  • 21. Data: 2009-06-12 08:45:05
    Temat: Re: Kilka pyta? ad. tv cyfrowej.
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Dariusz Zygmunt" <d...@c...homelinux.net>
    napisał w wiadomości news:h0ss8o$jdb$1@inews.gazeta.pl...
    >W piątek 12 czerwiec 2009 01:00, Cavallino wyraził następujacą opinię:

    > To co oglądam. W N-ce są to kanały rozrzucone po trzech pakietach, trzy
    > kanały które "muszę" ;-)

    A jakie to są?

    >oglądać mam z kablówki, ale tak jak pisałem
    > kablówkę mam poprowadzoną też do innych pokoi więc przy C+ też bym z niej
    > nie zrezygnował. Płacę 48zł za N-kę i mam w tym kanały HD, w Cyfrze nie
    > udało mi się złożyć tak taniej oferty

    Tak to jest jak się patrzy na cennik, a nie promocje. ;-)
    Ja (jak najbardziej z kanałami HD) od pół roku nie zapłaciłem więcej niż
    27,50 zł.

  • 22. Data: 2009-06-12 08:46:18
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    napisał w wiadomości news:h0sti9$ojn$1@inews.gazeta.pl...
    >W piątek 12 czerwiec 2009 01:31, Cavallino wyraził następujacą opinię:

    > Popełniasz błąd odrzucając całość kinematografii tego kraju :-)

    Jakoś mogę z tym żyć. ;-)

    > W sumie chyba częściej znajduję coś _ciekawego_ na kanale Wojna i Pokój
    > niż
    > na całym pakiecie AXN-ów ;-)

    A to inna sprawa, dlatego AXN miałem tylko kiedyś w promocji.
    Nie warte nawet złotówki.

  • 23. Data: 2009-06-12 09:05:35
    Od: "Kot Prezydenta" <c...@g...pl>

    > Nie istotne, nie trawię tego typu kina i już.
    > Obejrzałem kilka filmów współcześnie zrobionych i wystarczy.

    Ciekawe że zazwyczaj w swoich postach ganisz innych za generalizowanie i
    nawet w tym wątku tak robisz, sobie za to zostawiasz jak zawsze prawo do
    opinii uogólniających, bezsensownych i jak to często u ciebie bezpodstawnych
    " bo ja nie lubię i już".

    Zapewne pomagasz bardzo innym takimi wypocinami rodem z piaskownicy,
    obejrzyj coś co produkują dziś rosjanie a dopiero potem wydawaj opinie. To
    że ty jesteś ignorantem to nie znaczy że inni muszą iść twoim sladem.

  • 24. Data: 2009-06-12 09:41:57
    Od: a...@p...pl

    a ja uwazam, ze Wojna i Pokoj koncepcyjnie to fajny kanal i jakby n-ka
    dorobila kilka wersji jezykowych, to mysle, ze ten kanal moglby byc
    sprzedawany do innych zagranicznych platform i byloby tak, ze to
    polski kanal jest sprzedawany innym, a nie ciagle my kupujemy.

    --
    ThinkXtra

  • 25. Data: 2009-06-12 10:46:03
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Cavallino wrote:

    > Bardziej sensownie byłoby napisać "dla tych co nie chcą topić góry kasy w
    > programach których i tak nie oglądają, bo nic dla nich na nich nie ma".

    > Ale przynajmniej tanio.
    >
    > Pytanie dla kogo jest N?
    > Dla wielbicieli ruskich filmów? ;-)

    dla normalnych ludzi.
    ty preferujesz cyfre, a ja przeciwnie - nie trawie ich,
    i nie sa wcale tansi.
    promujesz znow cyfre z 3-ma kanalami na krzyz + dvb-t (na razie darmo),
    i udawadniasz ze to najlepsza oferta, a kto ma inaczej mysli to glab.
    otoz nie kazdy ma dostep do dvb-t, poza tym nie wierze, ze to bedzie
    darmo, a po trzecie chwalisz, a jakos ostatnio sie strasznie mocowales
    z sygnalem bo ci rwalo.
    znam oferte cyfry i nie ta z reklamowek i jest droga.
    owszem sam polecam czesci klientow, jak jest taka potrzeba,
    jak w twoim przypadku - sport. nie jest tak jak piszesz -
    sport to tylko cyfra, siatka czy tenis - tylko polsat sport.
    a glowny powod nie polecania cyfry - to ich bajzel - zle rozliczenia
    i straszenia krukiem.

    pawell

  • 26. Data: 2009-06-12 17:02:03
    Od: "Pablo Puertorican" <p...@o...pl>

    Użytkownik "> co do operatorow sat:
    > jak chcesz miec niezaleznie w kilku pokojach to tylko cyfra, jako jedyna
    > nie paruje karty z dekoderem, ale musisz miec przy kazdym tv dekoder,
    > oraz spliter i przystosowana antene.

    właśnie to jest bardzo ważny powód zeby brać cyfrę.

