  • 71. Data: 2009-06-15 10:52:44
    Temat: Re: Kilka pyta? ad. tv cyfrowej.
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Sergiusz Rozanski" <w...@s...com> napisał w
    wiadomości news:slrnh3c8nc.del.write-only-with-spf@dns.media-la
    b.com.pl...

    > Skoro tu rozmawiasz, to chyba dlatego że z tv korzystasz, a to chyba
    > oznacza
    > że oglądasz dla przyjemności, więc?

    No i dlatego płacę tylko za to co chcę oglądać, wcześniej starannie
    analizując oferty.
    Nie trafia więc do mnie argument "30-40 zł to mogę płacić za cokolwiek,
    nawet jak nic w tym nie da się oglądać".

    > Kasa to nie tylko złotówki, to również czas, imo zmarnowany na latanie z
    > promocji na promocję

    Pomylił Ci się chyba zakup platformy z hipermarketem.
    Promocje to sobie można w necie sprawdzić, trwa to kilkanaście sekund.

    > i kombinowanie, wymiany tunerów, cudowanie,

    To faktycznie byłoby bez sensu, ja biorę same karty.

    > Pewnie
    > dla wielu 30zł to dużo, ale jak rozmawiamy o telewizorach hd, tunerach
    > za >1000zł, blueray itd to te pieniądze są nie warte kombinatoryki.

    Za ten czas w którym chcesz płacić to dodatkowe 30 zł za nic, to zapłacisz
    więcej niż za blueray czy tv.
    Więc jest nad czym się zastanawiać.

    > Biorę też za porówanie wydatki na inne rozrywki (choćby wspomniane wyjście
    > do
    > restauracji), to akurat tv jest taniutka.

    Ale jeść musisz, płacić za coś, czego nie oglądasz nie.
    Dla mnei to różnica zasadnicza.

    > Większe pieniądze wydaje się na głupoty.

    Zgadza się.
    Ale warto z sensem.

    > Tu głupotą jest oszczędność 30zł

    Głupotą jest rozrzutność a nie oszczędność.

    >I to jeszcze robisz to dla
    > jakiegoś filmowego C+

    ROTFL !!!!
    Kto Ci takich głupot naopowiadał?
    Czytaj może na co odpowiadasz.

  • 72. Data: 2009-06-15 10:54:53
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Sergiusz Rozanski" <w...@s...com> napisał w
    wiadomości news:slrnh3c9kg.vi6.write-only-with-spf@dns.media-la
    b.com.pl...

    > Co nazywasz oszczędzaniem? Pewnie można jechać godzinę na 2 koniec miasta
    > po
    > bułki tańsze o 5gr - i w tym samym wątku poruszanie czy jechać taksówką
    > czy
    > wyprowadzać v8 z garażu. Bo obok rozmów o plazmach 50" za 5kzł pojawiają
    > sie propozycje zaoszczędzenia 30zł na 3 krotnym podpisywaniu i
    > rozwiązywaniu
    > umów z C+.

    Telewizor żyje z 10 lat.
    30*12*10=3600

    Czyli oszczędzisz na kolejny.
    Jak się uprzesz, to nic Cię to nie kosztuje, no może poza znaczkami Poczty
    Polskiej, bo kartę mogą przysłać do domu.
    Ja osobiście idę kupić Cyfrę przy okazji zakupów w hipermarkecie, które i
    tak robię co tydzień.

  • 73. Data: 2009-06-15 10:56:21
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    *** http://www.4x4.kalisz.pl ***

  • 74. Data: 2009-06-15 11:31:23
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

> [...]
    > Jak się uprzesz, to nic Cię to nie kosztuje, no może poza znaczkami Poczty
    > Polskiej, bo kartę mogą przysłać do domu.

    Pod warunkiem że w tym czasie zmarnowanym na znaczki nie zarobię po prostu
    na kolejny tv już teraz. No i czy te oszczędności sięgają 30zł/mc (bo pewnie
    je sporo przeszacowałem, a często polegaja na tym że masz 3mc za 0zł a później
    płać więcej niż być może planowałeś, ale przez te 3mc masz full pakiet czyli
    kiepska marchewka).

    > Ja osobiście idę kupić Cyfrę przy okazji zakupów w hipermarkecie, które i
    > tak robię co tydzień.

    Co tydzień podpisujesz umowę "przy okazji zakupów" - fajne, ostatnio podpisywałeś
    przez internet, coś się we własnych faktach plączesz.

    ps. jak kupujesz tylko kartę to gdzieś w rozrachunku pogubiłeś kilka stów na
    tuner - plus kilka stów jak się zrypie, lub wprowadzą nowe kodowanie/kompresje
    whatever.
    Dobry tuner kosztuje więcej niż roczne abo wielu pakietów cyfrowych, po roku
    ciut oszczędzisz (choć oferta z/bez tunera nie pozwala na wielkie oszczędności),
    po 2 latach każda awaria to wydatki, zmiana technologii to kolejne wydatki -
    po 3 latach tuner można odstawić na śmietnik (albo zapłacić za utylizację)
    - fajne oszczędności.

