    From: AlexY <a...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Klawiatura - rozkład liter na 'guzikach'
    Date: Thu, 22 May 2014 12:40:38 +0100

    Użytkownik Adam Wysocki napisał:

    > Jak jest jeden, to jest przypisane. Jak są dwa, to jest porównane.

    Tam jest if, to powinno uniemożliwić próbę ustawienia zmiennej gdy
    polecenie oczekuje argumentu. Co ze starym dobrym let, set itp?

    > Jak jest &, to jest bitwise-and, jak jest &&, to jest logical-and.

    Tak jakby nie można po typie danych rozpoznać. Chyba trzeba je
    zadeklarować nie?

    > != - tak się przyjęło. Jak inaczej byś negował? ~? ~ to negacja
    > bitwise, ! logiczna, != nierówne.

    Ale kaszana... dla przejrzystości użyłbym zapisu słownego.

    > W sumie po zastanowieniu może nie jest to takie oczywiste... w C i C++
    > piszę od... 15 lat? Może dlatego wydaje mi się to oczywiste.

    Dokładnie.

    > O to samo o co w begin i end.

    Nie żebym chciał jakąś wojnę toczyć czy coś zmienić, tak jak piszesz to
    się przyjęło, ludzie się nauczyli i używają, ale można było lepiej, bez
    gmatwaniny.

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html