  • 41. Data: 2009-06-13 10:29:36
    Temat: Re: Kilka pyta? ad. tv cyfrowej.
    Od: Mane <m...@g...pl>

    Cavallino pisze:

    >>> Ja (jak najbardziej z kanałami HD) od pół roku nie zapłaciłem więcej niż

    Jak to robisz ? :)

  • 42. Data: 2009-06-13 11:48:58
    Od: Mark <...@o...pl>

    Dnia Fri, 12 Jun 2009 22:49:57 +0200, gacek napisał(a):

    > Pewnie. Tylko kto ma czas na ligi angielsko-hiszpanskie, nie mowiac juz
    > o polskiej "ekstraklasie".

    Zdziwisz sie, ale IMO sporo ludzi ma Tylko i wylacznie C+ (niekoniecznie
    przez satelite, ja mam dodatkowo w kablowce) z powodu ligi polskiej
    Inne mnie nie interesuja... co z tego ze ladne mecze, skoro bez emocji

    --
    Mark

  • 43. Data: 2009-06-13 12:45:05
    Od: "Kot Prezydenta" <c...@g...pl>

    Użytkownik "Mark" <...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Dnia Fri, 12 Jun 2009 22:49:57 +0200, gacek napisał(a):

    > Inne mnie nie interesuja... co z tego ze ladne mecze, skoro bez emocji

    Panowie oddzielmy własne upodobania od obiektywnej opinii.

    Sam mam C+ i cieszę się najbardziej z ligi angielskiej wlasnie dlatego że w
    odróżnieniu od polskiej są w niej emocje, sa przez 90 a nawet 99 minut. i
    nie pisze że polska liga jest do d.... bo to nie prawda.

  • 44. Data: 2009-06-13 13:24:37
    Od: Dariusz Zygmunt <d...@c...homelinux.net>

    W sobota 13 czerwiec 2009 11:12, Cavallino wyraził następujacą opinię:

    > A jest w nim coś, czego nie ma w TVN nie-HD?

    Jest HD :-)

    > I cokolwiek warte oglądania, w przeciwieństwie do TVN nie-HD? ;-)

    Nie ma sensu dyskutować co jest warte oglądania na takim czy innym kanale,
    ja z programów "ogólnych" oglądam TVN, więc to że {niestety tylko} część
    programów jest w wersji HD jest dla mnie zaletą.

    >>> Ja (jak najbardziej z kanałami HD) od pół roku nie zapłaciłem więcej niż
    > Za miesiąc będzie już trzecia umowa w ciągu tego pół roku, więc mam

    Umowa co dwa miesiące??

    > nadzieję że dalej będzie równie dobrze i cały czas za 50% ceny cennikowej.
    > ;-)

    Mam ciekawsze zajęcia niż kombinowanie jak tu skorzystać z takiej czy innej
    promocji :-)

    Z pozdrowieniami
    Dariusz Zygmunt

    --
    53°20'41,8"N 15°02'19,9"E

  • 45. Data: 2009-06-13 14:08:31
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]
    > przez satelite, ja mam dodatkowo w kablowce) z powodu ligi polskiej
    > Inne mnie nie interesuja... co z tego ze ladne mecze, skoro bez emocji

    Dokładnie tak.
    Dzień w którym skończyliby z polską ligą, byłby dniem, z którym ja
    skończyłbym z nimi.
    Zresztą tak robię podczas każdej przerwy w rozgrywkach (jak się da).

  • 46. Data: 2009-06-13 14:09:04
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Mane" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Jak to robisz ? :)

    A bo to moja wina, że co kilka miesięcy regulaminy lub cenniki zmieniają?
    ;-)

  • 47. Data: 2009-06-13 14:11:11
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    napisał w wiadomości news:

    > Jest HD :-)

    Ja akurat w HD mam to co potrzebuję oglądać.
    Dla samego popatrzenia na HD to mam nawet HD za darmo.

    > Nie ma sensu dyskutować co jest warte oglądania na takim czy innym kanale,
    > ja z programów "ogólnych" oglądam TVN

    Poważnie?
    Fan widowisk typu "jak gwiazdy zapiewają"?

    > Umowa co dwa miesiące??

    Tak, plus okresy bez umów gdy polska liga nie gra.

    > Mam ciekawsze zajęcia niż kombinowanie jak tu skorzystać z takiej czy
    > innej
    > promocji :-)

    Jakie kombinowanie?
    Sami do domu przysyłają informacje że można rezygnować.

  • 48. Data: 2009-06-13 19:35:45
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    *Kot Prezydenta* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

> [...]
    > odróżnieniu od polskiej są w niej emocje, sa przez 90 a nawet 99 minut. i
    > nie pisze że polska liga jest do d.... bo to nie prawda.

    A ja czekam tylko do wakacji - wtedy C+ Sport zmienia się w C+ Film 2 :)
    No ale tak poważnie to wykupiłem C+ tylko z powodu NBA i Super Bowl,
    którego zresztą nie było i nie będzie już w C+, dlatego czekam tylko na
    ESPN America i podziękuję za C+, bo nawet repertuar filmowy ie jest już
    najwyższych lotów - lepiej pójść do kina lub wypożyczalni.

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 49. Data: 2009-06-14 01:52:15
    Od: Dariusz Zygmunt <d...@c...homelinux.net>

    W sobota 13 czerwiec 2009 16:11, Cavallino wyraził następujacą opinię:

    > Ja akurat w HD mam to co potrzebuję oglądać.
    > Dla samego popatrzenia na HD to mam nawet HD za darmo.

    Możemy się licytować. Ile tego HD masz za darmo? ;-)

    > Poważnie?
    > Fan widowisk typu "jak gwiazdy zapiewają"?

    A nawet gdyby, to co Ci do tego?

    > Sami do domu przysyłają informacje że można rezygnować.

    Łaaaał, no to biorę maksi pakiet na promocję, przecież i tak nigdy nie będę
    musiał zapłacić pełnej stawki ;-)

    Z pozdrowieniami
    Dariusz Zygmunt

    --
    53°20'41,8"N 15°02'19,9"E

  • 50. Data: 2009-06-14 09:08:03
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    napisał w wiadomości news:

    > Możemy się licytować. Ile tego HD masz za darmo? ;-)

    Nie mam zamiaru się licytować, pokazałem tylko bezsens pragnienia HD dla HD
    przy nieistotnej treści.

    > A nawet gdyby, to co Ci do tego?

    Nie, myślałem że przeoczyłem coś ciekawego co leci w TVN.

    > Łaaaał, no to biorę maksi pakiet na promocję, przecież i tak nigdy nie
    > będę
    > musiał zapłacić pełnej stawki ;-)

    To "nigdy" jest nieuprawnione, mogą się któregoś razu zawziąć i regulaminu
    nie zmienić.
    Ale np. w październiku dawali C+ za darmo na cały okres umowy.
    I chyba 50% zniżkę też.