  • 61. Data: 2009-06-15 05:33:08
    Temat: Re: Kilka pyta? ad. tv cyfrowej.
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Cavallino pisze:

    > A Ty myślałeś, że lubię przepłacać i dlatego powinienem sobie kupić N,
    > telewizję bez treści i bez sensu?

    ale ty mądry jesteś.
    twoja argumentacja jest na takim poziomie jak polska pilka.

    pawell

  • 62. Data: 2009-06-15 06:18:29
    Od: Dariusz Zygmunt <d...@c...homelinux.net>

    W poniedziałek 15 czerwiec 2009 03:15, Cavallino wyraził następujacą opinię:
    > Użytkownik "Dariusz Zygmunt"
    > <d...@c...homelinux.net> napisał w wiadomości news:

    > A Ty myślałeś, że lubię przepłacać i dlatego powinienem sobie kupić N,
    > telewizję bez treści i bez sensu?

    To chyba będzie wyparcie i zaprzeczenie :-)

    > W tej akurat chwili jadę na promocji 0 zł, nie posiadam żadnej płatnej
    > platformy.
    > I to jest stan pożądany najbardziej. ;-)

    A to racjonalizacja ;-)

    > Niestety, wystarcza tylko na kilka miesięcy w roku. :-(

    Przebłysk rozsądku? ;-)

    Chłopie, daj na luz, każdy ogląda to co lubi, dla mnie Cyfra nie ma jakichś
    szczególnych zalet - a gdyby miała, to płaciłbym abonament bez najmniejszego
    żalu i szkoda by mi było marnować czas na szukanie jakichś "promocji" :-)

    Z pozdrowieniami
    Dariusz Zygmunt

    --
    53°20'41,8"N 15°02'19,9"E

  • 63. Data: 2009-06-15 06:28:49
    Od: Bartłomiej Zieliński <b...@p...gliwice.pl>

    Użytkownik Cavallino napisał:
    > Więc chiałbym wiedzieć co powoduje, po co ludzie to kupują?
    > Część dla ruskich filmów, ale reszta?

    Myślę, że z tego dałoby się zrobić doktorat ;-)
    Przypuszczam, że każdy ma swój powód, który dla 99% pozostałych ludzi, w
    tym również klientów tego samego operatora, będzie bzdurny. Być może
    nawet nie każdy zdaje sobie sprawę, dlaczego jest klientem tego a nie
    innego operatora. Jest to zapewne kwestia gustu, jedni wolą oglądać
    "obraz kontrolny w HD", inni wolą ciekawsze programy - ktoś filmy,
    choćby i "odgrzewane kotlety", ktoś sport itp. - w różnej
    rozdzielczości, co zależy i od potrzeb i od możliwości. Pewne ta
    dyskusja wyglądałaby inaczej, gdyby każdego było stać na HD i
    7136217352173-calowy telewizor, ale tak nie jest, więc część mówi, że
    nie potrzebuje HD, bo albo nie ma skąd odebrać, albo nie ma na czym
    oglądać, albo jedno i drugie.
    Pozdrawiam,

    * Bartłomiej Zieliński http://zmitac.aei.polsl.pl/BZ/ *

  • 64. Data: 2009-06-15 07:51:46
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 15.06.2009 Dariusz Zygmunt <d...@c...homelinux.net>
    napisał/a:
> [...]
    > żalu i szkoda by mi było marnować czas na szukanie jakichś "promocji" :-)

    Wiesz, jak mu szkoda równowartości 3 paczek fajek na miesiąc na tv dla siebie i
    dla rodziny to tak sie kombinuje. Bez przesady ale 30-40zł to nie są pieniądze
    które się ogląda z 2 stron, szczególnie gdy sprawiają przyjemność Tobie czy
    rodzinie.
    W Macdonalds się na raz wydaje więcej, w restauracji wielokrotność, więc nie
    wiem o co kaman. Szkoda mi czasu na wertowanie netu czy podpisywanie
    umów/rezygnacji za oszczędności na takim poziomie - to nie są oszczędności -
    to strata czasu.

