    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Kierowcy to kupa durniów.
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Sun, 29 Jan 2017 12:32:05 +0100

    Dnia Sat, 28 Jan 2017 10:27:52 +0100, adam napisał(a):
> [...]
    dochodziło do tak wielkich jak ten.

    > IMO nic się nie zmieni, dopóki mandaty i ich egzekwowanie będą na
    > śmiesznym poziomie. Przekroczenie prędkości o 50km/h to koszt kolacji w
    > bardzo dobrej restauracji, wiec żaden kaganiec.

    A myszlisz, ze w tej mgle to sami jezdzacy 190 ?

    > To samo brak
    > egzekwowania siedzenia na ogonie przy prędkościach autostradowych, nie
    > słyszałem żeby ktoś został za to ukarany.

    Bo u nas przepisu na to nie ma. Jest ogolny, na ktory sie mozna
    powolac po wypadku, ale jaki dokladnie ma ten odstep byc, to tylko dla
    ciezarowych podano.

    Wec karania nie ma. Chyba tylko w Niemczech przepis jest - i tam
    mandaty wystawiaja.

    > W czwartek w czasie jak się zdarzył karambol jechałem s8 od strony DC,
    > tam była podobna mgła. Zwolniłem do 70km/h więc wyprzedził mnie Lexus
    > SUV aby za 2-3 sekundy zniknąć we mgle, bo oczywiście ma automatyczne
    > światła i nawet nie wie jak włączyć mijania a co dopiero przeciwmgielne,
    > więc jechał na dziennych.

    No bo jak sie zwolni, to sie karambole robia :-)

    A przeciwgielnych tylnych z tego co piszesz, to wlaczyc mu nie wolno
    :-)

    J.