  • 111. Data: 2010-04-01 06:29:57
    Temat: Re: [PRESS] Kierowca wlókł ofiarę pod tirem - matka nie żyje, córka w szpitalu
    Od: to <t...@a...xyz>

    Borys Pogoreło wrote:

    > Wiesz w ogóle jakie Policja ma problemy finansowe i kadrowe? Dziwne, że
    > pomimo tego jest w stanie działać tak dobrze, jak teraz.

    Przeciwnie, pomimo problemów finansowych wciąż marnuje pieniądze na akcje
    w stylu łapanie "piratów" na pustej drodze o 3 w nocy itp.

    --
    cokolwiek

  • 112. Data: 2010-04-01 06:37:07
    Od: to <t...@a...xyz>

    DoQ wrote:

    > No i to jest niby wytlumaczenie zachowania "rozjechalem nie z mojej winy
    > wiec podrzuce trupa do rowu, odjade i zapomne" ? Kurwa, co sie dzieje z
    > tym narodem...

    Nie mam pojęcia jak biegły Twoje myśli, ze wysnułeś z mojej wypowiedzi
    taki wniosek.

    --
    cokolwiek

  • 113. Data: 2010-04-01 06:50:56
    Od: to <t...@a...xyz>

    Plumpi wrote:

    > Natomiast
    > odmóżdżeniem w tym przypadku jest Twoja postawa broniąca bandytę.

    Wskaż miejsce w którym go bronię.

    --
    cokolwiek

  • 114. Data: 2010-04-01 06:53:55
    Od: to <t...@a...xyz>

    Plumpi wrote:

    > Takie tłumaczenia prezentują tylko i wyłącznie osoby niedojrzałe. Równie
    > dobrze można wytłumaczyć w ten sposób kazdego bandytę czy złodzieja. Nie
    > rób pośmiewiska. Osoba, która nie potrafi się zachować po takiej
    > sytuacji nie powinna prowadzić nigdy w życiu żadnego pojazdu, ponieważ
    > do tego się nie nadaje.

    Sam nie wiesz, jakbyś się w takiej sytuacji zachował, chyba, że już kogoś
    puknąłeś i wiesz z doświadczenia.

    > Prawo jednoznacznie "mówi" co należy uczynić w
    > takiej sytuacji i każdy kierowca MUSI TO WIEDZIEĆ. Jest tego uczony na
    > kursie PJ, zdając egzamin także musi odpowiedziec na pytania z tego
    > zakresu. Ponadto w radio i w telewizji często się o tym mówi.

    W wielu przypadkach to tak, jakby prawie zakazać deszczowi padać.
    Myślisz, ze by przestał?

    --
    cokolwiek

  • 115. Data: 2010-04-01 06:55:41
    Od: to <t...@a...xyz>

    Plumpi wrote:

    > Jak czytam Twoje wypowiedzi to mam wrażenie, że masz jakieś problemy z
    > głową.

    Bardzo możliwe skoro ich nie rozumiesz.

    --
    cokolwiek

  • 116. Data: 2010-04-01 06:56:40
    Od: to <t...@a...xyz>

    Artur\(m\) wrote:

    > Na pewno RAZ (~10 lat temu) stwierdziłem, że podczas jasnego dnia
    > słonecznego, nieoślepiającego
    > światła - nie zauważyłem samochodu (zauważyłem, ale nie tak wcześniej
    > jak sugerowałyby okoliczności)
    > dlatego nigdy nie powiem, że mimo dobrego wzroku z_a_w_s_z_e zauważe
    > wszystko.

    Widzę, ze od niezauważenia tira w ogóle (w taki sposób, ze w Ciebie
    walnie) płynnie przeszedłeś do zauważenia samochodu osobowego nieco
    później niż zwykle. Brawo.

    --
    cokolwiek

  • 117. Data: 2010-04-01 08:24:41
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    > Często rozmawiasz sam ze sobą przed lustrem?

    Zapewne nie tak często jak Ty.
    Myślisz, że jest w tym coś złego i powinienem częściej ?

  • 118. Data: 2010-04-01 08:34:34
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    > Wskaż miejsce w którym go bronię.

    Robisz to na grupie dyskusyjnej pl.misc.samochody w wątku "[PRESS] Kierowca
    wlókł ofiarę pod tirem - matka nie żyje, córka w szpitalu"

  • 119. Data: 2010-04-01 09:42:13
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "jerzu" <t...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:erc7r55iianpk8i4bi17gn8i4q97mla9ov@4ax.com...

    > 100 km jeszcze przejechał, widać jak policja blokowała drogi.

    To oczywiscie dowcip?

  • 120. Data: 2010-04-01 10:58:35
    Od: Heraklit <w...@p...onet.pl>

    Był 31 marzec (środa), gdy o godzinie 13:39 *Cavallino* w pocie czoła
    naskrobał(a):

    > Nie do końca.
    > Po prostu człowiek nie uznający uprawnień państwa do włażenia z butami w
    > każdy element życia.
    to gdzie Ty mieszkasz... w Korei?

    > Na tej grupie mówimy generalnie o drogówce, tak z założenia przynajmniej.
    > Owszem - policja ma dużo pożytecznych wydziałów, ale drogówka psuje
    > wszystko.
    pierdy gadasz, ale masz do tego prawo.

    > SB też tak mówiło.
    Zadaniem SB była obrona władzy, a nie prawa. To dość istotna różnica.

    --
    Pozdrawiam,

    Post stworzono 2010-04-01 10:53:30