  • 1. Data: 2012-01-12 19:05:10
    Temat: Kilka modemów, jedna sieć
    Od: "Mariusz" <l...@w...pl>

    Jesta mała sieć kilka kompów, są trzy modemy z wyjściem RJ-45 (internet)
    3x4Mbit. Kombinuje jak to połączyć w całość żeby mieć szybki internet w
    jednej sieci. Wymyśliłem, że do starszego kompa wsadze cztery sieciówki, pod
    trzy podłącze modemy a z czwartej będzie wychodzić sieć na switch. Czy taka
    konfiguracja będzie działać czy musi byuć coś inaczej i co na kompie
    zapuścić coby obsłużyło to ustrojstwo? Poradźcie coś

  • 2. Data: 2012-01-12 20:57:40
    Temat: Re: Kilka modemów, jedna sieć
    Od: miab <m...@w...pl>

    W dniu 2012-01-12 20:05, Mariusz pisze:
> [...]
    > konfiguracja będzie działać czy musi byuć coś inaczej i co na kompie
    > zapuścić coby obsłużyło to ustrojstwo? Poradźcie coś

    I jeszcze powinieneś zapuścić na tym kompie oprogramowanie routera z
    load balancing'iem.
    Np. cuś takiego:
    http://www.v-smart.pl/routery-linuxowe/htb-linux-rou
    ter-dhcp-podzial-pasma-lms-faktury/

    miab

  • 3. Data: 2012-01-12 21:03:26
    Temat: Re: Kilka modem?w, jedna sie?
    Od: geyb <g...@g...pl>

    Z tego co piszesz wynika, że nie masz pojęcia, jak zabrać się do tematu.
    Kup sobie gotowca np. takiego:
    http://www.inter-comp.pl/?strona=opis_produktu&id=14
    35

    g.

  • 4. Data: 2012-01-13 14:49:17
    Od: "Waldek" <n...@n...net>

    Użytkownik "geyb" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
    >Z tego co piszesz wynika, że nie masz pojęcia, jak zabrać się do tematu.
    > Kup sobie gotowca np. takiego:
    > http://www.inter-comp.pl/?strona=opis_produktu&id=14
    35

    Tylko ze to nie bedzie "za darmo" a skonfigurowac tez trzeba ;)
    Mam podobne rozwiazanie (2x WAN)
    tylko zamiast opcjonalnego balncingu podnoszone jest lacze backupowe via GSM

    pozdro

  • 5. Data: 2012-01-13 17:28:10
    Od: geyb <g...@g...pl>

> [...]
    > Mam podobne rozwiazanie (2x WAN)
    > tylko zamiast opcjonalnego balncingu podnoszone jest lacze backupowe via

    A kto mówił, że będzie za darmo? :)
    Konfigurację można klepnąć samodzielnie czytająć polskie FAQ na stronie
    producenta/dystrybutora. Przecież nie sugerowałem mu Cisco :)))

  • 6. Data: 2012-01-13 19:17:37
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Waldek" jepg9f$qie$...@n...news.atman.pl

    > Tylko ze to nie bedzie "za darmo" a skonfigurowac tez trzeba ;)

    Za masę szmalu!! 10 razy za drogo!

    > Mam podobne rozwiazanie (2x WAN)
    > tylko zamiast opcjonalnego balncingu podnoszone jest lacze backupowe via GSM

    Daj linka.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 7. Data: 2012-01-13 23:43:05
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    napisał w wiadomości news:jeq00p$9ua$1@inews.gazeta.pl...

    > "Waldek" jepg9f$qie$...@n...news.atman.pl

    > Za masę szmalu!! 10 razy za drogo!

    > Daj linka.

    Model juz lekko "niedzisiejszy" , ale prosze
    http://www.draytek.net.pl/Produkt/DrayTek-Vigor-2910
    VG-398.html
    2xWAN + USB (GSM backup) + 2x Voip

    Pozdro

  • 8. Data: 2012-01-14 04:13:50
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Waldek" jeqfia$sqe$...@n...news.atman.pl

    jest lacze backupowe via GSM

    > Model juz lekko "niedzisiejszy" , ale prosze
    > http://www.draytek.net.pl/Produkt/DrayTek-Vigor-2910
    VG-398.html
    > 2xWAN + USB (GSM backup) + 2x Voip

    Dzięki. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 9. Data: 2012-01-14 19:02:32
    Od: geyb <g...@g...pl>

    W dniu 14.01.2012 05:13, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:

    > "Waldek" jeqfia$sqe$...@n...news.atman.pl

    VG-398.html

    > Dzięki. :)

    Warto regularnie zaglądać na e-bay i allegro, czasem trafia się naprawdę
    za grosze (tzn. ok. 500 zł) taki sprzęt jak 2950 lub 3300. Ja sam mam
    leciwego 2900, ale to ze względu na VPN, a nie dual-wan.

    g.

  • 10. Data: 2012-01-14 19:15:26
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    > Daj linka.