  • 1. Data: 2009-07-16 15:52:23
    Temat: Klatka na dyski
    Od: Pawel Marciniak <n...@n...none>

    Gdzie można kupić klatkę na 4(5) dyski coś takiego jak w linku?
    https://dl.getdropbox.com/u/14680/drivecage2.jpg

  • 2. Data: 2009-07-16 16:16:15
    Temat: Re: Klatka na dyski
    Od: "radxcell" <s...@o...pl>

    *Pawel Marciniak* wrote in <news:h3nj0t$7o8$1@mx1.internetia.pl>:
    > Gdzie można kupić klatkę na 4(5) dyski coś takiego jak w linku?
    > https://dl.getdropbox.com/u/14680/drivecage2.jpg

    za cieplo...

    ja sobie cos w tym stylu zrobilem - dwie odpowiednio nawiercone plytki
    podwieszane do tego elementu obudowy ktory widac z tylu na tym zdjeciu. dowolna
    firma metalowa, ktora oferuje wykrawanie laserem z kwasowki. koszt -
    kilkadziesiat zlotych.

    pozdr, rdx

    --
    http://czyinternetdziala.pl

  • 3. Data: 2009-07-16 16:36:12
    Od: GLaF <g...@n...takiego.numeru.pl>

    Dnia Thu, 16 Jul 2009 17:52:23 +0200, Pawel Marciniak napisał(a):

    > Gdzie można kupić klatkę na 4(5) dyski coś takiego jak w linku?
    > https://dl.getdropbox.com/u/14680/drivecage2.jpg

    Trochę inna, ale podobna:
    http://www.aac.com.pl/scythe-hdd-stabilizer-x4-p-513
    .html

    --
    GLaF

  • 4. Data: 2009-07-17 07:41:26
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    On Thu, 16 Jul 2009 18:16:15 +0200, "radxcell" <s...@o...pl> wrote:

    >za cieplo...

    Ta tak. Ala ja mam w jednym kompie taką klatkę na 4 dyski SATA ale z
    kieszeniami. I ta ma z tyłu dodatkowy wiatrak chłodzący. Od roku
    chodzą tam 4 sztuki dysków Seagate 1TB z seri ES2 (firmware
    zaktualizowany jak tylko było info o kłopotach ;-) ) w RAID5
    podłączone do RAID-owego kontrolera Adapteca. Robi to za NAS (pod
    kontrolą FreeNAS z 1GB flasha na IDE) dla kilkunastoosobowej grupy
    roboczej wieć dość intensywnie jest wykorzytywane. Zero jakichkolwiek
    problemów - np. transfer FTP mam stabilnie na poziomie 11,4-11,6 GB
    czyli tyle ile wyrobi karta sieciowa.

    Zdrówko

  • 5. Data: 2009-07-17 18:28:53
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Thu, 16 Jul 2009 17:52:23 +0200,
    Pawel Marciniak <n...@n...none> screamed:
    > Gdzie można kupić klatkę na 4(5) dyski coś takiego jak w linku?
    > https://dl.getdropbox.com/u/14680/drivecage2.jpg

    Klatkę jak klatkę. Gdzie kupić taki kabel zasilający...

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:236B ]
    [ 20:28:36 user up 12136 days, 8:23, 1 user, load average: 0.09, 0.71, 0.00 ]

    Death is nature's way of telling you to slow down. -- Terry Pratchett

  • 6. Data: 2009-07-17 22:05:07
    Od: "Reksio" <m...@p...onet.pl>

    > Klatkę jak klatkę. Gdzie kupić taki kabel zasilający...

    Samodzielnie zacisnąć. Zobacz jak są te wtyczki zrobione.

    Pozdrrr... Reksio