  • 51. Data: 2009-06-14 21:06:14
    Temat: Re: Kilka pyta? ad. tv cyfrowej.
    Od: Dariusz Zygmunt <d...@c...homelinux.net>

    W niedziela 14 czerwiec 2009 11:08, Cavallino wyraził następujacą opinię:
    > Użytkownik "Dariusz Zygmunt"
    > <d...@c...homelinux.net> napisał w wiadomości news:

    > Nie mam zamiaru się licytować, pokazałem tylko bezsens pragnienia HD dla
    > HD przy nieistotnej treści.
    > Nie, myślałem że przeoczyłem coś ciekawego co leci w TVN.

    Nie ma najmniejszego znaczenia co Ty uważasz za ciekawe, nawet gdybym uważał
    że najlepszym programem TV jest obraz kontrolny, to i tak wolałbym go
    oglądać w HD, ale oczywiście nie mam nic do tego jeśli będziesz chciał
    oglądać dowolnie {dla Ciebie} ciekawy program nawet w jakości "dziesiątej
    kopii VHS" ;-)

    > To "nigdy" jest nieuprawnione, mogą się któregoś razu zawziąć i regulaminu
    > nie zmienić.
    > Ale np. w październiku dawali C+ za darmo na cały okres umowy.
    > I chyba 50% zniżkę też.

    Jak będę chciał mieć C+ to sobie w kablówce wykupię bez żadnej łaski,
    polowania na promocje a potem nerwowego obgryzania paznokci w oczekiwaniu na
    zerwanie umowy ze strony Cyfry :-)

    Z pozdrowieniami
    Dariusz Zygmunt

    --
    53°20'41,8"N 15°02'19,9"E

  • 52. Data: 2009-06-14 21:45:36
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    napisał w wiadomości news:

    > nawet gdybym uważał
    > że najlepszym programem TV jest obraz kontrolny, to i tak wolałbym go
    > oglądać w HD

    Jasne.
    Teraz rozumiem po co tak gardłujesz za świetną N. ;-)

    > Jak będę chciał mieć C+ to sobie w kablówce wykupię bez żadnej łaski,
    > polowania na promocje a potem nerwowego obgryzania paznokci w oczekiwaniu
    > na
    > zerwanie umowy ze strony Cyfry :-)

    Ja robię dokładnie tak samo, tyle że bez pośrednictwa kablówki.
    A że sami dają za pół ceny, to tylko plus.

    BTW: w Twojej kablówce masz C+ w HD?

  • 53. Data: 2009-06-14 21:49:30
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Sun, 14 Jun 2009 23:45:36 +0200, "Cavallino"
    <c...@k...pl> wrote:

    >BTW: w Twojej kablówce masz C+ w HD?

    W UPC jest jak najbardziej.

    -> http://www.bazaria.pl/rejestracja.html?polec=jerzu

  • 54. Data: 2009-06-14 22:01:53
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "jerzu" <t...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:s2sa35lk7p69q07s90esckqbfk83d8qhed@4ax.com...

    > W UPC jest jak najbardziej.

    Za ile?
    Zakładając że żaden inny program z tej kablówki mnie nie interesuje?

  • 55. Data: 2009-06-14 22:21:39
    Od: Dariusz Zygmunt <d...@c...homelinux.net>

    W niedziela 14 czerwiec 2009 23:45, Cavallino wyraził następujacą opinię:

    > Jasne.
    > Teraz rozumiem po co tak gardłujesz za świetną N. ;-)

    To że ma najwięcej kanałów HD nie powoduje jeszcze że jest świetna, ale w
    sumie jestem całkiem zadowolony z wyboru programów :-)

    Natomiast wydaje mi się, że Ty nieco zbyt ... emocjonalnie podchodzisz do
    kwestii wyboru dostawcy TV. Może byłbyś nie co mniej zestresowany gdybyś nie
    myślał tak dużo o korzystaniu z promocji za wszelką cenię? ;-)

    Z pozdrowieniami
    Dariusz Zygmunt

    --
    53°20'41,8"N 15°02'19,9"E

  • 56. Data: 2009-06-14 22:22:30
    Od: Dariusz Zygmunt <d...@c...homelinux.net>

  • 57. Data: 2009-06-14 22:35:01
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    napisał w wiadomości news:

    > To że ma najwięcej kanałów HD nie powoduje jeszcze że jest świetna,

    Otóż to.
    W ogóle nic nie powoduje.
    Więc chiałbym wiedzieć co powoduje, po co ludzie to kupują?
    Część dla ruskich filmów, ale reszta?

    > Natomiast wydaje mi się, że Ty nieco zbyt ... emocjonalnie podchodzisz do
    > kwestii wyboru dostawcy TV. Może byłbyś nieco mniej zestresowany

    Nie jestem zestresowany, a wręcz przeciwnie.
    Stresować to bym się mógł, gdyby ktoś doił ze mnie kasę za coś, czego i tak
    nie oglądam.
    Może wtedy musiałbym w durny sposób tłumaczyć swoje przepłacanie na
    grupach....

  • 58. Data: 2009-06-14 23:50:58
    Od: Dariusz Zygmunt <d...@c...homelinux.net>

    W poniedziałek 15 czerwiec 2009 00:35, Cavallino wyraził następujacą opinię:

> [...]
    > tak nie oglądam.
    > Może wtedy musiałbym w durny sposób tłumaczyć swoje przepłacanie na

    Oooo, wreszcie rzuciłeś nowe światło na kwestię dlaczego jedziesz na
    promocjach w Cyfrze :-)
    Czyżby to było jedyne wytłumaczenie powodu, dla którego z tej właśnie
    platformy korzystasz? ;-)

    Z pozdrowieniami
    Dariusz Zygmunt

    --
    53°20'41,8"N 15°02'19,9"E

  • 59. Data: 2009-06-15 01:15:39
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    napisał w wiadomości news:

    > Oooo, wreszcie rzuciłeś nowe światło na kwestię dlaczego jedziesz na
    > promocjach w Cyfrze :-)

    A Ty myślałeś, że lubię przepłacać i dlatego powinienem sobie kupić N,
    telewizję bez treści i bez sensu?

    > Czyżby to było jedyne wytłumaczenie powodu, dla którego z tej właśnie
    > platformy korzystasz? ;-)

    W tej akurat chwili jadę na promocji 0 zł, nie posiadam żadnej płatnej
    platformy.
    I to jest stan pożądany najbardziej. ;-)
    Niestety, wystarcza tylko na kilka miesięcy w roku. :-(

  • 60. Data: 2009-06-15 05:19:54
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Mon, 15 Jun 2009 00:01:53 +0200, "Cavallino"
    <c...@k...pl> wrote:

    >Za ile?
    >Zakładając że żaden inny program z tej kablówki mnie nie interesuje?

    Tak się nie da.

    -> http://www.bazaria.pl/rejestracja.html?polec=jerzu