  • 31. Data: 2009-06-12 19:39:01
    Temat: Re: Kilka pyta ad. tv cyfrowej.
    Od: z <z...@g...pl>

    Cavallino pisze:

    > Może, ale nie dla mnie.
    > Nie trawię i już i nie zamierzam ponownie próbować.

    W kwestii formalnej.
    W tym wątku już przeczytałem taki tekst chyba 3 raz.
    Czy dalej jest coś ciekawego, wartościowego bo szkoda mojego czasu?

  • 32. Data: 2009-06-12 19:58:57
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Cavallino pisze:

    > Normalny to taki jak Ty, z uczuleniem, "bo tak"?

    > Nieprawda.
    > Ja preferuję piłkę nożną, koszykówkę i żużel itd.
    > Kupuję u tych co to nadają.
    >
    > A że N nadaje bardzo drogo, byle jak i byle co, to na razie nie jestem
    > nimi zainteresowany.

    no, pewnie 48 zl zamiast 70

    > Jedna próba z TnK mi wystarczy.

    to juz wiemy.

    > Jaki konkretnie program potrzebujesz, który taki drogi jest w Cyfrze, a
    > tani w N?
    > Bez konkretów to takie biadolenie bez ładu i składu.

    ok, plan z 5-cioma kanalami hd

    > Niech będzie.
    > Dla mnie to nie sport, tylko nudziarstwo.

    cenna uwaga, bo pilka nozna ma niewiele wspolnego ze sportem

    > Używam od lat 10 i nie stwierdziłem.
    > A wręcz przeciwnie.
    > Nawet rozwiązanie umowy wstecz spowodowało, że od strzału mailowego
    > przez kilka dni kasę zwrócili.
    > Mimo że oglądałem ze dwa miechy dłużej, bo długo pismo odnotowywali.

    miales farta

    --
    Pozdrawiam. pawell32
    Debian Lenny, Gnome 2.22 Compiz-fusion

  • 33. Data: 2009-06-12 20:00:11
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Pablo Puertorican pisze:
> [...]
    >
    > właśnie to jest bardzo ważny powód zeby brać cyfrę.

    > Podpisuje się obiema rękoma, różnica w jakości obrazu w HD pomiędzy NBOXEM
    > (tego białego mamy) i dekoderem PVR cyfry - jest bardzo duża.
    >
    > Natomiast CYFRA ma jedną właśnie zaletę której nie widziałem u N, mianowicie
    > ten dekoder PVR i przez to cofanie filmów... ludzie jak to się przydaje nie
    > macie pojęcia... leci film - idziesz coś ugotować bez stresu bo za godzine
    > przyjdziesz i sobie cofniesz... oglądasz coś z dziewczyną wychodzisz ona Cię
    > woła że było coś fajnego i Ci cofa i oglądasz... to jest naprawde super

    jest tak samo, nagrywa do 60 min kazdy ogladany kanal

  • 34. Data: 2009-06-12 20:38:42
    Od: gacek <g...@w...pl>

    z wrote:

    > W kwestii formalnej.
    > W tym wątku już przeczytałem taki tekst chyba 3 raz.
    > Czy dalej jest coś ciekawego, wartościowego bo szkoda mojego czasu?

    ze strony Cavallino?

    szkoda czasu.

    gacek

  • 35. Data: 2009-06-12 20:49:57
    Od: gacek <g...@w...pl>

    Cavallino wrote:
    > Ja preferuję piłkę nożną, koszykówkę i żużel itd.

    Pewnie. Tylko kto ma czas na ligi angielsko-hiszpanskie, nie mowiac juz
    o polskiej "ekstraklasie". LM ma n-ka, i nadaje w HD, bez dopłat.
    Polska reprezentacja (nie tylko ta od kopanej) jest częściej w HD, też
    bez dopłat. Naprawdę nie odczuwam, żeby dla niedzielnego kibica w
    departamencie kopanej cyfra oferowała coś więcej.

    gacek

  • 36. Data: 2009-06-13 07:11:43
    Od: Dariusz Zygmunt <d...@c...homelinux.net>

    W piątek 12 czerwiec 2009 10:45, Cavallino wyraził następujacą opinię:
    > Użytkownik "Dariusz Zygmunt"
    > <d...@c...homelinux.net> napisał w wiadomości

    > A jakie to są?

    Choćby TVN HD :-)
    Mam nadzieję że kiedyś wreszcie dorobią się wersji HD wszystkich filmów
    które puszczają ;-)

    A co będzie później? ;-)

    Z pozdrowieniami
    Dariusz Zygmunt

    --
    53°20'41,8"N 15°02'19,9"E

  • 37. Data: 2009-06-13 09:09:05
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > ok, plan z 5-cioma kanalami hd

    Obojętnie co w nich będzie?
    ROTFL !!!!
    To jest właśnie brak konkretów o których pisałem.

    Co będziesz oglądał? - plan będziesz ogladał.

    > miales farta

    Przez ten czas miałem chyba z 15 umów, więc jak by to był przypadek
    nagminny, to coś by mnie musiało trafić.

  • 38. Data: 2009-06-13 09:10:02
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "gacek" <g...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Pewnie. Tylko kto ma czas na ligi angielsko-hiszpanskie, nie mowiac juz o
    > polskiej "ekstraklasie".

    Ja nie mam.
    Skupiam się tylko na polskiej piłce.

    > LM ma n-ka

    I darmowy Polsat.
    W zupełności 1 mecz na tydzień mi wystarcza.

  • 39. Data: 2009-06-13 09:12:37
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    napisał w wiadomości news:

    > Choćby TVN HD :-)

    A jest w nim coś, czego nie ma w TVN nie-HD?
    I cokolwiek warte oglądania, w przeciwieństwie do TVN nie-HD? ;-)

    Zdarza mi się chyba tylko Automaniaka (z nudów) i Teraz albo Nigdy (bo żona
    ogląda) obejrzeć, ale nic poza tym się nie nadaje.

    > A co będzie później? ;-)

    Za miesiąc będzie już trzecia umowa w ciągu tego pół roku, więc mam nadzieję
    że dalej będzie równie dobrze i cały czas za 50% ceny cennikowej. ;-)

  • 40. Data: 2009-06-13 10:26:16
    Od: Mane <m...@g...pl>

    Cavallino pisze:

    > I darmowy Polsat.
    > W zupełności 1 mecz na tydzień mi wystarcza.

    I pewnie kilka stacji FTA ktore nadaja lepsze SD niz polskie HD,
    pomijajac juz zenujacy polski komentarz na N-ce