    > jakosc obrazu porownywalna c+ i n, choc dla mnie nboxy sa o niebo lepsze
    > od dekoderow cyfry.
    > dlatego wole instalowac n przy dobrym tv.

    Podpisuje się obiema rękoma, różnica w jakości obrazu w HD pomiędzy NBOXEM
    (tego białego mamy) i dekoderem PVR cyfry - jest bardzo duża.

    Natomiast CYFRA ma jedną właśnie zaletę której nie widziałem u N, mianowicie
    ten dekoder PVR i przez to cofanie filmów... ludzie jak to się przydaje nie
    macie pojęcia... leci film - idziesz coś ugotować bez stresu bo za godzine
    przyjdziesz i sobie cofniesz... oglądasz coś z dziewczyną wychodzisz ona Cię
    woła że było coś fajnego i Ci cofa i oglądasz... to jest naprawde super
    temat.

    pozdrawiam

    Maciek

  • 27. Data: 2009-06-12 17:16:41
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Fri, 12 Jun 2009 00:58:19 +0200, "Cavallino"
    <c...@k...pl> wrote:

    >Ależ skąd, od razu wyłączam każdy odbiornik w którym się pojawi.
    >To co się naoglądałem w latach 70-tych i 80-tych wystarczy mi na całe życie.

    I to jest Twój błąd. Rosyjskie kino współczesne to naprawdę dobre
    filmy, IMHO zdecydowanie lepsze od komercyjnej (tak, komercyjnej)
    papki serwowanej nam przez np. PISF i Monikę Odorowicz.

    -> http://www.bazaria.pl/rejestracja.html?polec=jerzu

  • 28. Data: 2009-06-12 18:01:48
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    Pablo Puertorican wrote:

> [...]
    > woła że było coś fajnego i Ci cofa i oglądasz... to jest naprawde super

    Do tego służy n-recorder

    M.

  • 29. Data: 2009-06-12 18:35:31
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > dla normalnych ludzi.

    Normalny to taki jak Ty, z uczuleniem, "bo tak"?

    > ty preferujesz cyfre,

    Nieprawda.
    Ja preferuję piłkę nożną, koszykówkę i żużel itd.
    Kupuję u tych co to nadają.

    A że N nadaje bardzo drogo, byle jak i byle co, to na razie nie jestem nimi
    zainteresowany.
    Jedna próba z TnK mi wystarczy.

    > znam oferte cyfry i nie ta z reklamowek i jest droga.

    Jaki konkretnie program potrzebujesz, który taki drogi jest w Cyfrze, a tani
    w N?
    Bez konkretów to takie biadolenie bez ładu i składu.

    > owszem sam polecam czesci klientow, jak jest taka potrzeba,
    > jak w twoim przypadku - sport. nie jest tak jak piszesz -
    > sport to tylko cyfra, siatka czy tenis - tylko polsat sport.

    Niech będzie.
    Dla mnie to nie sport, tylko nudziarstwo.

    > a glowny powod nie polecania cyfry - to ich bajzel - zle rozliczenia

    Używam od lat 10 i nie stwierdziłem.
    A wręcz przeciwnie.
    Nawet rozwiązanie umowy wstecz spowodowało, że od strzału mailowego przez
    kilka dni kasę zwrócili.
    Mimo że oglądałem ze dwa miechy dłużej, bo długo pismo odnotowywali.

  • 30. Data: 2009-06-12 18:36:36
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "jerzu" <t...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:c83535d48hk9ev9p1rqfrg8ohqrg47qhvp@4ax.com...

    > I to jest Twój błąd. Rosyjskie kino współczesne to naprawdę dobre
    > filmy,

    Może, ale nie dla mnie.
    Nie trawię i już i nie zamierzam ponownie próbować.

    > IMHO zdecydowanie lepsze od komercyjnej (tak, komercyjnej)
    > papki serwowanej nam przez np. PISF i Monikę Odorowicz.

    Ke?