  • 11. Data: 2012-06-19 16:37:35
    Temat: Re: Kierowca wypadł z auta i przeżył
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 19/06/2012 12:32, Marcin Luty wrote:
    > Użytkownik "Lort"<b...@g...w.ua> napisał w wiadomości

    > http://www.sjp.pl/mu
    >
    > Dopuszczalna forma jak widac :)
    > Na poludniu czesto sie to slyszy.

    A dlaczego celownik zaimka "on" miałby być niedopuszczony do używania?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 12. Data: 2012-06-19 18:22:30
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Marcin Luty" <n...@g...com> napisał w wiadomości grup

    > http://www.sjp.pl/mu
    >
    > Dopuszczalna forma jak widac :)

    Jako synonim muczenia krowy chyba....

    > Na poludniu czesto sie to slyszy.

    Co nie znaczy, że to poprawne, albo chociaż dopuszczalne.

  • 13. Data: 2012-06-20 11:14:29
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 18/06/2012 18:47, Tomasz Pyra wrote:
> [...]
    > wyłamując drzwi kierowcy zamortyzwało mu hamowanie.
    > Na koniec drzwi wystrzeliły kierowcę na środek drogi, gdzie miłosiernie

    Pasy zabijajom, fpisujcie miata kture się zgdzajom ze
    mną!!!!!!111JEDENJEDEN!!!

    Horzuf.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 14. Data: 2012-06-20 11:17:46
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2012-06-20 11:14, kamil pisze:

    > Horzuf.

    Glezgoł

    --
    Grzegorz Jońca GG: 7366919 JID:g...@j...wp.pl
    Green Trafic 140 dCi

  • 15. Data: 2012-06-20 11:18:07
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 19/06/2012 17:22, Cavallino wrote:

    > Użytkownik "Marcin Luty" <n...@g...com> napisał w wiadomości grup

    > Jako synonim muczenia krowy chyba....

    > Co nie znaczy, że to poprawne, albo chociaż dopuszczalne.

    Koniolino, piłeś coś? Od kiedy zaimek "mu" jest niedopuszczalny?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 16. Data: 2012-06-20 11:23:42
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 19/06/2012 13:41, Lort wrote:
    > Kto: Marcin Luty Gdzie: pl.misc.samochody
    > Kiedy: 19 czerwiec 2012, 13:32:04

    > Ale nie na początku zdania, stąd cudzysłów.

    "Slup milosierny sie nie zlamal i nie przygniotl, latarnia mu nie spadla
    na glowe."

    Zadanie dla bystrych - wskaż początek powyższego zdania.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 17. Data: 2012-06-20 12:57:42
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "kamil" <k...@s...com> napisał w wiadomości

    > Pasy zabijajom, fpisujcie miata kture się zgdzajom ze
    > mną!!!!!!111JEDENJEDEN!!!
    >

    > Horzuf.

    Klimzowiec

  • 18. Data: 2012-06-20 20:41:03
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    kamil w <news:jrs4qt$dbc$1@inews.gazeta.pl>:

    > "Slup milosierny sie nie zlamal i nie przygniotl, latarnia mu nie spadla
    > na glowe."

    > Zadanie dla bystrych - wskaż początek powyższego zdania.

    Zadanie dla kamila -- wskaż początek zdania napisanego przez Lort 19
    _czerwca_ 2012

    --
    Tomasz Nycz

  • 19. Data: 2012-06-20 20:51:49
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Masz, i poducz się koniu -- <http://poradnia.pwn.pl/lista.php?id=2987>

    --
    Tomasz Nycz

  • 20. Data: 2012-06-20 22:07:00
    Od: Lort <b...@g...w.ua>

    Kto: 'Tom N' Gdzie: pl.misc.samochody
    Kiedy: 20.06.2012, 20:41:03

    Hm. Jakoś nie wpadł mi wcześniej w oczęta ten defekt LongDateFormat.
    Strzelać ze skryptów do wróbli nie będziem, zatem pojedziemy po linii
    najmniejszego oporu.

    Teraz lepiej?

    --
    Llort