    *** http://www.4x4.kalisz.pl ***

  • 65. Data: 2009-06-15 09:47:09
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "jerzu" <t...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:ndmb35p3vk8tod36tmd3ub0je38egul0l2@4ax.com...

    > Tak się nie da.

    Na pewno się da., tyle że trzeba zapłacić za kupę niepotrzebnego śmiecia.
    To ile wyjdzie?

  • 66. Data: 2009-06-15 09:48:10
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "pawell32" <p...@w...pl> napisał w wiadomości news:

    > ale ty mądry jesteś.
    > twoja argumentacja jest na takim poziomie jak polska pilka.

    Zawsze lepsza niż Twoja, jako że nie potrafiłeś podać ANI JEDNEGO kanału dla
    którego coś tam warto, a który jest droższy w Cyfrze niż w N.

  • 67. Data: 2009-06-15 09:49:37
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    napisał w wiadomości news:

    > A to racjonalizacja ;-)

    > Przebłysk rozsądku? ;-)
    >
    > Chłopie, daj na luz, każdy ogląda to co lubi,

    Ale niektórzy chyba reklamują coś czego nie oglądają - i tu tkwi problem.
    Bo jak zapytać czemu akurat N, to nikt nie potrafi podać ani jednego kanału
    ani celu w jakim go należałoby oglądać.

  • 68. Data: 2009-06-15 09:50:31
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Sergiusz Rozanski" <w...@s...com> napisał w
    wiadomości news:

> [...]
    > pieniądze
    > które się ogląda z 2 stron, szczególnie gdy sprawiają przyjemność Tobie

    Pod warunkiem że sprawiają.
    Ale tu chodzi o wyrzucanie kasy zupełnie niepotrzebnie.
    To już głupota.

  • 69. Data: 2009-06-15 10:25:22
    Od: Bartłomiej Zieliński <b...@p...gliwice.pl>

    Użytkownik Cavallino napisał:
    > Ale tu chodzi o wyrzucanie kasy zupełnie niepotrzebnie.

    Widocznie niektórzy po prostu nie lubią oszczędzać, ale to ich sprawa ;-)

    * Bartłomiej Zieliński http://zmitac.aei.polsl.pl/BZ/ *

  • 70. Data: 2009-06-15 10:33:18
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 15.06.2009 Cavallino <c...@k...pl> napisał/a:
    > Użytkownik "Sergiusz Rozanski" <w...@s...com> napisał w
    > wiadomości news:

    > Pod warunkiem że sprawiają.

    Skoro tu rozmawiasz, to chyba dlatego że z tv korzystasz, a to chyba oznacza
    że oglądasz dla przyjemności, więc? Chyba że tv nie lubisz, a tu tylko tolujesz.

    > Ale tu chodzi o wyrzucanie kasy zupełnie niepotrzebnie.

    Kasa to nie tylko złotówki, to również czas, imo zmarnowany na latanie z
    promocji na promocję i kombinowanie, wymiany tunerów, cudowanie, gdy można
    zaoszczędzić jakieś grosze. Rozumiem że można coś zakombinować w celu
    zaoszczędzenia 500zł/mc ale za 30zł mi się po prostu nie chce. Pewnie
    dla wielu 30zł to dużo, ale jak rozmawiamy o telewizorach hd, tunerach
    za >1000zł, blueray itd to te pieniądze są nie warte kombinatoryki.
    Biorę też za porówanie wydatki na inne rozrywki (choćby wspomniane wyjście do
    restauracji), to akurat tv jest taniutka.

    > To już głupota.

    Większe pieniądze wydaje się na głupoty. Tu głupotą jest oszczędność 30zł
    w porówaniu z kombinacjami jakie proponujesz. I to jeszcze robisz to dla
    jakiegoś filmowego C+ który to oferuje praktycznie to samo co daje każda
    wyporzyczalnia dvd czy półka wyprzedażowa z płytami w tesco, a na filmy
    których faktycznie nie jesteś w stanie kupić w pl (np wiele z oferty mgm czy
    wojna i pokój) kręcisz nosem - to jakaś paranoja.

    *** http://www.4x4.kalisz.pl ***