  • Data: 2011-06-17 19:51:12
    Temat: Re: Kilka filmików o ... na drodze
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Stefan Szczygielski" <g...@s...eu.org> napisał w
    wiadomości news:itg2lp$ibd$1@news.onet.pl...

    > Przyjrzyj się uważnie - zmienia pas w miejscu przerywanych kresek.

    hmm, no przyglądnąłem sie uważnie i faktycznie są przerywane kreski, ale IMO
    rozstrzygające byłyby tu znaki pionowe przed rondem wskazujące na to które
    pasy służą do jazdy w któym kierunku, bo wg mnie te przerywane kreski nie są
    po nic innego jak po to, zeby umożliwić wjazd na rondo dla pojazdów
    nadjeżdzających z prawej. Yariska jedzie i ma cały czas linie ciągłą i tylko
    na tym pasie ruchu jest przerywana bo nie możnaby wjechac na rondo z prawj
    strony inaczej niż skręcając w prawo. Wg mnie nie upoważnia to yariski do
    zmiany pasa - ale pytanie czy bylo coś namalowane przed rondem, bo
    faktycznie sytuacja chyba nie jest jednoznaczna.

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl