eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmKlawiatura czy wyświetlacz?Re: Klawiatura czy wyświetlacz?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: "Chris" <c...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Klawiatura czy wyświetlacz?
    Date: Fri, 29 Nov 2013 08:45:02 +0100
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 29
    Message-ID: <l79glv$kvi$1@node2.news.atman.pl>
    References: <l6pqvc$60d$1@usenet.news.interia.pl> <l6r28f$md4$1@node2.news.atman.pl>
    <l6sd8j$k9k$1@usenet.news.interia.pl> <l6t2d1$iqf$1@node2.news.atman.pl>
    <l6v9h5$nuc$1@usenet.news.interia.pl> <l705fq$ks2$1@node1.news.atman.pl>
    <l72lni$vje$2@usenet.news.interia.pl> <l734fj$o6s$1@node1.news.atman.pl>
    <l74krd$5bo$1@usenet.news.interia.pl> <l74uqu$ig7$1@node1.news.atman.pl>
    <l753j1$5rm$1@usenet.news.interia.pl> <l75e3h$35u$1@node1.news.atman.pl>
    <l75nj0$gir$3@usenet.news.interia.pl> <l75rar$hoe$1@node1.news.atman.pl>
    <l78f8f$brs$2@usenet.news.interia.pl>
    NNTP-Posting-Host: 194.56.211.10
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1385711103 21490 194.56.211.10 (29 Nov 2013 07:45:03
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 29 Nov 2013 07:45:03 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6090
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1051409
    [ ukryj nagłówki ]

    Trybun nabazgrał(a):

    > W dniu 2013-11-27 23:21, Tomek pisze:
    >> Użytkownik "Trybun" napisał:
    >>>>> A serwis w Piasecznie naprawę uzależnia od posiadania wypełnionej
    >>>>> karty gwarancyjnej... :-(
    >>>> Z fakturą do sprzedawcy i reklamuj jako niezgodność towaru z umową.
    >>>> Kiedy kupiłeś telefon?
    >>> Coś zyskam na tym względem tego gdybym zareklamował u producenta?
    >>> Na początku marca, tego roku.
    >> Tak, zyskasz. Przede wszystkim czas i pieniądze zaoszczędzone na
    >> dojeździe do serwisu. Nie musisz mieć też wypełnionej karty gwarancyjnej,
    >> wystarczy jakikolwiek dowód zakupu. Gdybyś zakupił w czasie krótszym niż
    >> 180 dni, to bez widocznych śladów świadczących o uszkodzeniu
    >> mechanicznym, zakłada się, że usterka występowała już w dniu zakupu.
    >> Więcej na http://sprzedaz.konsumencka.edu.pl/niezgodny.html
    > Niestety, dopiero na miejscu dowiedziałem się że taką formę reklamacji
    > można składać tylko na piśmie... Oczywiście w sklepie Komputronika nie ma
    > żadnych druków, ani sprzedawca nie garnie sie do informowania klienta
    > jakie dane trzeba wpisać w takim piśmie, tak że siłą rzeczy
    > zareklamowałem tradycyjnie, czyli na gwarancję producenta.

    Prosta sprawa, idź do pierwszego lepszego sklepu komutronika i niech ci
    podbiją gwarancję na podstawie rachunku jaki masz.

    --
    www.bezwypadkowy.net - Sprawdź historię auta i zobacz czy nie było wrakiem.
    www.automo.pl - Sprawdź VIN, wyposażenie, przebieg, historię wypadkową.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: