  • Data: 2009-06-18 05:31:39
    Temat: Re: Kilka pyta? ad. tv cyfrowej.
    Od: pawell32 <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Bartłomiej Zieliński pisze:

    > Viper S-168 (EMP-Centauri).
    > Z tym, że na razie (z powodu braku DiSEqC 1.1 w tunerze) mam S-164 i
    > przełącznik napięciowy 0/12V.

    Dekoder obsługuje diseqc 1.2, więc nie powinno być problemów.
    problemy moga być z samym przełącznikiem, dla mnie viper robi
    słabe produkty, ale za to jeden z nielicznych x8.
    kolega ma taki i sporo się namocowaliśmy, ale się udało.
    ma obecnie 5 konwerterów i sterowane jest z ferdka 6600,
    a wcześniej z pioneera 1430, z którym były spore problemy.
    nie z każdym softem chodziło i trzeba było dobrze liste
    przygotować.
    szukam teraz listy na niego wraz z edytorem, ale jakoś na razie
    nie widzę. jak będzie lista zrobiona to musi działać.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Debia Lenny, Gnome, Compiz-Fusion