  • 21. Data: 2014-05-22 01:34:51
    Temat: Re: Klawiatura - rozkład liter na 'guzikach'
    Od: Zachariasz Dorożyński <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 22 maja 2014 00:30:44 UTC+2 użytkownik Marek napisał:

    > jest =

    > Właśnie o tym miałem wspomnieć, co za idiota w 21 wieku robi
    >
    > klawiaturę abc zamiast qwerty.
    >

    > --
    >
    > Marek

    chuj w dupę i kamieni kupę temu co taką klawiaturę zrobił. Ciekawe ile dostali ci co
    taki projekt zaakceptowali że kasa przysłoniła im coś tak spierdolonego.

  • 22. Data: 2014-05-22 06:18:38
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2014-05-22 01:34, Zachariasz Dorożyński wrote:
    > W dniu czwartek, 22 maja 2014 00:30:44 UTC+2 użytkownik Marek napisał:
    (ciap)

    (ciap)

    > chuj w dupę i kamieni kupę temu co taką klawiaturę zrobił. Ciekawe ile dostali ci
    co taki projekt zaakceptowali że kasa przysłoniła im coś tak spierdolonego.

    W najbliższą niedziele przynajmniej symbolicznie można kopnąć ich w dupę.
    Z przyjemnoscią dotychczas mi nie daną osobiście to uczynię.

    Włodek

  • 23. Data: 2014-05-22 07:53:15
    Temat: Re: Klawiatura - rozkład liter na 'guzikach' {OT}
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    (...)
    > Korzyści z przejścia nie są wcale duże, w żadnym wypadku nie są
    > porównywalne z VHS->DVD czy nawet ewolucją języków programowania.
    > Prędzej jak z przejścia z forum www na usenet. A jednak usenet zdycha...

    nie wiem czy wiecie, ale gdybyśmy zrezygnowali z ó (zastąpili go u) ż
    zastąpili go rz) i tak dalej, korzyścią byłoby co najmniej rok nauki
    jednego przedmiotu, razy parę milionów uczniów. ale przyzwyczajenia są
    silniejsze...
    ToMasz

    No i oczywiście z klawiatury zniknęłyby (albo wiekoszść) "polskie znaki"

  • 24. Data: 2014-05-22 08:50:53
    Od: Andrzej <d...@o...pl>

    W dniu 2014-05-22 07:53, ToMasz pisze:
> [...]
    > silniejsze...
    > ToMasz
    >
    > No i oczywiście z klawiatury zniknęłyby (albo wiekoszść) "polskie znaki"

    O tym się gada od lat sześćdziesiątych ubiegłego wieku. Nawet kiedyś był
    pomysł, aby zamienić "-ówki" na "-ufki" (tzn np. głufki zamiast główki).
    Na razie tylko samoczynnie zanika biernik na rzecz dopełniacza - słynne
    "mam pomysła" czy "daj fartucha" co budzi tylko śmiech, ale "zwiń węża"
    w Australii może już doprowadzić do pewnych kłopotów.

  • 25. Data: 2014-05-22 09:06:12
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    s...@g...com wrote:

    > Odpowiedź 'po prostu jest standardem' nie jest odpowiedzią na pytanie
    > dlaczego właśnie taki na chłopski rozum standard?

    Ale na to odpowiedź już padła.

    Zresztą: http://pl.wikipedia.org/wiki/QWERTY

    --
    SELECT finger FROM hand WHERE id = 3;
    http://www.chmurka.net/

  • 26. Data: 2014-05-22 09:08:56
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    s...@g...com wrote:

    > if (a=b) and (c<>d) then
    >
    > begin
    > ZrobTamCos(x,y,z);
    >
    > end;
    >
    > Każdy zrozumie powyższe. A teraz to samo w C/C++.. Nawet nie chce mi się tych
    idiotycznych krzoków smarować...

    if (a == b && c != d)
    {
    ZrobTamCos(x,y,z);
    }

    To też każdy zrozumie.

  • 27. Data: 2014-05-22 09:11:23
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Andrzej <d...@o...pl> wrote:

    > "mam pomysła" czy "daj fartucha" co budzi tylko śmiech,

    "Daj kamienia" nie budzi...

    > ale "zwiń węża" w Australii może już doprowadzić do pewnych kłopotów.

    A co to znaczy w Australii?

  • 28. Data: 2014-05-22 09:48:04
    Od: Andrzej <d...@o...pl>

    W dniu 2014-05-22 09:11, Adam Wysocki pisze:

    > "Daj kamienia" nie budzi...

    U kogo? "Daj kamień" odnosi się do JEDNEJ sztuki. "Daj kamienia" może
    dotyczyć większej ilości...

    > A co to znaczy w Australii?

    Np. strażak musi inaczej zareagować na komendę "zwiń wąż" i "zwiń węża".
    Zrozumiałeś, czy już nie rozróżniasz?

  • 29. Data: 2014-05-22 10:03:00
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Andrzej,

    Thursday, May 22, 2014, 9:48:04 AM, you wrote:

    > U kogo? "Daj kamień" odnosi się do JEDNEJ sztuki. "Daj kamienia" może
    > dotyczyć większej ilości...
    > Np. strażak musi inaczej zareagować na komendę "zwiń wąż" i "zwiń węża".
    > Zrozumiałeś, czy już nie rozróżniasz?

    Australijscy strażacy zajmują się niuansami języka polskiego?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 30. Data: 2014-05-22 10:54:33
    Od: Andrzej <d...@o...pl>

    > Australijscy strażacy zajmują się niuansami języka polskiego?

    Czy znaczek :) jest obowiązkowy, czy można liczyć na poczucie humoru
    czytających?