  • 81. Data: 2009-06-15 12:13:02
    Temat: Re: Kilka pyta? ad. tv cyfrowej.
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "pawell32" <p...@w...pl> napisał w wiadomości news:

    > mam nadzieje, że po zniesieniu abonamentu zakodują większość
    > kanałów na naziemnej.
    > skończy się dyskusja o oszczędzaniu na tv :-)

    Widzę że czuły punkt.
    Żyjący ze skubania klientów na badziewnych platformach nie mogą przeżyć że
    ich czas się kończy.

  • 82. Data: 2009-06-15 12:15:26
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > widzę, że masz spore pojęcie

    Oczywiście.
    Bo nie patrzę tylko na swój zysk.

    Pakiety tego typu to fajny dodatek dla telewidza, to prawda.
    Ale ma je każda platforma (te lub inne), więc w sumie argument do niczego.
    Tylko dla takich, którzy chcą szukać dziury w całym i zamiast dyskusji
    chronić swój biznes.

  • 83. Data: 2009-06-15 12:22:49
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Cavallino pisze:

    > Widzę że czuły punkt.
    > Żyjący ze skubania klientów na badziewnych platformach nie mogą przeżyć
    > że ich czas się kończy.

    nie odczułem spadku instalacji, a jak zakodują to będe miał jeszcze więcej.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Debia Lenny, Gnome, Compiz-Fusion

  • 84. Data: 2009-06-15 15:04:47
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Mon, 15 Jun 2009 11:47:09 +0200, "Cavallino"
    <c...@k...pl> wrote:

    >Na pewno się da., tyle że trzeba zapłacić za kupę niepotrzebnego śmiecia.
    >To ile wyjdzie?

    W UPC chyba 80 + 40 czyli 120.

    -> http://www.bazaria.pl/rejestracja.html?polec=jerzu

  • 85. Data: 2009-06-15 15:13:42
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "jerzu" <t...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:nnoc35dnd7gc67b6cla28lcc3fcqo4nvn6@4ax.com...

    > W UPC chyba 80 + 40 czyli 120.

    I to by było na tyle w temacie alternatywy cenowej.

  • 86. Data: 2009-06-15 16:43:25
    Od: Dariusz Zygmunt <d...@c...homelinux.net>

    W poniedziałek 15 czerwiec 2009 11:49, Cavallino wyraził następujacą opinię:

    > Ale niektórzy chyba reklamują coś czego nie oglądają - i tu tkwi problem.

    Staram się nie wymieniać programów żeby nie posądzono mnie o {krypto?}
    reklamę ;-)

    Każdy sam może wejść na strony platform cyfrowych i porównać co ile
    kosztuje. Chyba nie sądzisz że ktokolwiek z tu piszących jest na tyle
    opiniotwórczy żeby za jego sugestią nieprzebrane tłumy rzuciły się do tego
    albo innego operatora? :-)

    > Bo jak zapytać czemu akurat N, to nikt nie potrafi podać ani jednego
    > kanału ani celu w jakim go należałoby oglądać.

    Nie wiesz po co ogląda się TV?? Dla zabicia czasu oczywiście :-)

    Z pozdrowieniami
    Dariusz Zygmunt

    --
    53°20'41,8"N 15°02'19,9"E

  • 87. Data: 2009-06-15 17:21:52
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    napisał w wiadomości news:

    > Każdy sam może wejść na strony platform cyfrowych i porównać co ile
    > kosztuje.

    Ale jednak nie wszyscy wchodzą i różnych (mniej lub bardziej prawdziwych)
    rzeczy dowiadują się z dyskusji,

    > Chyba nie sądzisz że ktokolwiek z tu piszących jest na tyle
    > opiniotwórczy żeby za jego sugestią nieprzebrane tłumy rzuciły się do tego
    > albo innego operatora? :-)

    Pewnie tak.
    Ale zawsze warto NAJPIERW się zastanowić, do czego właśnie zachęcam.

    > Nie wiesz po co ogląda się TV?? Dla zabicia czasu oczywiście :-)

    Dalej nie rozumiem, jak można oglądać COKOLWIEK.
    To nie te czasy, żeby nie móc dostosować zakupu do swoich potrzeb.

  • 88. Data: 2009-06-15 19:16:56
    Od: Dariusz Zygmunt <d...@c...homelinux.net>

    W poniedziałek 15 czerwiec 2009 19:21, Cavallino wyraził następujacą opinię:

    > Dalej nie rozumiem, jak można oglądać COKOLWIEK.
    > To nie te czasy, żeby nie móc dostosować zakupu do swoich potrzeb.

    Ja dopasowałem, jestem zadowolony i nie muszę nikomu niczego udowadniać.
    Czego i Tobie życzę :-)

    Z pozdrowieniami
    Dariusz Zygmunt

    --
    53°20'41,8"N 15°02'19,9"E

  • 89. Data: 2009-06-15 20:15:43
    Od: Bartłomiej Zieliński <b...@p...gliwice.pl>

    Użytkownik Cavallino napisał:
    > To nie te czasy, żeby nie móc dostosować zakupu do swoich potrzeb.

    Różnie z tym bywa niestety i czasami trzeba się sporo naszukać.
    Oczywiście pomocny jest internet, ale okazuje się, że pewne informacje
    są sprzeczne. I co wtedy?

    * Bartłomiej Zieliński http://zmitac.aei.polsl.pl/BZ/ *

  • 90. Data: 2009-06-15 21:06:24
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Bartłomiej Zieliński" <b...@p...gliwice.pl> napisał w
    wiadomości news:h16a5f$g0g$3@polsl.pl...
> [...]

    >pomocny jest internet, ale okazuje się, że pewne informacje są sprzeczne. I

    A co ma być?
    Wyjaśniasz u źródła.