    *** http://www.4x4.kalisz.pl ***

  • 75. Data: 2009-06-15 11:48:10
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Sergiusz Rozanski" <w...@s...com> napisał w
    wiadomości news:

    > Pod warunkiem że w tym czasie zmarnowanym na znaczki nie zarobię po prostu
    > na kolejny tv już teraz.

    Gratuluję jeśli w czasie 1 minuty trzy razy w roku (na przykład) jesteś w
    stanie zarobić na telewizor.
    Też bym tak chciał.

    >No i czy te oszczędności sięgają 30zł/mc (bo pewnie
    > je sporo przeszacowałem

    Nie przeszacowałeś.
    Tyle sięgają moje oszczędności na promocjach Cyfry.
    Plus oszczędności na abonamencie N w wysokości 100%. ;-)

    >, a często polegaja na tym że masz 3mc za 0zł a później
    > płać więcej niż być może planowałeś, ale przez te 3mc masz full pakiet
    > czyli
    > kiepska marchewka).

    Pomyliło Ci się z "promocjami" w N, gdzie takie jazdy są konieczne.
    Ja po prostu kupuję w Cyfrze to co mnie interesuje, tyle że za połowę ceny w
    okresie promocyjnym.

    > Co tydzień

    Kwartał ma tydzień?
    Czy bredzisz bez ładu i składu o czymś o czym nie masz pojęcia, bo Ci się
    doczytać nie chciało?

    >podpisujesz umowę "przy okazji zakupów" - fajne, ostatnio podpisywałeś
    > przez internet, coś się we własnych faktach plączesz.

    Kłamiesz.
    To że Ty czytać nie umiesz, to tylko Twój problem.

    Cytuję:
[...]

    Gdzie tam widzisz że ja coś podpisywałem przez net?

    > ps. jak kupujesz tylko kartę to gdzieś w rozrachunku pogubiłeś kilka stów
    > na
    > tuner - plus kilka stów jak się zrypie, lub wprowadzą nowe
    > kodowanie/kompresje whatever.

    Nic nie pogubiłem.
    Po prostu raz zainwestowałem w sprzęt.
    HTPC.
    Reszta to soft.
    Na kilka lat na pewno bez zakupu tunera wystarczy.

    > Dobry tuner kosztuje więcej niż roczne abo wielu pakietów cyfrowych, po
    > roku
    > ciut oszczędzisz (choć oferta z/bez tunera nie pozwala na wielkie
    > oszczędności),

    Oferta bez tunera kosztuje dokładnie tyle samo co z tunerem.

    > po 2 latach każda awaria to wydatki, zmiana technologii to kolejne
    > wydatki -

    Tak - np. 100 zł za tuner dvb-t.
    A dzięki niemu oszczędzam te kilkadziesiąt zł miesięcznie.

    > po 3 latach tuner można odstawić na śmietnik (albo zapłacić za utylizację)

    Niby dlaczego?

  • 76. Data: 2009-06-15 11:55:48
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Cavallino pisze:

    > Zawsze lepsza niż Twoja, jako że nie potrafiłeś podać ANI JEDNEGO kanału
    > dla którego coś tam warto, a który jest droższy w Cyfrze niż w N.

    discovery hd

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Debia Lenny, Gnome, Compiz-Fusion

  • 77. Data: 2009-06-15 12:01:50
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Cavallino pisze:

    > Zawsze lepsza niż Twoja, jako że nie potrafiłeś podać ANI JEDNEGO kanału
    > dla którego coś tam warto, a który jest droższy w Cyfrze niż w N.

    jw discovery hd, discovery historia, tvp hd
    to tak na szybko

  • 78. Data: 2009-06-15 12:03:46
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > discovery hd

    ROTFL !!!!
    NatGeo HD, Discovery-nieHD

  • 79. Data: 2009-06-15 12:08:29
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    > Tak - np. 100 zł za tuner dvb-t.
    > A dzięki niemu oszczędzam te kilkadziesiąt zł miesięcznie.

    > Niby dlaczego?

    mam nadzieje, że po zniesieniu abonamentu zakodują większość
    kanałów na naziemnej.
    skończy się dyskusja o oszczędzaniu na tv :-)

  • 80. Data: 2009-06-15 12:09:06
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Cavallino pisze:

    > ROTFL !!!!