faktu popełnienia czynu zabronionego, dochodzi jedynie
    jazda bez uprawnień, w przypadku rozbicia i szkody likwidowanej z OC
    jeszcze regres.

    No chyba że nie miała 17 lat i promili było mniej niż pół, to wtedy sprawcy
    generalnie nic nie grozi, jedynie rodzice mogą dostać grzywnę za
    demoralizację nieletniego (nie wiem tylko co z regresem).