  • 151. Data: 2011-06-24 09:08:42
    Temat: Re: Kilka filmików o ... na drodze
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 22 Jun 2011 10:04:35 +0200, 'Tom N'

    > Nie pytałem o ocenę psychiki autora wątku,
    > tylko o to jaki przepis złamał nie uderzając w yarisa.

    Ja natomiast, to i tylko to, właśnie oceniłem, bo poza tym dziwacznym i
    niezrozumiałym dla mnie zachowaniem, w _tej_ sytuacji nie ma co mu zarzucić
    (może pomijając lamerski start ze świateł). :P Ale już w kolejnym filmie
    gość zapieprza na osiedlówce (ul. Czółenkowa -> Poronińska) i rozżalony
    pokazuje jak to mu wymuszają pierwszeństwo -- a sam jedzie jak skończony
    wariat. Dla mnie taki człowiek jest bardziej niebezpieczny niż gość jadący
    Yarisem. W końcu kiedyś mu się nóżka poślizgnie, coś źle wyliczy i będzie
    problem.

    > <http://www.youtube.com/watch?v=S0k77KyhSLQ>
    > A ten "frustrat" jaki przepis złamał nie uderzając w peugeota?

    Żadnego, bo to nie jest przykład frustrata (trochę sie tylko czepia). :P W
    tej sytuacji Honda dała najbardziej ciała, bo Peugeot niczym nie przewinił.
    Nie wiem o co temu "rejestrującemu" chodzi, bo poruszał się wewnętrznym
    pasem ruchu na rondzie -- tymczasem zaraz po komentarzu o kulawej jeździe
    Hondy powinien był zjechać do prawej (już koło 0:37 powinien był zajmować
    prawy pas). Nie zrobił tego (ergo, zostawił prawy pas wolny), więc PUG
    wjechał na skrzyżowanie -- do tego nie pojechał "prosto" tylko zawinął się
    w prawo -- wszystko wg mnie OK. Jazda odbyła się prawidłowo, płynnie i bez
    żadnego zagrożenia. Tak się powinno jeździć by nie było korków.

    --
    Pozdor Myjk

  • 152. Data: 2011-06-24 19:22:40
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    W dniu 2011-06-24 09:08, Myjk pisze:

> [...]
    > w prawo -- wszystko wg mnie OK. Jazda odbyła się prawidłowo, płynnie i bez
    > żadnego zagrożenia. Tak się powinno jeździć by nie było korków.

    Nic dodać, nic ująć.

    Shrek.

  • 153. Data: 2011-06-24 19:27:48
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Shrek w <news:iu2h54$4b7$1@inews.gazeta.pl>:

    > Nic dodać, nic ująć.

    Niestety są jeszcze Waldusie i Sebastianki -- one uważają inaczej

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 154. Data: 2011-06-24 19:46:35
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    W dniu 2011-06-24 19:27, 'Tom N' pisze:

    > Niestety są jeszcze Waldusie i Sebastianki -- one uważają inaczej

    Dlatego trzeba uważać;)

    Shrek.

  • 155. Data: 2011-06-26 22:02:37
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-06-21 10:58, Tomek pisze:
    > Niektórzy maja problem z rozumieniem lub pomijaja niewygodne fakty. W opisie
    > filmiku jest napisane - z lewego pasa mozna jechac takze prosto (i w lewo),
    > ze srodkowego - wylacznie prosto.

    z tego filmiku okrojonego na max nic nie wynika, bo nie widac zadnego
    oznakowania przed skrzyzowaniem, a pisac pod filmikiem to mozna nawet,
    ze to kosmodrom na Uralu...
    --
    venioo
    GG:198909

  • 156. Data: 2011-06-26 22:16:12
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Sun, 26 Jun 2011 22:02:37 +0200, venioo <p...@o...eu> wrote:

    >z tego filmiku okrojonego na max nic nie wynika, bo nie widac zadnego
    >oznakowania przed skrzyzowaniem, a pisac pod filmikiem to mozna nawet,
    >ze to kosmodrom na Uralu...

    Tylko że opis jest zgodny z prawdą
    http://www.pixhost.org/show/2594/7739666_imag0037.jp

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 157. Data: 2011-06-26 23:24:35
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-06-26 22:16, jerzu pisze:

    > Tylko że opis jest zgodny z prawdą
    > http://www.pixhost.org/show/2594/7739666_imag0037.jp

    ja tego nie neguje. (swoja droga dupiasto oznakowane, bo nie ma znakow
    poziomych)
    a przy okazji, jakby autor filmiku jechal z tego lewego pasa prosto (bo
    wg znaku wolno) to ten yaris po strzale w bok zlozylby sie jak banan...

  • 158. Data: 2011-06-27 05:44:36
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-06-26 23:24, venioo pisze:

    > ja tego nie neguje. (swoja droga dupiasto oznakowane, bo nie ma znakow
    > poziomych)

    A po co? Pasy nie są "ostrzałkowane" to z każdego można jechać prosto, a
    tylko ze skrajnych skręcać.

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 159. Data: 2011-06-27 07:04:31
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    W dniu 2011-06-27 05:44, Grejon pisze:

    > A po co? Pasy nie są "ostrzałkowane" to z każdego można jechać prosto, a
    > tylko ze skrajnych skręcać.

    Ale niektórzy tego nie ogarniają. Nawet linie nieprzekraczalne z lewej
    nie są im w stanie tego uzmysłowić.

    Shrek.

  • 160. Data: 2011-06-27 09:17:05
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 27 Jun 2011 05:44:36 +0200, Grejon napisał(a):

    > A po co? Pasy nie są "ostrzałkowane" to z każdego można jechać prosto

    .. dookoła ronda...

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.