  • 91. Data: 2009-06-16 03:47:26
    Temat: Re: Kilka pyta? ad. tv cyfrowej.
    Od: Bartłomiej Zieliński <b...@p...gliwice.pl>

    Użytkownik Cavallino napisał:
    > A co ma być?
    > Wyjaśniasz u źródła.

    Z tym też różnie bywa, niestety.

    * Bartłomiej Zieliński http://zmitac.aei.polsl.pl/BZ/ *

  • 92. Data: 2009-06-16 05:20:30
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Cavallino pisze:

    > Dalej nie rozumiem, jak można oglądać COKOLWIEK.
    > To nie te czasy, żeby nie móc dostosować zakupu do swoich potrzeb.

    każdy ma prawo oglądać co chce, żyjemy w wolnym kraju i
    daj temu spokój.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Debia Lenny, Gnome, Compiz-Fusion

  • 93. Data: 2009-06-16 08:51:13
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Bartłomiej Zieliński" <b...@p...gliwice.pl> napisał w
    wiadomości news:h174kf$35c$1@polsl.pl...
    Użytkownik Cavallino napisał:
    > A co ma być?
    > Wyjaśniasz u źródła.

    >Z tym też różnie bywa, niestety.

    Ja tam nie narzekam.
    Ale np. o TnK wolę się nie wypowiadać - źródło to AudioTele. ;-(

  • 94. Data: 2009-06-16 12:10:31
    Od: Bartłomiej Zieliński <b...@p...gliwice.pl>

    Użytkownik Cavallino napisał:
    > Ja tam nie narzekam.

    Ja niby też. Ale... miałem niedawno przypadek, że w opisie tunera raz
    jest wzmianka, że obsługuje DiSEqC 1.1, raz - że nie. W instrukcji na
    sieci ani słowa i dopiero pytanie na forum wyjaśnia, że jednak tak. Ale
    czy każdy jest tak dociekliwy? A dla mnie DiSEqC 1.1 jest akurat ważny,
    bo mam więcej niż 4 konwertery.

    * Bartłomiej Zieliński http://zmitac.aei.polsl.pl/BZ/ *

  • 95. Data: 2009-06-17 05:23:52
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Bartłomiej Zieliński pisze:

> [...]
    > sieci ani słowa i dopiero pytanie na forum wyjaśnia, że jednak tak. Ale
    > czy każdy jest tak dociekliwy? A dla mnie DiSEqC 1.1 jest akurat ważny,

    jaki dekoder i jaki diseqc?

  • 96. Data: 2009-06-17 08:43:24
    Od: Bartłomiej Zieliński <b...@p...gliwice.pl>

    Użytkownik pawell32 napisał:
    > jaki dekoder i jaki diseqc?

    Golden Interstar GI-T/S 870 lub inny XSpeed. DiSEqC 1.1.

    * Bartłomiej Zieliński http://zmitac.aei.polsl.pl/BZ/ *

  • 97. Data: 2009-06-17 10:12:49
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Bartłomiej Zieliński pisze:

    > Golden Interstar GI-T/S 870 lub inny XSpeed. DiSEqC 1.1.

    napisz jaki konkretnie masz przełącznik jeszcze.

  • 98. Data: 2009-06-17 10:53:36
    Od: Bartłomiej Zieliński <b...@p...gliwice.pl>

    Użytkownik pawell32 napisał:
    > napisz jaki konkretnie masz przełącznik jeszcze.

    Viper S-168 (EMP-Centauri).
    Z tym, że na razie (z powodu braku DiSEqC 1.1 w tunerze) mam S-164 i
    przełącznik napięciowy 0/12V.

    * Bartłomiej Zieliński http://zmitac.aei.polsl.pl/BZ/ *

  • 99. Data: 2009-06-18 05:31:39
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Bartłomiej Zieliński pisze:

    > Viper S-168 (EMP-Centauri).
    > Z tym, że na razie (z powodu braku DiSEqC 1.1 w tunerze) mam S-164 i
    > przełącznik napięciowy 0/12V.

    Dekoder obsługuje diseqc 1.2, więc nie powinno być problemów.
    problemy moga być z samym przełącznikiem, dla mnie viper robi
    słabe produkty, ale za to jeden z nielicznych x8.
    kolega ma taki i sporo się namocowaliśmy, ale się udało.
    ma obecnie 5 konwerterów i sterowane jest z ferdka 6600,
    a wcześniej z pioneera 1430, z którym były spore problemy.
    nie z każdym softem chodziło i trzeba było dobrze liste
    przygotować.
    szukam teraz listy na niego wraz z edytorem, ale jakoś na razie
    nie widzę. jak będzie lista zrobiona to musi działać.

  • 100. Data: 2009-06-18 08:08:48
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Bartłomiej Zieliński pisze:

    > Viper S-168 (EMP-Centauri).
    > Z tym, że na razie (z powodu braku DiSEqC 1.1 w tunerze) mam S-164 i
    > przełącznik napięciowy 0/12V.

    popatrz na te linki z softem i listami.

    http://laki.dvhk.pl/download/files/pliki.php
    http://www.golden-interstar.pl/download.php?id=154